:: ECONOMY :: ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ УКРАЇНИ :: ECONOMY :: ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ УКРАЇНИ
:: ECONOMY :: ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ УКРАЇНИ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 12



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ФОРМУВАННЯ ЕФЕКТИВНОЇ СИСТЕМИ ФІНАНСОВОГО КОНТРОЛЮ УКРАЇНИ

 
11.03.2010 22:25
Автор: Гаєвська Оксана Михайлівна, аспірант Національного транспортного університету, викладач Надвірнянського коледжу НТУ
[Облік і аудит. Бухгалтерський облік. Управлінський облік. Податковий облік. Контроль і ревізія]
Кардинальні зміни, що сталися протягом останніх років в політичному житті, економіці та фінансових відносинах України, розвиток ділової ініціативи і підприємництва та стратегічний курс інтеграції до Євросоюзу потребують докорінної перебудови управлінських функцій держави, у тому числі контрольних. Безумовно, у період, коли Україна розбудовує ринкові відносини, не можна недооцінювати роль фінансового контролю держави, яка полягає в забезпеченні фінансової дисципліни. Слід пам'ятати, що фінансовий контроль - це один із способів наповнення державного бюджету, що є важливим для такої країни, як наша. Виходячи з реальної дійсності, питання фінансового контролю є надзвичайно актуальним у наш час. Адже реформування народного господарства неможливе без фінансової дисципліни, що може бути забезпечена саме фінансовим контролем.
Актуальність посилення фінансового контролю обумовлено ще однією обставиною, а саме: необхідністю протистояти негативним явищам в економічній сфері. Ситуація різкого знецінення національної валюти та втрата довіри населення до неї, що склалася в Україні сприяє подальшому процесу доларизації економіки країни, що веде до втрати державою контролю над важливою ланкою фінансової системи грошовими заощадженнями, використанням фінансових ресурсів як інвестицій. Роль державного фінансового контролю у виправленні положення, що склалося, очевидна.
Реформування системи фінансового контролю має не лише важливе соціально-економічне значення, а й відіграє першочергову роль у становленні демократичного суспільства.. Слід зазначити, що реформа системи державного фінансового контролю практично вже почалася одночасно з процесами економічних перетворень, оздоровлення складових державного устрою. Однак цей процес ускладнюється наявністю певних розбіжностей між нормативно-правовими положеннями та реаліями контрольної діяльності органів фінансового контролю. Мова йде про численність контролюючих як державних, так і недержавних структур, а також слабка між ними узгодженість в контролюючих діях. Подібне реформування може і не привести до бажаних результатів, до створення цілісної системи фінансового контролю, у зв’язку з тим, що для нього характерна відсутність чіткої стратегії, яка базується на ретельно продуманій концепції. Необхідність посилення фінансового контролю обумовлена не тільки причинами і обставинами, пов'язаними з економічною кризою, що переживається країною, вона також диктується рядом об'єктивних чинників.
Необхідна система заходів, система постійно діючого, безупинного державного незалежного контролю над використанням бюджетних коштів і державної власності як основного предмета наживи казнокрадів. Проте, така система повинна не тільки забезпечувати інтереси держави, а й враховувати інтереси тих суб'єктів, на діяльність яких спрямований цей контроль. Тільки така модель взаємовідносин зможе забезпечити з одного боку збереження державних грошей, а з іншого – ефективного функціонування суб’єктів господарювання.

Список використаної літератури:
1. Симоненко В. Чому потрібна єдина державна система фінансово-економічного контролю // Дзеркало тижня – 2005.-№15
2. Концепція розвитку державного внутрішнього фінансового контролю на період до 2015 року від 22 жовтня 2008р. №1347-р.
3. Головань М.М. Державний фінансовий контроль і його реформування. // Фінанси України.- 2003.

e-mail: omgaev@mail.ru

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ МІЖНАРОДНИХ СТАНДАРТІВ ФІНАНСОВОЇ ЗВІТНОСТІ У БУХГАЛТЕРСЬКИЙ ОБЛІК БАНКІВ УКРАЇНИ
15.03.2010 08:35
РОЗРОБКА ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ЗБАЛАНСОВАНОЇ СИСТЕМИ ПОКАЗНИКІВ ЯК ПЕРЕДУМОВА ОБЛІКУ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ
13.03.2010 18:19
ПРЕДМЕТ ОРГАНІЗАЦІЇ КОНТРОЛЮ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
13.03.2010 00:07
ПЕРЕДУМОВИ ВНУТРІШНЬОГО КОНТРОЛЮ ВИТРАТ
12.03.2010 23:55
СПРОЩЕНА СИСТЕМА ОПОДАТКУВАННЯ СУБ’ЄКТА МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА
11.03.2010 09:55
ЩОДО ОБЛІКУ СТАНУ ТА РУХУ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ ЯК ЕЛЕМЕНТУ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ АУДИТУ
10.03.2010 23:30
ФІНАНСОВИЙ МОНІТОРИНГ У ПРОТИДІЇ ЛЕГАЛІЗАЦІЇ (ВІДМИВАННЯ) ДОХОДІВ, ОДЕРЖАНИХ ЗЛОЧИННИМ ШЛЯХОМ
10.03.2010 09:37




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.314 сек. / Mysql: 1599 (0.253 сек.)