:: ECONOMY :: ПОКАЗНИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ DIGITAL-МАРКЕТИНГУ :: ECONOMY :: ПОКАЗНИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ DIGITAL-МАРКЕТИНГУ
:: ECONOMY :: ПОКАЗНИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ DIGITAL-МАРКЕТИНГУ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 4



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ПОКАЗНИКИ ЕФЕКТИВНОСТІ DIGITAL-МАРКЕТИНГУ

 
27.04.2018 12:13
Автор: Стойкова Єлизавета Сергіївна, студентка 3 курсу напряму підготовки «Міжнародна економіка» Університету Державної фіскальної служби України, м. Ірпінь; Сидорко Наталя Леонідівна, старший викладач кафедри економіки підприємства Університету Державної фіскальної служби України
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

В умовах сьогодення digital-маркетинг є частиною повсякденного життя. Це відбувається завдяки тому часу, який користувачі проводять в мережі Інтернет. Ми бачимо безліч різних проявів маркетингу  ̶  бачимо рекламу і або користуємося нею, або не звертаємо уваги. Для зниження другого збігу обставин необхідно вивчати цільову аудиторію. Доцільно спілкуватися з потенційними покупцями, встановити контакт і розвивати свою продукцію виходячи з їх попиту і переваг. Напрямок digital-маркетингу розвивається, з'являються нові можливості та технології для взаємодії з цільовою аудиторією. Даний вид маркетингу є одним з найбільш перспективних на сьогоднішній день інструментів просування товару.

Важливими показниками ефективності використання можливостей digital-маркетингу є метрики, за допомогою яких можна розрахувати значимі аспекти маркетингового відділу. До найбільш важливих з них відносяться: order gap analysis, net promoter score, cost per click, revenue per click, cost of sale.

Розглянемо докладніше дані метрики digital-маркетингу, визначимо їх значення і виділемо основні переваги.

1. Order gap analysis (OGA)  ̶  показник, що відображає середній час, який проходить між двома послідовними покупками користувачів. Дана метрика часто використовується при побудові стратегії розвитку і функціонування email-маркетингу. Інформація, яка надається при розрахунку OGA, впливає на своєчасну взаємодію з аудиторією [1].

2. Net promoter score (NPS) ̶ показник, що відображає відсоток користувачів, які після здійснення покупки готові рекомендувати продукцію компанії іншим людям. Net promoter score ̶ індекс лояльності, який використовується в якості визначення задоволеності споживачів товаром, сервісом або брендом. Важливо усвідомлювати, що негативний досвід поширюється швидше, що зумовить наявність ряду проблем із залученням покупців.

3. Cost per click (CPC)  ̶  показник, що відображає вартість одного кліка на будь-якій рекламній платформі. CPC дає чітке уявлення про те, наскільки доцільно вкладати гроші в різні рекламні канали.

4. Revenue per click (RPC)  ̶  показник, що відображає середній дохід з кожного кліка по рекламі вашої продукції. Порівняння двох метрик digital-маркетингу CPC і RPC дасть уявлення про співвідношення витрат і виручки з одного кліка. У разі, коли RPC трохи перевищує CPC, необхідно провести аналіз компанії на предмет недостатнього прибутку і виявлення методів його підвищення.

5. Cost of sale (COS)  ̶  показник, що відображає середню вартість продажу через відношення між витратами і прибутком. Даний показник визначає необхідність змін рекламної кампанії. COS можна обчислювати як по всій рекламній кампанії для розуміння загальної картини, так і для кожного оголошення, щоб виявити найбільш ефективні з них [2].

Необхідність досягнення оптимального рівня значень за всіма показниками digital-маркетингу дозволить компаніям визначитися зі стратегічними цілями, оскільки буде зрозумілий шлях розвитку компанії.

Список використаної літератури:

1. Анісімов А. Ю. E - mail маркетинг: переваги і недоліки. / А. Ю. Анісімов, А. С. Краснов. // Збірник статей за підсумками Міжнародної науково – практичної конференції: Сучасні проблеми та перспективні напрямки інноваційного розвитку науки. – 2017. – С. 44 – 46.

2. 33 метрики digital-маркетингу, які завжди актуальні. [Електронний ресурс]. – 2017. – Режим доступу до ресурсу: https://blog.ingate.ru/detail/33-metriki-digital-marketinga-kotorye-vsegda-aktualny.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
КОНКУРЕНТНІ СТРАТЕГІІ ДИВЕРСИФІКАЦІІ ВІТЧИЗНЯНИХ ПІДПРИЄМСТВ - ВИРОБНИКІВ ХЛІБА ТА ХЛІБО-БУЛОЧНИХ ВИРОБІВ
29.04.2018 12:27
МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ОЦІНЮВАННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ СТРУКТУРИ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
27.04.2018 18:17
ВИДИ РЕВІТАЛІЗАЦІЇ ЯК ШЛЯХ ОПТИМІЗАЦІЇ ЛЮДСЬКОГО КАПІТАЛУ ПІДПРИЄМСТВ НГК
25.04.2018 11:17
EVENT-МАРКЕТИНГ – ДІЄВИЙ ІНСТРУМЕНТ ПРОФОРІЄНТАЦІЇ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ
25.04.2018 11:05




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.156 сек. / Mysql: 1396 (0.12 сек.)