:: ECONOMY :: СУЧАСНІ ПРОГРАМИ ПІДГОТОВКИ СПЕЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ У США :: ECONOMY :: СУЧАСНІ ПРОГРАМИ ПІДГОТОВКИ СПЕЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ У США
:: ECONOMY :: СУЧАСНІ ПРОГРАМИ ПІДГОТОВКИ СПЕЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ У США
 
UA  RU  EN
         

Мир научных исследований. Выпуск 30

Срок представления материалов

24 мая 2024

До начала конференции осталось дней 6



  Главная
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакционная коллегия. ОБ «Наукова спильнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календарь конференций
Архив
  Научные конференции
 
 Ссылки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Счетчики
Українська рейтингова система

СУЧАСНІ ПРОГРАМИ ПІДГОТОВКИ СПЕЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ У США

 
24.01.2023 20:43
Автор: Шумаєва Світлана Петрівна, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри іноземних мов, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
[3. Педагогические науки;]

На сьогоднішній день у США 891 коледж та університет пропонують освітні програмами підготовки спеціальних педагогів, 94 школи пропонують вчителям сертифікати про проходження програми спеціальної освіти, 67 шкіл пропонують ступінь асоційованого спеціаліста зі спеціальної освіти, 483 школи пропонують ступінь бакалавра спеціальної освіти, 598 шкіл пропонують ступінь магістра спеціальної освіти. Ступінь бакалавра зі спеціальної освіти можна отримати як у традиційному звичайному університеті, так і в онлайн-школі. Щоб стати вчителем спеціальної освіти в державній школі K-12, після отриманого ступеня бакалавра необхідно отримати сертифікат зі спеціальної освіти за затвердженою державою програмою підготовки вчителів, проте іноді для роботи вчителем спеціальної освіти в приватній школі наявність державної сертифікації не є обовязковою умовою. 

За даними Національного центру статистики освіти (National Center for Education Statistics (NCES)), все ж таки переважна більшість програм підготовки спеціальних педагогів стосується магістерського або докторського рівнів [1].  Проте бакалаврські програми також пропонують додаткові спеціалізації, які включають: 

- прикладний аналіз поведінки (Applied Behavior Analysis (ABA)) (підготовка вчителів до роботи з розвитку позитивної та здорової поведінки (спілкування, навчання, тощо);

- розлади аутистичного спектру (Autism Spectrum Disorders (ASD)) (підготовка вчителів до надання послуг особам із неврологічним розладом та аутизмом);

- робота з глухими та слабочуючими дітьми (Deaf and Hard of Hearing (DHH)) (підготовка вчителів до роботи з учнями з вадами слуху);

- дислексія (Dyslexia) (підготовка вчителів до роботи з учнями з проблемами в читанні та розвитку мови);

- спеціальна освіта дітей дошкільного віку (Early Childhood/PreK-12 Special Education) (підготовка вчителів до роботи з дітьми дошкільного віку з  обмеженими можливостями);

- емоційні або поведінкові розлади (Emotional or Behavioral Disorders (EBD)) (EBD) (підготовка вчителів до роботи з дітьми, які мають широкий спектр навчальних, емоційних і поведінкових проблем);

- спеціальна освіта дітей з високим рівнем захворюваності (High-Incidence Disabilities) (підготовка вчителів до роботи з дітьми з розладами спектру аутизму, комунікативними розладами, проблемами навчання, емоційними розладами та іншими поширеними легкими та помірними порушеннями);

- спеціальна освіта дітей з порушенням інтелектуального розвитку (Intellectual and Developmental Disabilities (IDD) (підготовка вчителів до роботи з дітьми з  вадами інтелектуального розвитку, та генетичними розладами, такими як церебральний параліч);

- спеціальна освіта дітей, які мають множинні або значні/важкі розлади (Low-Incidence Disabilities) (підготовка вчителів до роботи з дітьми з  важкими фізичними вадами чи емоційними розладами.

- середня спеціальна освіта (Secondary Special Education) (підготовка вчителів до роботи з дітьми середнього та старшого шкільного віку з обмеженими можливостями);

- порушення зору/слабкий зір і сліпота (Visual Impairment/Low Vision and Blindness) (підготовка вчителів до роботи з дітьми, які мають вади зору або сліпоту) [2].

Список використаних джерел:

1. The National Center for Education Statistics (NCES) is the primary federal entity for collecting and analyzing data related to education. URL:https://nces.ed.gov/ (дата звернення: 23.01.2023). 2. Special Education Degree Programs. URL:https://www.teachercertificationdegrees.com/degrees/special-education-degree/#degrees (дата звернення: 23.01.2023). 



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ У ПОЗАУРОЧНИЙ ЧАС
30.01.2023 01:00
THE USE OF FORMATIVE ASSESSMENT TECHNIQUES IN COVID-19 AND WAR TIME TERMS
27.01.2023 13:21
КРАЄЗНАВЧІ ЕКСКУРСІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ШКОЛЯРІВ
25.01.2023 17:50
ЗАСТОСУВАННЯ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ
24.01.2023 19:37
ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ ЗДОБУВАЧА ВИЩОЇ ОСВІТИ
19.01.2023 15:03
ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ПРИ ВИВЧЕННІ ТЕМИ “ТРАВМИ ОРГАНА ЗОРУ” ІНТЕРНАМИ СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ “ЗАГАЛЬНА ПРАКТИКА-СІМЕЙНА МЕДИЦИНА”
17.02.2023 18:36
EXPERIENCE OF PREPARING STUDENTS FOR TAKING AN OBJECTIVE STRUCTURED CLINICAL EXAMINATION
17.02.2023 16:46
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
17.02.2023 16:01
ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ ПОВЕДІНКИ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ
17.02.2023 12:04
ОСОБЛИВОСТІ ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ У ВИЩИХ МЕДИЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ
16.02.2023 22:55




© 2010-2024 Все права защищены При использовании материалов сайта, ссылка на www.economy-confer.com.ua обязательна!
Час: 0.269 сек. / Mysql: 1425 (0.214 сек.)