:: ECONOMY :: НЕОБХІДНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ФОНІАТРІЧНИХ НАВИЧОК У ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ :: ECONOMY :: НЕОБХІДНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ФОНІАТРІЧНИХ НАВИЧОК У ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ
:: ECONOMY :: НЕОБХІДНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ФОНІАТРІЧНИХ НАВИЧОК У ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ
 
UA  RU  EN
         

Мир научных исследований. Выпуск 30

Срок представления материалов

24 мая 2024

До начала конференции осталось дней 5



  Главная
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакционная коллегия. ОБ «Наукова спильнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календарь конференций
Архив
  Научные конференции
 
 Ссылки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Счетчики
Українська рейтингова система

НЕОБХІДНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ФОНІАТРІЧНИХ НАВИЧОК У ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ

 
14.06.2023 15:13
Автор: Добронравова Ірина Володимирівна, кандидат медичних наук, Одеський національний медичний університет; Тітаренко Ольга Валентинівна, кандидат медичних наук, Одеський національний медичний університет
[3. Педагогические науки;]


ORСID: 0000-0002-9551-1983 Ірина Добронравова


ORСID: 0000-0002-6024-0757 Ольга Тітаренко



Голос- важлива, майже необхідна частина комунікаційного процесу. Нові соціа-льні вимоги, що пред'являються до сучасного вчителя, пов'язані, насамперед, з його професійною компетентністю, відповідальністю за результати педагогічної діяльності, що викликає необхідність володіння вчителем особливими здібнос-тями, які стимулюють розвиток здобувачів вищої освіти. Значну роль освітньо-му процесі грає ефективна взаємодія зі слухачем, вміння «володіти аудиторією» , що забезпечується ораторськими вміннями викладача [1]. Для цього необхідні спокійне фонаційне дихання, чітке добре поставлене мовлення, якісна артикуля-ція. Крім того, неправильне користування голосовим апаратом приводить до його захворювань, що, в свою чергу, тягне за собою непрацездатність виклада-ча, іноді дуже тривалу [2].  Ці моменти актуальні також для всіх людей голосо-вих професій. До голосового апарату фахівців голосу пред'являються підвищені вимоги як з погляду його акустичних, так і естетичних параметрів [4]. По-перше, голос має бути досить витривалим для інтенсивної щоденної роботи. Вважається, що голосовий апарат професіонала може працювати в режимі нава-нтаження не менше 4 академічних годин на день щодня без втрати якості голо-су. По-друге, голос повинен володіти певними якостями - мелодійністю, гнучкі-стю, інтонаційною виразністю, приємним тембром та силою [1].

Тому при навчанні здобувачів вищої освіти, діяльність яких буде пов'язана з го-лосом, потрібно дати  їм можливість засвоїти певні фоніатричні навички. Необ-хідно ознайомити студентів із основними поняттями з анатомії і фізіології голо-соутворюючої системи (носа и придаткових пазух, всіх відділів глотки, м′язово-зв′язкового апарату гортані);  роз'яснити зв'язок порушень голосу з патологією органів та систем, які мають вплив на механізми голосоутворення (нервова, ле-генева, серцево-судинна, шлунково-кишкова, ендокринна, слухова); з теоріями голосоутворення (міоеластична, нейрохронаксична), які пояснюють такі поняття як діапазон, теситура, тембральна окраска, сила голосу та вібрато.

Ознайомити здобувачів вищої освіти з основами гігієни голосу, навчити прийо-мам управління голосовим апаратом [3]. 

•При гострих застудних захворюваннях, ларингітах, представники мовних професій повинні звільнятися від роботи, дотримуватися суворого голо-сового режиму .

•Уникати надмірного переохолодження голосового апарату – різка зміна температури, розмови на морозному повітрі. 

•Берегти нервову систему. При стресах, перенапрузі, психічних травмах вчасно проводити корекцію. 

