:: ECONOMY :: ФОРМУВАННЯ НОВИХ БАНКІВСЬКИХ ПРОДУКТІВ :: ECONOMY :: ФОРМУВАННЯ НОВИХ БАНКІВСЬКИХ ПРОДУКТІВ
:: ECONOMY :: ФОРМУВАННЯ НОВИХ БАНКІВСЬКИХ ПРОДУКТІВ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ФОРМУВАННЯ НОВИХ БАНКІВСЬКИХ ПРОДУКТІВ

 
14.11.2013 15:52
Автор: Бойчук Аліна Василівна, Буковинський державний фінансово-економічний університет
[Секція 5. Банківська справа. Фінанси, грошовий обіг та кредит;]
Ринок банківських послуг є однією з найважливіших і невід'ємих складових сучасної ринкової економіки. Тому сьогодні зростає інтерес до різних аспектів діяльності банківських систем і методів управління ними.
Перед керівниками банку гостро постали такі проблеми, як вибір стратегічного управління розвитку банку,  створення нових банківських продуктів, визначення основних принципів тактики і політики в усіх без винятку сферах банківської діяльності.
Створення та пропозиція нових якісних продуктів та послуг населенню  – одна з найважливіших задач, яку покликана вирішити система управління якістю продуктів та послуг. Від ефективного вирішення цієї задачі в повній мірі залежить успіх діяльності банку.
На думку таких західних фахівців як Роуз С.П., Долан Е.Дж., нові фінансові продукти та послуги все в більшій мірі потрапляють під вплив ринків і споживачів, тому для банківських менеджерів зростає важливість системи якості банківських продуктів та послуг.
Поняття "новий продукт" використовується як для визначення вдосконалення та оновлення існуючих продуктів, так і для продуктів, які вперше пропонуються споживачам та можуть задовольняти їхні потреби більш раціональним способом, або можуть приводити до виникнення нових потреб.
Новий банківський продукт – це банківська послуга, що вперше пропонується на ринку, або є новою для банку при наданні її своїм клієнтам. При цьому новим продуктом вважається також модифікація вже існуючого продукту стосовно технології надання, або інших параметрів, які споживач вважатиме значущими для себе і які можуть привести до можливості продажу новим типам клієнтів.
Метою аналізу ринку банківських продуктів є виявлення можливостей банку зайняти конкурентні позиції на конкретному ринку або його сегменті. Маркетингове дослідження націлене на забезпечення більш ефективного пристосування банківських послуг до вимог рику.
Аналізуючи банківську діяльність за І півріччя 2013р. бачимо, що основні показники мають тенденцію до зростання. Так,  загальні активи українських банків на початку 2013 р. збільшилися на 6% або на 76,52 млрд грн, до 1 трлн 344,4 млрд грн.
Обсяг готівкових коштів і банківських металів у структурі активів банків зріс на 5,14%, до 31,908 млрд грн, а обсяг вкладів у цінні папери – на 44,05%, до 138,78 млрд грн.
При цьому, обсяг коштів в НБУ в активах банків України зменшився на 2,7%, до 32,82 млрд грн, а обсяг кореспондентських рахунків, відкритих в інших банках – на 13%, до 86,58 млрд грн, а резерви під активні операції банків – на 1,7%, до 138,93 млрд грн.

Динаміка активів банків за 2010-2013рр.
Таблиця 1



Сукупний обсяг зобов’язань українських банків з початку року зріс на 1,4% (95 783 млрд.грн.) і станом на 01.10.2013р. складав 1 053 655млрд.грн. (станом на 01.01.2013р. – 957,9 млрд. грн.). Випереджаючі темпи зростання порівняно з зобов’язаннями показує обсяг залучених коштів від фізичних осіб. Так, їх розмір протягом ІІ кварталу 2013 року збільшився на 6,7% (58 478 млрд.грн.) до 422 481 млрд.грн. станом на 01.10.2013р. (364 003 млрд. грн. станом на 01.01.2013р.).

