:: ECONOMY :: МАРКЕТИНГ В СОЦІАЛЬНІЙ СФЕРІ :: ECONOMY :: МАРКЕТИНГ В СОЦІАЛЬНІЙ СФЕРІ
:: ECONOMY :: МАРКЕТИНГ В СОЦІАЛЬНІЙ СФЕРІ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 26



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

МАРКЕТИНГ В СОЦІАЛЬНІЙ СФЕРІ

 
28.03.2018 19:59
Автор: Гірняк Євген Іванович, викладач кафедри природничо-наукових дисциплін, Хортицька національна академія
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Понад 40 років тому назад у навчальній та практичній літературі виокремлюється новий самостійний напрямок, який отримує назву «соціальний маркетинг». Один із відомих маркетологів, Ж.-Ж. Ламбен, розумів маркетинг, як «соціальний процес» направлений на задоволення потреб та бажань людей і організацій. А всесвітньо відомий вчений Ф. Котлер визначив у своєму підручнику «Основи маркетингу» процес задоволення людських потреб як «соціальні основи маркетингу».

На сьогоднішній день в літературі можна зустріти різні, а іноді і зовсім суперечливі визначення соціального маркетингу. Спробуємо структурувати соціальний маркетинг як науково-практичний напрямок відповідно до деяких поглядів. 

Соціальний маркетинг – це теж саме що й некомерційний маркетинг. Тут відразу можна сказати, що це визначення дає обмежену картину можливостей маркетинга і не охоплює етичні, екологічні, демографічні та інші соціальні проблеми, адже по суті мова йдеться тільки про некомерційну сферу діяльності, що не приносить прибутку, але використовує методологію маркетингу. [2]

Соціальний маркетинг – це соціальний процес що використовує принципи і технології маркетингу. Тут головне використання методології маркетинга в соціальних процесах, та при цьому можна сказати що цей підхід не враховує цільову направленість та специфіку дослідної діяльності. [3]

Соціальний маркетинг – це розробка, реалізація та контроль соціальних програм, соціальних ідей, рухів і практичних дій. Цей підхід вже абстрагується від маркетингу як інструменту управління і впливає на соціальні явища і акцентується на соціальних процесах. [4]

Соціальний маркетинг – це концепція узгодження, пов’язування інтересів організації, споживача та всього суспільства. Цей підхід пов’язує соціальну діяльність з економічною і дозволяє розглядати соціальну маркетингову діяльність на всіх управлінських рівнях. [1] 

Отже, соціальний маркетинг хоч і володіє певною цільовою єдністю, та все одно в деякому розумінні диференційований. Загальне полягає у вивченні суспільних явищ, а диференціація проявляється, у тому що в соціальному маркетингу виокремлюються різні напрямки та елементи.

Список використаної літератури:

1. Тульчинський Г. Л., Щекова Е. Л. Маркетинг в соціальній сфері. – К.: Лань, 2003 - 39 с.

2. http://pidruchniki.com/1018040641713/marketing/kontseptsiyi_vidi_marketingu

3. http://eworks.com.ua/work/5248_Socialnii_marketing_predmet_i_osvitni_tipi.html

4. https://sites.google.com/site/cherednychenkokatya40kd/home/socialnij marketing



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
СУЧАСНІ ТРЕНДИ В ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ
28.03.2018 20:12
АСПЕКТИ СОЦІАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПРИ ЗАСТОСУВАННІ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА СИСТЕМ МЕНЕДЖМЕНТУ
13.03.2018 12:18
ПРИНЦИП ПАРЕТО В МЕНЕДЖМЕНТІ ПЕРСОНАЛУ, ЯК МЕТОД ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ НЕЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ ПІДПРИЄМСТВА
02.04.2018 13:18




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.291 сек. / Mysql: 1367 (0.229 сек.)