:: ECONOMY :: УПРАВЛІННЯ РИЗИКОМ РЕПУТАЦІЇ У ВЗАЄМОВІДНОСИНАХ  З КЛІЄНТАМИ БАНКУ :: ECONOMY :: УПРАВЛІННЯ РИЗИКОМ РЕПУТАЦІЇ У ВЗАЄМОВІДНОСИНАХ  З КЛІЄНТАМИ БАНКУ
:: ECONOMY :: УПРАВЛІННЯ РИЗИКОМ РЕПУТАЦІЇ У ВЗАЄМОВІДНОСИНАХ  З КЛІЄНТАМИ БАНКУ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 28

Термін подання матеріалів

21 березня 2024

До початку конференції залишилось днів 3



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

УПРАВЛІННЯ РИЗИКОМ РЕПУТАЦІЇ У ВЗАЄМОВІДНОСИНАХ З КЛІЄНТАМИ БАНКУ

 
17.04.2013 19:10
Автор: Тростянська Карина Миколаївна, старший викладач кафедри банківської справи Дніпропетровського національного університету імені О.Гончара
[Секція 5. Банківська справа. Фінанси, грошовий обіг та кредит;]
У новій економіці – «економіці цінностей» - успішним може бути тільки бізнес, який спроможний генерувати осмислені цінності та доносити їх до окремих суб’єктів, вміє зробити так, щоб суб’єкти вірили в них та поділяли їх. У цьому сенсі репутація набуває своєї дійсної сутності як ціннісний аспект діяльності організації, який відображує вміння генерувати цінності, слідувати ним і комунікувати їх у цільові аудиторії.
Найважливіші стейкхолдери банку - це клієнти, які одночасно є постачальниками ресурсів і споживачами банківського продукту. Зазвичай вони виступають на боці банку, хоча інколи можуть мати до нього певні претензії. Клієнти не мають єдиного веб-сайту, адреси чи представника, з яким можна контактувати, тому процес комунікації цінностей банку має певні ускладення [1, с.109].
Сьогодні для того, щоб репутація опинилася під загрозою, банку не обов’язково потрібно відчувати кризу. Ризики стали більш безпосередніми та публічними, ніж раніше. Споживач банківських послуг став більш вимогливим та обізнаним, у окремих суб’єктів з’явилися важелі впливу на ділову репутацію великих компаній [2, c.158]. Зростання репутаційного ризику у банківській сфері обумовлене загальним зменшенням довіри населення до керівників бізнесу, контролюючих інстанцій.
Сучасний клієнт почувається більш впевнено в атмосфері високих технологій, різноманітності та невизначеності. Життєвий досвід споживачів нового покоління значно відрізняється від досвіду попередників, а середовище, яке вплинуло на його формування, більш агресивне. Такі особливості сучасного клієнта призводять до зменшення його толерантності до недоліків, які можуть виникнути в роботі банку.
Самий серйозний ризик для банку пов’язаний з репутацією, яка формується в процесі обслуговування клієнтів (своєчасність, якість, конфіденційність). У даному випадку дуже важлива індивідуальна робота з клієнтами, тобто зворотний зв’язок. Необхідно максимально задовольнити потреби кожного клієнта і постаратися максимально зменшити його негативну думку про роботу банку. Співробітники банку повинні бути готові до оперативного реагування на потреби клієнта, не змінюючи позитивний емоційний фон спілкування.
Резюмуючи вищесказане, зазначимо, що ризик втрати ділової репутації банку являє собою ризик втрати частини доходів або капіталу у зв’язку з негативною громадською думкою про банк, його керівництво (акціонерів), якість надаваних їм послуг або характер діяльності в цілому.
У разі, якщо банк має репутацію, яка не відповідає реальному стану, то існує велика ймовірність репутаційного ризику. Невідповідність дійсного стану банку в кінцевому підсумку стане відомо громадськості, і він може закріпити за собою образ організації, що не виправдовує очікування контактних груп. Щоб ліквідувати розрив між репутацією і реальністю, банку необхідно навчитися виправдовувати очікування або, навпаки, знизити їх, обіцяючи менше. Дії менеджменту компанії повинні бути спрямовані на вирішення не тільки оперативних завдань, але і стратегічних.
Таким чином, в умовах постійно змінюваного середовища функціонування на перший план постають питання ефективного управління банком за допомогою моніторингу факторів невловимого характеру, а саме – ділової репутації.

Список використаних джерел:
1. Гриффин Э. Управление репутационными рисками: Стратегический подход / Эндрю Гриффин; Пер. с англ.. – М.: Альпина Бизнес Букс, 2009. – 237с.
2. Заман А. Репутационный риск: управление в целях создания стоимости / Пер. с англ.: - М.: ЗАО «Олимп-Бизнес», 2008. – 416с.


Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
«СТРИБОК МЕРТВОГО КОТА» ЯК ПАТЕРН ФОНДОВОГО РИНКУ
17.04.2013 16:10
ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ СИСТЕМИ МАСОВИХ ЕЛЕКТРОННИХ ПЛАТЕЖІВ
17.04.2013 13:10
РОЗВИТОК ЛІЗИНГОВОГО БІЗНЕСУ НА УКРАЇНІ
16.04.2013 12:20
ПАРАБАНКІВСЬКА СИСТЕМА ЯК СКЛАДОВА ФІНАНСОВОГО СЕКТОРА
16.04.2013 11:45
ОСОБЛИВОСТІ МІНІМІЗАЦІЇ КРЕДИТНОГО РИЗИКУ БАНКІВСЬКОЇ УСТАНОВИ
16.04.2013 11:23
ПРИНЦИПИ БЮДЖЕТНОГО КОНТРОЛЮ
16.04.2013 10:26
МЕТАЛЕВІ ДЕПОЗИТИ ЯК СПОСІБ ЗАЛУЧЕННЯ КОШТІВ БАНКОМ
16.04.2013 10:03
ПРОВЕДЕННЯ ОПЕРАЦІЙ З ІНОЗЕМНОЮ ВАЛЮТОЮ БАНКАМИ УКРАЇНИ
16.04.2013 09:57
ФОРМУВАННЯ ПЕРСПЕКТИВ РОЗВИТКУ ВАЛЮТНИХ ОПЕРАЦІЙ КОМЕРЦІЙНИХ БАНКІВ УКРАЇНИ
08.04.2013 14:26




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.210 сек. / Mysql: 1367 (0.164 сек.)