Динаміка зобов’язань банків за 2010-2013рр.
Таблиця 2



Розмір кредитного портфелю без урахування сформованих резервів за І півріччя 2013 р. зріс на 2,2% (17,59 млрд. грн.). Частка довгострокових кредитів в кредитному портфелі банків зменшилася протягом перших 6 місяців 2013р. на 1,3 п.п. (з 48,4% до 47,1%) в той час як станом на 01.01.2009р. вона складала 64,1%.
Протягом 2013 р. продовжилось зростання окремих складових кредитно- інвестиційного портфелю. Зокрема за результатами перших 6 місяців поточного року обсяг цінних паперів в портфелях на продаж збільшився на 50,17% (36,57млрд. грн.). Обсяг кредитів та заборгованості клієнтів зріс на 3,56%, або на 24,72 млрд. грн. При цьому залишки інших фінансових активів збільшились за І півріччя 2013 року на 21,24% (13,79 млрд. грн.). 
Сучасні умови розвитку банківського ринку та запити клієнтів вимагають розвитку наявних і розробки нових банківських продуктів/послуг. Для розробки нового продукту/послуги потрібні певні ресурси, знання, організація робіт, тому можна говорити про певну технологію. Ця технологія –  значний крок у формалізації діяльності банку, і її застосування має велике значення і вигоди для банку.
До основних вигод належать:
- Систематизація та уніфікація всіх правил, документів і засобів з розробки нових продуктів/послуг в єдину технологію;
- Зменшення часу і витрат за розробки та запуску нових продуктів/послуг;
- Підвищення якості управління продуктовим рядом та його характеристик;
- Впровадження інноваційних ідей у продукти/послуги;
- Підвищення задоволеності клієнтів і, як наслідок, зростання позитивної репутації банку.
Слід наголосити, що запропонована технологія придатна як для розробки нових, так і до модифікації наявних продуктів/послуг банку.
В умовах конкуренції найкращі результати буде мати той, хто точніше врахує всі чинники взаємодії банку і клієнта, і в першу чергу розмаїтість потреб клієнта. Отже, висуванню стратегії, плануванню конкретних дій передує етап маркетингових досліджень. Тобто виникає необхідність у реалізації ще однієї внутрішньо-банківської функції, яка полягає у збиранні, перевірці, переробці, аналізі, збереженні, розподілі і передачі всередині банку даних, необхідних для прийняття обґрунтованих фінансових рішень. Стратегія банку стосовно просування продукту на ринку визначається співвідношенням характеристик ринку та продукту.

Список використаних джерел:
1. Про банки і банківську діяльність: Закон України від 7.12.2000 р. №2171-ІІІ (зі змінами та допов.).
2. Дворчук Н.Б. Сутність банківських послуг, їх відмінності від операцій та продукту. Технологія розробки нових банківських послуг в банку // Вісник одеського державного у-ту. – 2010. – №2. – С.134-14.
3. Муравьева А.В. Банківські інновації: факторний та структурний аналіз // Банківські послуги. – 2006. – № 9. – С. 2-37.
4. Малахова О. Проблеми розширення банківських продуктів // Вісник ТДЕУ. –2006. – №3. – С.36-41.
5. Офіційний сайт Національного банку України // Доступно з www.bank.gov.ua
6. Офіційний сайт АУБ // Доступно з http://aub.org.ua



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПРОБЛЕМИ ЛЕГАЛІЗАЦІЇ НЕЗАКОННО ОТРИМАНИХ ГРОШЕЙ ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ
28.11.2013 13:54
АНАЛІЗ РОЗВИТКУ ТА ПРОБЛЕМ ФОНДОВИХ БІРЖ В УКРАЇНІ
18.12.2013 13:17
BANCASSURANCE – ЯК НАСЛІДОК ІНТЕГРАЦІЇ БАНКІВ І СТРАХОВИХ КОМПАНІЙ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ
18.12.2013 00:35
АНАЛІЗ ІНСТРУМЕНТІВ ВАЛЮТНОГО РЕГУЛЮВАННЯ В УКРАЇНІ
18.12.2013 00:16
РЕСТРУКТУРИЗАЦІЯ АКТИВІВ ПІДПРИЄМСТВА
17.12.2013 18:35
БАНКІВСЬКА СИСТЕМА УКРАЇНИ: СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ
05.12.2013 19:20




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.192 сек. / Mysql: 1396 (0.148 сек.)