:: ECONOMY :: СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ФРАНЧАЙЗИНГУ В УКРАЇНІ :: ECONOMY :: СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ФРАНЧАЙЗИНГУ В УКРАЇНІ
:: ECONOMY :: СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ФРАНЧАЙЗИНГУ В УКРАЇНІ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 6



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ФРАНЧАЙЗИНГУ В УКРАЇНІ

 
25.12.2018 20:52
Автор: Корнацька Анастасія Сергіївна, студентська, Національний технічний університет України „Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського”; Ситник Наталія Іванівна, доцент, кандидат біологічних наук, Національний технічний університет України „Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського”
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]

Актуальність франчайзингу у сучасних умовах пояснюється активізацією малого бізнесу, яка останнім часом характерна для економіки України. Адже франчайзинг дозволяє вирішити важливу для малого бізнесу проблему фінансування, яка часто обмежує його розвиток. Франчайзинг визначається як надання права на виробництво і (або) збут продукту (послуги) з наданням допомоги в організації та управлінні бізнесом. Тобто це метод ведення бізнесу, заснований на довгострокових відносинах між двома сторонами - франчайзером та франчайзі [1].

Незважаючи на економічні виклики, франчайзинг в Україні продовжує розвиватися в багатьох секторах та регіонах. Вагомою причиною цього є те, що українці вважають франчайзинг однією з найбільш життєздатних форм інвестування, оскільки він пропонує надійні і перевірені бізнес-моделі [2].

На рисунку представлена динаміка зростання франшиз в Україні, починаючи з 2001 р.




Як видно з рис., починаючи з 2001 р. в цілому спостерігається позитивна динаміка кількості франшиз. Економічна ситуація в країні значно впливає на цей показник: кризи 2008 р. та 2014 р. призвели до падіння загальної кількості франшиз. Разом з тим, економічна криза 2014 р. у певній мірі позитивно вплинула на франчайзинг, оскільки примусила компанії удосконалювати бізнес-процеси заради виживання. У 2015 р. відбулося зростання кількості успішних бізнес-моделей та «перевірених» франчайзерів і падіння незаконних франчайзерів. У 2016 р. спостерігалося зменшення ринку франчайзингу на 18% порівняно з аналогічним періодом 2015 р., що супроводжувалося певними структурними змінами у секторі:  було відкрито 1100 нових відділень і 725 було закрито. У 2016 р. в Україні працювало 461 франчайзерів, а загальна кількість торгових точок склала 13 690. Їх річний брутто-дохід досяг понад 38 млн. дол. Серед франчайзерів України 76% є активними, що означає, що вони працюють з франчайзі, а 24% - неактивні, тобто вони зареєстровані як франшизи, але працюють тільки у своїх торгових точках [3]. Найбільш популярними є франшизи, орієнтовані на бізнес-послуги, роздрібну торгівлю та ресторани швидкого обслуговування [3].

Отже, проведене дослідження свідчить про значний потенціал розвитку франчайзингу в Україні. Франчайзинг відкриває нові можливості співпраці з міжнародними компаніями, сприяє зміцненню стану українського бізнесу та переходу до нових прогресивних форм управління.   

Список використаної літератури:

1. Лазарєва С.Ф. Економіка та організація інформаційного бізнесу: навч. посіб. / С.Ф. Лазарєва. – Київ: КНЕУ, 2002. – 667 с.

2. Franchise Group [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://franchisegroup.com.ua/ 

3. FRANCHISING INDUSTRY 2018 [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.franchise.org/sites/default/files/USCS_Franchising_Resource_Guide_2018.pdf 



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПРОБЛЕМИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА
26.12.2018 17:01
ПРОБЛЕМИ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВАХ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
26.12.2018 14:13
«FAST-TRACKING GREEN PATENT» ЯК НОВИЙ ТРЕНД ПАТЕНТУВАННЯ: АКТУАЛЬНІСТЬ ТА МОЖЛИВІСТЬ ВПРОВАДЖЕННЯ В УКРАЇНІ
25.12.2018 20:30
ДЕМОГРАФІЧНА КРИЗА В УКРАЇНІ ТА ШЛЯХИ ЇЇ ПОДАЛАННЯ
25.12.2018 19:57
СУЧАСНИЙ СТАН ГРОШОВО-КРЕДИТНОЇ СИСТЕМИ США
20.12.2018 17:40
МОДЕЛЬ УПРАВЛІННЯ ДЕБІТОРСЬКОЮ ЗАБОРГОВАНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА
18.12.2018 12:15
КЛАСИФІКАЦІЯ ТИПІВ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СЕРВІСНИХ ПІДПРИЄМСТВ
09.12.2018 14:31
ОСОБЛИВОСТІ ПОЗИЦІОНУВАННЯ ТОВАРУ НА РИНКУ В УМОВАХ РОЗВИТКУ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА
06.12.2018 22:15
ФОРМУВАННЯ ЦІНИ НА ІННОВАЦІЙНУ ПРОДУКЦІЮ: ПРОБЛЕМИ ТА НАСЛІДКИ
06.12.2018 21:54




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.232 сек. / Mysql: 1396 (0.175 сек.)