:: ECONOMY :: ЗДІЙСНЕННЯ ФІНАНСОВОГО МОНІТОРИНГУ В БАНКАХ УКРАЇНИ :: ECONOMY :: ЗДІЙСНЕННЯ ФІНАНСОВОГО МОНІТОРИНГУ В БАНКАХ УКРАЇНИ
:: ECONOMY :: ЗДІЙСНЕННЯ ФІНАНСОВОГО МОНІТОРИНГУ В БАНКАХ УКРАЇНИ
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 30

Термін подання матеріалів

28 квітня 2021

До початку конференції залишилось днів 8



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ЗДІЙСНЕННЯ ФІНАНСОВОГО МОНІТОРИНГУ В БАНКАХ УКРАЇНИ

 
18.04.2017 14:23
Автор: Івінська Валерія Андріївна, студентка ІV курсу фінансового факультету, Університет митної справи та фінансів, м. Дніпро, Україна; Ярова Юлія Олександрівна, студентка ІV курсу фінансового факультету, Університет митної справи та фінансів, м. Дніпро, Україна; Губа Марія Олександрівна, доцент кафедри грошового обігу та банківської справи, Університет митної справи та фінансів, м. Дніпро, Україна
[Секція 5. Банківська справа. Фінанси, грошовий обіг та кредит;]

Основним призначенням фінансового моніторингу є боротьба з відмиванням доходів, отриманими злочинним шляхом. Найбільш уразлива є кредитно-фінансова система України, яка все частіше використовується для легалізації іноземних капіталів, створених злочинних шляхом. 

В.В. Сухонос зазначає, що найбільш поширеними способами легалізації злочинних доходів у банківській сфері України є: 

 переказ коштів через банківські рахунки за фіктивними договорами; 

 отримання в банках коштів з рахунків на фіктивних підставах; 

 укладання договорів банківського вкладу; 

 здійснення валютообмінних операцій; 

 укладання кредитних договорів [1, с. 150]. 

Виявлення та протидія легалізації незаконних доходів і фінансування тероризму стали основою спільної та цілеспрямованої роботи служби Державного фінансового моніторингу, Національного банку України та інших органів виконавчої влади.

Відповідно до п. 48 ч. 1 ст. 1 Закону України “Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», фінансовий моніторинг - сукупність заходів, які здійснюються суб’єктами фінансового моніторингу у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, що включають проведення державного фінансового моніторингу та первинного фінансового моніторингу [2].

Система фінансового моніторингу складається з первинного фінансового моніторингу та державного фінансового моніторингу[2].

За офіційною звітною інформацією ДКФМУ відсоток повідомлень про фінансові операції, поданих СПФМ до Держфінмоніторингу протягом 2016 року складає 99,03% від загальної кількості повідомлень [3]. Отже, комерційні банки є основним джерелом надходження інформації про здійснення фінансових операцій, які підлягають фінансовому моніторингу. Це свідчить про велику значимість дослідження фінансового моніторингу у протидії легалізації (відмиванню) доходів одержаних злочинним у банківській системі.

Отже, висвітлені організаційно-аналітичні засади проведення фінансового моніторингу в банках дозволяє зробити наступні висновки. 

По-перше, здійснення фінансового моніторингу в банках відіграє важливу роль у протидії легалізації (відмиванню) злочинних доходів, отриманих незаконним шляхом. 

По-друге, чинне законодавство України в цілому відповідає міжнародним вимогам щодо протидії легалізації злочинних доходів, а також має відповідні внутрішньодержавні структури фінансової розвідки.




Список використаних джерел:

1. Сухонос В. В. Легалізація злочинних доходів у банківській сфері і боротьба з нею / В. В. Сухонос // Правовий вісник Української академії банківської справи. – 2012. – № 1. – С. 149–153.

2. Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення: Закон України від 14.10.2014 № 1702-VII [Електронний ресурс] // Верховна Рада України. Законодавство України [сайт]. – Режим доступу: http://zakon1.rada.gov.ua/laws/show/1702-18. – Назва з екрану

3. Державна служба фінансового моніторингу україни: підсумки роботи за 2016 рік [Електронний ресурс]. – Київ, 2016. – С. 88. // Державна служба фінансового моніторингу України [сайт]. – Режим доступу: http://sdfm.gov.ua/content/file/Site_docs/2017/20170330/Zvit_2016.pdf – Назва з екрану



допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
РОЛЬ ДОВІРИ НАСЕЛЕННЯ У ФОРМУВАННІ СИСТЕМИ ГАРАНТУВАННЯ БАНКІВСЬКИХ ВКЛАДІВ
26.04.2017 18:55
MAIN GOALS AND FUNCTIONS OF THE NATIONAL BANK OF UKRAINE
26.04.2017 15:44
ФУНКЦІЇ ТА ВИДИ ДІЛОВОЇ РЕПУТАЦІЇ БАНКІВ
25.04.2017 19:23
ЗМІЦНЕННЯ ДОВІРИ НАСЕЛЕННЯ УКРАЇНИ ДО БАНКІВСЬКОЇ СИСТЕМИ
25.04.2017 12:48
ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ КОМПЛЕКСНОЇ РЕЙТИНГОВОЇ СИСТЕМИ CAMELS В ДІЯЛЬНОСТІ ВІТЧИЗНЯНИХ БАНКІВ
18.04.2017 13:57




© 2010-2021 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.313 сек. / Mysql: 763 (0.276 сек.)