:: ECONOMY :: МАРКЕТИНГ В СОЦІАЛЬНІЙ СФЕРІ :: ECONOMY :: МАРКЕТИНГ В СОЦІАЛЬНІЙ СФЕРІ
:: ECONOMY :: МАРКЕТИНГ В СОЦІАЛЬНІЙ СФЕРІ
 
   
       

Світ наукових досліджень. Випуск 9

Термін подання матеріалів

26 травня 2022

До початку конференції залишилось днів 6



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

МАРКЕТИНГ В СОЦІАЛЬНІЙ СФЕРІ

 
28.03.2018 19:59
Автор: Гірняк Євген Іванович, викладач кафедри природничо-наукових дисциплін, Хортицька національна академія
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Понад 40 років тому назад у навчальній та практичній літературі виокремлюється новий самостійний напрямок, який отримує назву «соціальний маркетинг». Один із відомих маркетологів, Ж.-Ж. Ламбен, розумів маркетинг, як «соціальний процес» направлений на задоволення потреб та бажань людей і організацій. А всесвітньо відомий вчений Ф. Котлер визначив у своєму підручнику «Основи маркетингу» процес задоволення людських потреб як «соціальні основи маркетингу».

На сьогоднішній день в літературі можна зустріти різні, а іноді і зовсім суперечливі визначення соціального маркетингу. Спробуємо структурувати соціальний маркетинг як науково-практичний напрямок відповідно до деяких поглядів. 

Соціальний маркетинг – це теж саме що й некомерційний маркетинг. Тут відразу можна сказати, що це визначення дає обмежену картину можливостей маркетинга і не охоплює етичні, екологічні, демографічні та інші соціальні проблеми, адже по суті мова йдеться тільки про некомерційну сферу діяльності, що не приносить прибутку, але використовує методологію маркетингу. [2]

Соціальний маркетинг – це соціальний процес що використовує принципи і технології маркетингу. Тут головне використання методології маркетинга в соціальних процесах, та при цьому можна сказати що цей підхід не враховує цільову направленість та специфіку дослідної діяльності. [3]

Соціальний маркетинг – це розробка, реалізація та контроль соціальних програм, соціальних ідей, рухів і практичних дій. Цей підхід вже абстрагується від маркетингу як інструменту управління і впливає на соціальні явища і акцентується на соціальних процесах. [4]

Соціальний маркетинг – це концепція узгодження, пов’язування інтересів організації, споживача та всього суспільства. Цей підхід пов’язує соціальну діяльність з економічною і дозволяє розглядати соціальну маркетингову діяльність на всіх управлінських рівнях. [1] 

Отже, соціальний маркетинг хоч і володіє певною цільовою єдністю, та все одно в деякому розумінні диференційований. Загальне полягає у вивченні суспільних явищ, а диференціація проявляється, у тому що в соціальному маркетингу виокремлюються різні напрямки та елементи.

Список використаної літератури:

1. Тульчинський Г. Л., Щекова Е. Л. Маркетинг в соціальній сфері. – К.: Лань, 2003 - 39 с.

2. http://pidruchniki.com/1018040641713/marketing/kontseptsiyi_vidi_marketingu

3. http://eworks.com.ua/work/5248_Socialnii_marketing_predmet_i_osvitni_tipi.html

4. https://sites.google.com/site/cherednychenkokatya40kd/home/socialnij marketing



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
СУЧАСНІ ТРЕНДИ В ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ
28.03.2018 20:12
АСПЕКТИ СОЦІАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПРИ ЗАСТОСУВАННІ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА СИСТЕМ МЕНЕДЖМЕНТУ
13.03.2018 12:18
ПРИНЦИП ПАРЕТО В МЕНЕДЖМЕНТІ ПЕРСОНАЛУ, ЯК МЕТОД ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ НЕЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ ПІДПРИЄМСТВА
02.04.2018 13:18




© 2010-2022 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.390 сек. / Mysql: 812 (0.352 сек.)