:: ECONOMY :: НЕОБХІДНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ФОНІАТРІЧНИХ НАВИЧОК У ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ :: ECONOMY :: НЕОБХІДНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ФОНІАТРІЧНИХ НАВИЧОК У ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ
:: ECONOMY :: НЕОБХІДНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ФОНІАТРІЧНИХ НАВИЧОК У ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 16



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

НЕОБХІДНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ФОНІАТРІЧНИХ НАВИЧОК У ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ

 
14.06.2023 15:13
Автор: Добронравова Ірина Володимирівна, кандидат медичних наук, Одеський національний медичний університет; Тітаренко Ольга Валентинівна, кандидат медичних наук, Одеський національний медичний університет
[3. Педагогічні науки;]


ORСID: 0000-0002-9551-1983 Ірина Добронравова


ORСID: 0000-0002-6024-0757 Ольга Тітаренко



Голос- важлива, майже необхідна частина комунікаційного процесу. Нові соціа-льні вимоги, що пред'являються до сучасного вчителя, пов'язані, насамперед, з його професійною компетентністю, відповідальністю за результати педагогічної діяльності, що викликає необхідність володіння вчителем особливими здібнос-тями, які стимулюють розвиток здобувачів вищої освіти. Значну роль освітньо-му процесі грає ефективна взаємодія зі слухачем, вміння «володіти аудиторією» , що забезпечується ораторськими вміннями викладача [1]. Для цього необхідні спокійне фонаційне дихання, чітке добре поставлене мовлення, якісна артикуля-ція. Крім того, неправильне користування голосовим апаратом приводить до його захворювань, що, в свою чергу, тягне за собою непрацездатність виклада-ча, іноді дуже тривалу [2].  Ці моменти актуальні також для всіх людей голосо-вих професій. До голосового апарату фахівців голосу пред'являються підвищені вимоги як з погляду його акустичних, так і естетичних параметрів [4]. По-перше, голос має бути досить витривалим для інтенсивної щоденної роботи. Вважається, що голосовий апарат професіонала може працювати в режимі нава-нтаження не менше 4 академічних годин на день щодня без втрати якості голо-су. По-друге, голос повинен володіти певними якостями - мелодійністю, гнучкі-стю, інтонаційною виразністю, приємним тембром та силою [1].

Тому при навчанні здобувачів вищої освіти, діяльність яких буде пов'язана з го-лосом, потрібно дати  їм можливість засвоїти певні фоніатричні навички. Необ-хідно ознайомити студентів із основними поняттями з анатомії і фізіології голо-соутворюючої системи (носа и придаткових пазух, всіх відділів глотки, м′язово-зв′язкового апарату гортані);  роз'яснити зв'язок порушень голосу з патологією органів та систем, які мають вплив на механізми голосоутворення (нервова, ле-генева, серцево-судинна, шлунково-кишкова, ендокринна, слухова); з теоріями голосоутворення (міоеластична, нейрохронаксична), які пояснюють такі поняття як діапазон, теситура, тембральна окраска, сила голосу та вібрато.

Ознайомити здобувачів вищої освіти з основами гігієни голосу, навчити прийо-мам управління голосовим апаратом [3]. 

•При гострих застудних захворюваннях, ларингітах, представники мовних професій повинні звільнятися від роботи, дотримуватися суворого голо-сового режиму .

•Уникати надмірного переохолодження голосового апарату – різка зміна температури, розмови на морозному повітрі. 

•Берегти нервову систему. При стресах, перенапрузі, психічних травмах вчасно проводити корекцію. 

•Дотрумуватися правильного харчування з винятком гострої та дратівли-вої, холодної або занадто гарячої їжі, газованих напоїв. Їжа повинна бути різноманітною і містити достатню і збалансовану кількість вітамінів і біл-ка. Виключити куріння та вживання спиртних напоїв. 

•Робочі приміщення (клас, аудиторії тощо) повинні бути теплими, чистими і добре провітрюваними. 

•Негативне впливом на голос педагогів і сприйняття слухачів надає зашум-леність приміщень (яка, своєю чергою, обумовлює вимушене прагнення говорить форсувати голос). 

•Дотримуватися норм голосового навантаження: для лекторів і педагогів - не більше чотирьох академічних годин поспіль на день. 

•Говорити потрібно динамічно, монотонна мова швидко втомлює голосові складки, та й оточуючим важко слухати маловиразну немодульовану мо-ву. Голос повинен бути досить гучним, зі зручною висотою тону і мати збалансований орально-назальний резонанс. 

•Педагогам, яким відомі слабкі сторони свого голосового апарату, необхі-дно звернутися до лікаря-фоніатра, пройти лікування та під керівництвом фахівця (фонопеда) опанувати методи правильної голосоподачі . 

Дотримання гігієнічних правил, постановка голосу і постійна його підтримка з виконанням дихальних та голосових вправ дозволяють зберегти професій-ний голос.

Література:

1.Сидоренко В.В. Мовленнєва техніка як культуротворчий компонент акме-лінгвістичної майстерності вчителя української мови і літератури / В.В. Сидоренко / materiály IX mezinárodní vědecko-prakt. konf. «Aktuální vymoženosti vědy – 2013» (27 června – 05 červenců 2013 r.). – Díl 10. Pedagogika. Tělovýchova a sport: Praha. Peblishing House «Education and Science» s.r.o. – S. 9-12.

2.Шидловська Т.А., Косаковський А.Л.. Актуальні питання фоніатрії: Нав-чальний посібник. – К.:НМАПО імені П.Л.Шупика, 2007. – 232 с.

3.Бацевич Ф. С. Основи комунікативної лінгвістики : Підручник / Ф. С. Ба-цевич. – К.: ВЦ «Академія», 2004. – 344 с.

4.Stewart Ranson. Recognizing the Pedagogy of Voice in a Learning Community /Educational Management Administration and Leadership 28(3):263-279, July 2000

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ВІЗУАЛІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО КОНТЕНТУ
30.05.2023 16:33
ДЕЯКІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ ДО ОЛІМПІАД З ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
22.06.2023 07:45
ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ АНДРАГОГІКИ ПРИ ПРОВЕДЕННІ ЦИКЛІВ ТЕМАТИЧНОГО НАВЧАННЯ
19.06.2023 19:27
ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ ЗНАНЬ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
16.06.2023 19:19
ПОНЯТІЙНО-КАТЕГОРІАЛЬНИЙ АПАРАТ ДОСЛІДЖЕНЬ В ГАЛУЗІ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК
14.06.2023 21:02
TODAY'S CHALLENGES REGARDING THE IMPLEMENTATION OF EUROPEAN STANDARDS OF POST-GRADUATE EDUCATION IN THE EDUCATION OF DOCTORS-INTERNS IN THE SPECIALTY OF "INTERNAL DISEASES"
13.06.2023 09:55
КОГНІТИВНЕ НАВАНТАЖЕННЯ НА РІЗНИХ РІВНЯХ ВИВЧЕННЯ ОТОЛАРИНГОЛОГІЇ
02.06.2023 23:22
THE ROLE OF READING FICTION IN THE DEVELOPMENT OF PRIMARY SCHOOL STUDENTS' LITERARY COMPETENCE
02.06.2023 17:33




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.192 сек. / Mysql: 1425 (0.147 сек.)