:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ У ВИЩИХ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ :: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ У ВИЩИХ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ У ВИЩИХ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 17



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ОСОБЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ У ВИЩИХ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ

 
16.02.2023 22:55
Автор: Марусич Оксана Олександрівна, Полтавський державний медичний університет
[3. Педагогічні науки;]


Організація освітнього процесу у вищих медичних закладах освіти змінилася разом і з новою стратегією освіти в цілому. З впровадженням карантину більшість навчальних закладів почали активно застосовувати дистанційні форми навчання. За умов війни дистанційна освіта і надалі залишається актуальною. 

Дистанційне навчання вимагає від усіх учасників процесу нових умінь та навичок, швидкого пристосування та реагування, обрання дієвих онлайн-інструментів для проведення навчальних занять. Використання електронних підручників, інтерактивних дошок, новітніх комп’ютерних програм контролю рівня знань є передумовою сучасної трансформації класичних методів навчання. 

З впровадженням дистанційного навчання підхід до викладання стає більш творчим, методи викладання переважно обираються проблемні, використовуються активні форми навчання. Нові технології що покладені в основу дистанційного навчання, змінюють характер взаємодії викладача і здобувача вищої освіти, орієнтуючи їх на рівноправну колективну навчальну роботу завдяки застосуванню інтерактивних, телекомунікаційних та інформаційно-комунікативних навчальних технологій. [1, с. 32]. 

Моделі дистанційного навчання з використанням Інтернет ресурсів різноманітні. Здобувачі освіти прямо одержують інформацію і опрацьовують її, спілкуються з колегами, викладачами, почуваючись активними учасниками подій у віртуальному середовищі. Перевагами дистанційного навчання є: модульність – в основу програми дистанційного навчання покладено модульний принцип, тобто здобувач вищої освіти може самостійно працювати із запропонованим матеріалом, який обов’язково містить методичні рекомендації щодо виконання завдань; гнучкість – здобувач освіти може вчитися згідно зі своїм темпом, особистими можливостями та потребами; створення комфортних умов навчання, що сприяє його продуктивності; самоконтроль набутих знань, саморозвиток, моралізація, творчість; отримання освіти людьми з обмеженими фізичними можливостями.

Дистанційне навчання можна здійснювати в таких формах: 

– навчальні заняття, які передбачають самостійне вивчення навчального матеріалу здобувачами освіти; 

– виконання проектних та індивідуально-дослідних завдань, що здійснюється здобувачем освіти самостійно при консультуванні з керівниками проектів; 

– практична підготовка відбувається за навчальними планами за умов професійної діяльності під організаційно-методичним керівництвом; 

– контрольні заходи, які передбачають самоконтроль, вхідний, поточний, рубіжний і семестровий контроль [4, с. 271]. 

Перевірка якості засвоєних знань і вмінь спонукає до щоденної роботи здобувачів освіти, вироблення в них уміння чітко само організовуватися, а викладачу – вчасно виявляти недостатнє засвоєння матеріалу тих чи інших здобувачів, проводити додаткові індивідуальні консультації. Провідна роль у системі контролю належить тестовим завданням, які дають змогу провести об’єктивну оцінку набутих знань, умінь, навичок і уникнути можливого суб’єктивізму з боку викладача. Дистанційне навчання допомагає ширше застосовувати таку форму оцінювання, адже безліч сервісів надають таку можливість. Одним із прикладів таких платформ є Google Classroom, а найпростішим варіантом тестування є відповіді у Google-опитування, що створює можливість викладачеві протягом досить обмеженого часу перевірити якість знань у значної кількості здобувачів освіти одночасно, одразу дати оцінку й обговорити складні запитання [4, с. 271]. 

На жаль, незадовільне технічне оснащення здобувачів освіти може обмежувати доступ до освітніх програм. Недостатня потужність технологій і ресурсів за умов надання якісного контенту з боку закладу вищої освіти може призводити до мінімального рівня надання освітніх послуг. Однією з вимог до здобувача освіти на дистанційному навчанні є високий стартовий рівень освіти та наявність навичок самостійної роботи, що часто не відповідає дійсності [4, с. 272]. 

БІБЛІОГРАФІЧНИЙ СПИСОК: 

1. Використання дистанційних методів навчання в медичній освіті / І.М. Скрипник, Г.С. Маслова, Н.П. Приходько, О.Ф. Гопко, О.А. Шапошник. Медична освіта. 2020. № 3. С.29–32. 

2. Шевченко  Т.І. Застосування технологій електронного навчання як засіб підвищення ефективності навчального процесу. Удосконалення якості підготовки лікарів у сучасних умовах. Полтава, 2016. С. 242–243. 

3. Дистанційне навчання: сутність, особливості та технології: рек. покажч. / упоряд. : Н.А. Арустамова,  О.М. Блінова, С.М. Соболь; Херсонський держ. ун-т.  Херсон : ХДУ, 2020. 47 с. 

4. Сисоєва С.О., Осадча К.П. Стан, технології та перспективи дистанційного навчання у вищій освіті України. Інформаційні технології і засоби навчання. 2019. Вип. 2. С. 271–284. 

5. Лєнкова О.О. Особливості дистанційного навчання у вищих медичних навчальних закладах України / Інноваційна педагогіка. 2021р. Вип 34, Том 1. С. 184-187.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ У ПОЗАУРОЧНИЙ ЧАС
30.01.2023 01:00
THE USE OF FORMATIVE ASSESSMENT TECHNIQUES IN COVID-19 AND WAR TIME TERMS
27.01.2023 13:21
КРАЄЗНАВЧІ ЕКСКУРСІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ШКОЛЯРІВ
25.01.2023 17:50
СУЧАСНІ ПРОГРАМИ ПІДГОТОВКИ СПЕЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ У США
24.01.2023 20:43
ЗАСТОСУВАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
24.01.2023 19:37
ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ ЗДОБУВАЧА ВИЩОЇ ОСВІТИ
19.01.2023 15:03
ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ПРИ ВИВЧЕННІ ТЕМИ “ТРАВМИ ОРГАНА ЗОРУ” ІНТЕРНАМИ СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ “ЗАГАЛЬНА ПРАКТИКА-СІМЕЙНА МЕДИЦИНА”
17.02.2023 18:36
EXPERIENCE OF PREPARING STUDENTS FOR TAKING AN OBJECTIVE STRUCTURED CLINICAL EXAMINATION
17.02.2023 16:46
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
17.02.2023 16:01
ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПОВЕДІНКИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
17.02.2023 12:04




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.220 сек. / Mysql: 1396 (0.172 сек.)