•Дотрумуватися правильного харчування з винятком гострої та дратівли-вої, холодної або занадто гарячої їжі, газованих напоїв. Їжа повинна бути різноманітною і містити достатню і збалансовану кількість вітамінів і біл-ка. Виключити куріння та вживання спиртних напоїв. 

•Робочі приміщення (клас, аудиторії тощо) повинні бути теплими, чистими і добре провітрюваними. 

•Негативне впливом на голос педагогів і сприйняття слухачів надає зашум-леність приміщень (яка, своєю чергою, обумовлює вимушене прагнення говорить форсувати голос). 

•Дотримуватися норм голосового навантаження: для лекторів і педагогів - не більше чотирьох академічних годин поспіль на день. 

•Говорити потрібно динамічно, монотонна мова швидко втомлює голосові складки, та й оточуючим важко слухати маловиразну немодульовану мо-ву. Голос повинен бути досить гучним, зі зручною висотою тону і мати збалансований орально-назальний резонанс. 

•Педагогам, яким відомі слабкі сторони свого голосового апарату, необхі-дно звернутися до лікаря-фоніатра, пройти лікування та під керівництвом фахівця (фонопеда) опанувати методи правильної голосоподачі . 

Дотримання гігієнічних правил, постановка голосу і постійна його підтримка з виконанням дихальних та голосових вправ дозволяють зберегти професій-ний голос.

Література:

1.Сидоренко В.В. Мовленнєва техніка як культуротворчий компонент акме-лінгвістичної майстерності вчителя української мови і літератури / В.В. Сидоренко / materiály IX mezinárodní vědecko-prakt. konf. «Aktuální vymoženosti vědy – 2013» (27 června – 05 červenců 2013 r.). – Díl 10. Pedagogika. Tělovýchova a sport: Praha. Peblishing House «Education and Science» s.r.o. – S. 9-12.

2.Шидловська Т.А., Косаковський А.Л.. Актуальні питання фоніатрії: Нав-чальний посібник. – К.:НМАПО імені П.Л.Шупика, 2007. – 232 с.

3.Бацевич Ф. С. Основи комунікативної лінгвістики : Підручник / Ф. С. Ба-цевич. – К.: ВЦ «Академія», 2004. – 344 с.

4.Stewart Ranson. Recognizing the Pedagogy of Voice in a Learning Community /Educational Management Administration and Leadership 28(3):263-279, July 2000

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ВІЗУАЛІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОГО КОНТЕНТУ
30.05.2023 16:33
ДЕЯКІ АСПЕКТИ ПІДГОТОВКИ ДО ОЛІМПІАД З ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
22.06.2023 07:45
ЗАСТОСУВАННЯ ПРИНЦИПІВ АНДРАГОГІКИ ПРИ ПРОВЕДЕННІ ЦИКЛІВ ТЕМАТИЧНОГО НАВЧАННЯ
19.06.2023 19:27
ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ ЗНАНЬ З ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ ОСВІТИ
16.06.2023 19:19
ПОНЯТІЙНО-КАТЕГОРІАЛЬНИЙ АПАРАТ ДОСЛІДЖЕНЬ В ГАЛУЗІ ПЕДАГОГІЧНИХ НАУК
14.06.2023 21:02
TODAY'S CHALLENGES REGARDING THE IMPLEMENTATION OF EUROPEAN STANDARDS OF POST-GRADUATE EDUCATION IN THE EDUCATION OF DOCTORS-INTERNS IN THE SPECIALTY OF "INTERNAL DISEASES"
13.06.2023 09:55
КОГНІТИВНЕ НАВАНТАЖЕННЯ НА РІЗНИХ РІВНЯХ ВИВЧЕННЯ ОТОЛАРИНГОЛОГІЇ
02.06.2023 23:22
THE ROLE OF READING FICTION IN THE DEVELOPMENT OF PRIMARY SCHOOL STUDENTS' LITERARY COMPETENCE
02.06.2023 17:33




© 2010-2024 Все права защищены При использовании материалов сайта, ссылка на www.economy-confer.com.ua обязательна!
Час: 0.289 сек. / Mysql: 1425 (0.231 сек.)