:: ECONOMY :: СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО МОТИВАЦЇ ПЕРСОНАЛУ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЯКОСТІ :: ECONOMY :: СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО МОТИВАЦЇ ПЕРСОНАЛУ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЯКОСТІ
:: ECONOMY :: СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО МОТИВАЦЇ ПЕРСОНАЛУ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЯКОСТІ
 
   
       

Світ наукових досліджень. Випуск 9

Термін подання матеріалів

26 травня 2022

До початку конференції залишилось днів 6



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

СУЧАСНІ ПІДХОДИ ДО МОТИВАЦЇ ПЕРСОНАЛУ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ ЯКОСТІ

 
18.01.2021 12:28
Автор: Аксьонов Дмитро, студент кафедри менеджменту, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», м. Київ
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]


На сучасному виробництві навчанню персоналу приділяють достатньо уваги, cсправедливо вважаючи, що навчити працівника незрівнянно легше, ніж перевчити відповідно до стандартів компанії кваліфікованого робітника. Втім навчання персоналу може стати достатньо затратним процесом, особливо якщо на підприємстві спостерігається підвищена текучість кадрів.

Якщо ж створювати навчальні матеріали відповідно до стандартів TQM, потрібно точно розуміти особливості стандарту, та методи його впровадження. Оскільки єдиної системи по впровадженню принципів TQM на разі не розроблено, кожен підприємець використовує ті методики, які йому ближчі, що є сумнівним вибором, оскільки для різних підприємств потрібні різні методи навчання.

TQM (Total Quality Management) або Тотальне Управління Якістю це комплекс заходів спрямованих на попередження виникнення браку, та контролю продукції чи послуг на етапі виробництва. Завдяки цьому вдається значно зменшити витрати на виробництво продукції та виготовляти товари з більш конкурентною кінцевою ціною. Крім того, якість таких товарів буде вищою.

TQM прийшов на зміну застарілій моделі, коли контроль за якістю продукції здійснювався на завершальних фазах виробництва. Слово тотальний означає постійний контроль за якістю на підприємстві, починаючи від етапів розробки товарів, до процесів збуту та утилізації браку. Важливу роль також відіграє процес переробки відходів і браку, що дозволяє створити більш дружнє до навколишнього середовища підприємство.

Управління якістю – складний процес для забезпечення якого необхідні різнопланові заходи. Серед них виділяють як класичні, так і новаторські методи.

До класичних методів відносять:

1. Методи статистичного управління якістю – які спрямовані на вивчення та аналіз статистичних даних і розробку необхідних параметрів виробництва. 

2. Концепцію циклічного покращення якості процесів (Цикл PDCA (Рlan-Dо-Check-Act)), що дозволяє виключати з виробництва неєвекивні та високо затратні процеси замінюючи їх на ефективні та економніші.

3. Концепція постійного підвищення якості, яка розрахована на довгострокову перспективу і направлена на постійний пошук нових шляхів покращення виробництва [1].

До новітніх методів поділяються на:

1. Концепція постійного покращання Кайзен (KAIZEN) – що характеризується використанням незначних інвестицій при знаних людським ресурсах та великою кількістю маленьких кроків. Дана система характерна для японської економіки в цілому.

2. Концепція Будинку Якості – характеризується збереженням цінності продукту для споживача, за мінімізації витрат на його виробництво.

3. Методика « 6 сигм», що була вперше впроваджена компанією Моторола дозволяє знайти та виключити причини браку та поломок [1].

Варто зазначити, що концепція стандартів ISO відповідає на питання, що необхідно робити для забезпечення якості, а концепція TQM — як це робити.

Відповідно впроваджуючи методи TQM в навчання персоналу варто керуватися наступними правилами, які виходять з названих вище методів і концепцій:

• Керуватися статистичними донними по рівню освіченості персоналу і складати навчальну програму орієнтовану на середній рівень знань. 

• Спостерігати за впровадженими методами навчання, оцінювати їх ефективність швидко та якісно замінювати одні методи іншими.

• Постійно підвищувати рівень знань працівників, мотивувати на особистісний розвиток та мінімізувати текучість кадрів.

• Культивувати думку, що знання це цінний ресурс, підкреслювати значущість навчання та вкладу кожного працівника.

• Мотивувати на отримання знань і за межами навчальної програми, розвивати особистісний розвиток та ініціативу.

• Проводити регулярні зрізи знань, які дозволять виявити неефективних працівників та тих, хто не бажають навчатися. Замінювати такі кадри на початкових етапах навчання.

• Впроваджувати в процес навчання сучасні технології, використовувати всі можливі сучасні технології і інструменти [2].

Створення навчального середовища на підприємстві, керуючись принципами TQM це складний, дорого вартісний і тривалий процес. Однак, при правильному підході до процесу це ефективна інвестиція з високим ступенем окупності, адже за рахунок добре навчених кадрів скоротити витрати на виготовлення продукції, підвищити її якість, покращити імідж компанії та зробити її більш конкурентною на ринку праці без розширення фонду заробітної плати.

Список використаних джерел:

1. С.М. Безродна. Управління якістю. Чернівці. 2017.

2. Лукіна Тетяна Олександрівна. Розробка та запровадження системи управління якістю освіти в системі професійного навчання державних службовців. https://core.ac.uk/download/pdf/32304887.pdf




Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ
23.02.2021 19:49
РОЗВИТОК КЛАСТЕРНОГО ПАРТНЕРСТВА: РЕГІОНАЛЬНИЙ АСПЕКТ
23.02.2021 19:43
ШЛЯХИ ПОДОЛАННЯ КРИЗОВИХ ТЕНДЕНЦІЙ УКРАЇНСЬКОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ
22.02.2021 21:49
ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ МАЛИХ ФОРМ АГРОБІЗНЕСУ
22.02.2021 21:43
ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ПАКУВАЛЬНОЇ ПЛІВКИ
22.01.2021 13:27
СЕРТИФІКАЦІЯ ЗА РЕЛІГІЙНИМИ СТАНДАРТАМИ: KOSHER ТА HALAL
18.01.2021 12:33
СТВОРЕННЯ НАВЧАЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА, АДЕКВАТНОГО TQM
18.01.2021 12:23
АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ
13.02.2021 10:29
КОРПОРАТИВНА СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ В УКРАЇНІ: СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ (НА ПРИКЛАДІ ДІЯЛЬНОСТІ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ М. ХАРКОВА)
08.02.2021 17:25




© 2010-2022 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.168 сек. / Mysql: 812 (0.138 сек.)