:: ECONOMY :: ОРГАНІЗАЦІЯ  ОНЛАЙН-ТЕСТУВАННЯ В КОНТЕКСТІ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ ТА ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ :: ECONOMY :: ОРГАНІЗАЦІЯ  ОНЛАЙН-ТЕСТУВАННЯ В КОНТЕКСТІ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ ТА ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ
:: ECONOMY :: ОРГАНІЗАЦІЯ  ОНЛАЙН-ТЕСТУВАННЯ В КОНТЕКСТІ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ ТА ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 16



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ОРГАНІЗАЦІЯ ОНЛАЙН-ТЕСТУВАННЯ В КОНТЕКСТІ АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ ТА ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ

 
16.11.2023 17:42
Автор: Новицька Олена Леонiдiвна, старший викладач кафедри іноземних мов, Національний аерокосмічний університет ім. М. Є. Жуковського “Харківський авіаційний інститут”, Харків, Україна; Скора Наталія Анатоліївна, старший викладач кафедри іноземних мов, Національний аерокосмічний університет ім. М. Є. Жуковського “Харківський авіаційний інститут”, Харків, Україна
[3. Педагогічні науки;]

ORCID: 0000-0002-5689-6251 Олена Новицька

Онлайн-навчання потребує ретельного оцінювання та адекватного зворотнього зв’язку для з'ясування успішності засвоєння студентами матеріалу та набуття відповідних компетенцій.

Однак епоха цифрових технологій також принесла нові виклики у вигляді академічної недоброчесності ( вид шахрайства, що характеризує поведінку учасника освітнього (наукового) процесу, що порушує принципи доброчесності, а саме (за цінностями ICAI — Міжнародного центру академічної доброчесності) чесність, довіру, відповідальність, повагу, справедливість тощо) [3]. Щоб захиститися від шахрайства при оцінюванні знань, необхідно вдосконалювати методи контролю за прогресом студентів.

Ефективним методом такого контролю є застосування адаптивного тестування-тестування, при якому порядок запитань та їх складність базується на відповідях, наданих на попередні питання.

Більшість вищих навчальних закладів України при створенні електронних ресурсів спирається на Moodle-безкоштовну відкриту систему управління навчанням, що допомагає організувати взаємодію між студентами та викладачами. Система Moodle дозволяє змінювати параметри тесту та налаштовувати режимі тестування таким чином, щоб студент мав змогу не тільки продемонструвати свої знання та навички, але й відкоригувати їх.

При складанні тесту можливо задати певні режими:

а) режим відкладеного відгуку-результати теста будуть відомі лише після його закінчення;

б) режим миттєвого зворотного зв'язку-студент відразу бачить результат своєї відповіді, але не має можливості її змінити;

в) інтерактивний режим-студент має змогу повторно відповісти на питання у разі неправильної відповіді та покращити свій результат, але отримує нижчий бал;

г) адаптивний режим, при якому студент може декілька разів відповідати на питання, поступово переходити від простого до складного лише у разі засвоєння матеріалу. Цей режим реалізує принцип індивідуального підходу в навчанні та дає змогу ефективніше  дотримуватись принципу академічної доброчесності, оскільки банк питань дозволяє створювати персоналізований унікальний тест для кожного студента.

Отже, використання онлайн-тестів дає можливість більш точно оцінити знання студентів, здійснити не тільки контроль та навчання, але й підвищує рівень дотримання принципів академічної доброчесності. 

Список використаних джерел:

1. Дерець Є.В. Методика розробки адаптивних навчальних тестів з вищої та прикладної математики. Збірник наукових праць Дніпровського технічного університету: (технічні науки). Кам’янське: ДДТУ. 2018. Вип. 2 (33). С.127-132.

2. Заїчко О.П., Круглий Д.В., Титенко С.В. Генерація багатоваріантних тестових завдань на базі онтологічного опису у навчальних системах з використанням мобільних пристроїв // Сталий розвиток — ХХІ століття. Дискусії 2020: колективна монографія / Національний університет “Києво-Могилянська академія” / за ред. проф. Хлобистова Є.В. — Київ, 2020. — С. 448-453с. — Електронне видання. ISBN: 978-617-7668-22-9.

3. Закон України «Про Освіту». Стаття 42 «Академічна доброчесність».– Режим доступу: http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/2145-19/page3

4. Мазурець О. В. Метод автоматизованого формування тестових завдань. Вісник Хмельницького національного університету. Серія : Технічні науки. 2019. № 5. С.189–194.

5. Навчальний сайт Харківського національного аерокосмічного університету [Електронний ресурс] // Сайт системи підтримки Харківського національного аерокосмічного університету .– Режим доступу: http://mentor.khai.edu

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
АКТУАЛЬНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ДИЗАЙНУ
21.11.2023 21:06
ВИКОРИСТАННЯ ФОРМ І МЕТОДІВ ОРГАНІЗАЦІЇ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ З БІОЛОГІЇ В СЕРЕДНІЙ ШКОЛІ
21.11.2023 18:37
КАЗКОТЕРАПІЯ ЯК ЗАСІБ КОРЕКЦІЇ ТРИВОЖНОСТІ ДІТЕЙ ШКІЛЬНОГО ВІКУ В УМОВАХ ВІЙНИ І МЕТОДИКИ ЇХ ВИКЛАДАННЯ
21.11.2023 12:44
ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ ЗАЛУЧЕНОСТІ СТУДЕНТІВ В ОСВІТНЬОМУ ПРОЦЕСІ ПРИ ЗМІШАНОМУ НАВЧАННІ
21.11.2023 12:32
ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ОНЛАЙН-ПЛАТФОРМ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ
21.11.2023 01:54
ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ – ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
21.11.2023 01:23
ДОСВІД ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ У ЗВО США
20.11.2023 23:33
ТВОРЧИЙ ВЧИТЕЛЬ - КЛЮЧЕВИЙ АСПЕКТ У ФОРМУВАННІ ПІЗНАВАЛЬНИХ ВМІНЬ УЧНІВ
20.11.2023 22:45
MAINTAINING MOTIVATION AND KEEPING THE STUDENTS FOCUSED DURING ONLINE LESSONS AT THE UNIVERSITY
20.11.2023 19:24
ПРОЄКТНА ДІЯЛЬНІСТЬ У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
17.11.2023 19:33




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.313 сек. / Mysql: 1425 (0.248 сек.)