:: ECONOMY :: АСПЕКТИ СОЦІАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПРИ ЗАСТОСУВАННІ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА СИСТЕМ МЕНЕДЖМЕНТУ :: ECONOMY :: АСПЕКТИ СОЦІАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПРИ ЗАСТОСУВАННІ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА СИСТЕМ МЕНЕДЖМЕНТУ
:: ECONOMY :: АСПЕКТИ СОЦІАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПРИ ЗАСТОСУВАННІ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА СИСТЕМ МЕНЕДЖМЕНТУ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

АСПЕКТИ СОЦІАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПРИ ЗАСТОСУВАННІ СУЧАСНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ТА СИСТЕМ МЕНЕДЖМЕНТУ

 
13.03.2018 12:18
Автор: Булах Ірина Іванівна, викладач вищої категорії, ВСП Агротехнічний коледж УНУС; Шиманська Олена Володимирівна, викладач вищої категорії, ВСП Агротехнічний коледж УНУС
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Основним напрямком перебудови менеджменту і його радикального удосконалення, пристосування до сучасних умов стає масове використання сучасних технологій і систем управління. Одночасно сучасний етап характеризує тенденція переважання ролі людських ресурсів перед факторами матеріально-технічного та іншого характеру, зрушення уваги управління в компанії до аспектів соціальної взаємодії. Вплив сучасних тенденцій відображається і в системах менеджменту. 

Як критерій приналежності деякої системи до системи управління необхідно розглянути наступне положення: якщо дана система є важливою частиною організації, її діями здійснюється управління організацією і вона вирішує тільки управлінські завдання, то її можна розглядати як спеціалізовану систему або ж як систему управління [2]. Тобто, тільки в тому випадку, коли наявна діюча система, яка вирішує завдання управління, може здійснюватися управління підприємством. Класифікувати системи управління за характером взаємодії з навколишнім середовищем можна на два види: відкриті і закриті [1]. Основна відмінність між цими двома типами систем полягає в тому, що в закритих системах блок управління є складовою частиною тієї системи, якою він керує, а у відкритих не є.

Основою систем менеджменту є технологія. Технологія є саме тим інструментом, за допомогою якого відбувається трансформаційний процес систем. Технології, через суб’єкт управління здійснюють вплив на об’єкт. У результаті цього процесу на вихідному каналі створюються продукти діяльності системи.  

Технології менеджменту не мають чітких меж, але мають чітко визначену мету: забезпечити процес перетворення об`єкта управління з вихідного стану в новий цільовий конкурентний стан або якість, або забезпечити його гарантоване ефективне функціонування [3]. У нашій країні найбільш поширеним способом є тематично-галузеве угруповання технологій за відповідними розділами менеджменту (стратегічне управління, управління персоналом, управління бізнес-процесами, управління логістикою і т.п.), за функціями менеджменту (планування, організація, мотивація, контроль), або за основними перспективами управління (фінанси, клієнти, внутрішні процеси, навчання і розвиток).

З огляду на зрушення уваги управління в компанії до аспектів соціальної взаємодії, комунікацій, ролі людських ресурсів, а також враховуючи проблемні питання соціальної сфери, буде доцільно розглянути систему управління соціальним розвитком колективу.

Об’єктом системи є працівники підприємства, суб’єктом – менеджери підприємства, а предметом – управління соціальним розвитком колективу.

Соціальний розвиток колективу — це процес удосконалення форм і умов життєдіяльності працівників шляхом змін у їх розвитку, соціальній сфері, оплаті праці.

Удосконалення системи соціального розвитку колективу призводить до: зростання соціальної активності персоналу, підвищення ефективності діяльності підприємства, зростання матеріального добробуту персоналу.

Список використаної літератури:

1. Белоусов, В.М. История развития концепций менеджмента / В.М. Белоусов. – М.: Знание, 2001. – С. 15-16.

2. Виханский О.С., Менеджмент: учебник / О.С. Виханский, А.И. Наумов. – 6-е изд., перераб. и доп. – М. : Магистр : ИНФРА-М, 2015. – C. 252-253.

3. Ґріфін Р. Основи менеджменту: Підручник / Наук. ред. В.Яцупа, Д.Олесневич. - Львів: БаК, 2001. – С. 24.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
СУЧАСНІ ТРЕНДИ В ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГУ
28.03.2018 20:12
МАРКЕТИНГ В СОЦІАЛЬНІЙ СФЕРІ
28.03.2018 19:59
ПРИНЦИП ПАРЕТО В МЕНЕДЖМЕНТІ ПЕРСОНАЛУ, ЯК МЕТОД ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМИ НЕЕФЕКТИВНОСТІ РОБОТИ ПІДПРИЄМСТВА
02.04.2018 13:18




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.291 сек. / Mysql: 1396 (0.221 сек.)