:: ECONOMY :: СТРАТЕГІЧНЕ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ АЕРОКОСМІЧНОЇ ГАЛУЗІ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ НА РИНКИ ПІВНІЧНО-СХІДНОЇ АЗІЇ :: ECONOMY :: СТРАТЕГІЧНЕ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ АЕРОКОСМІЧНОЇ ГАЛУЗІ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ НА РИНКИ ПІВНІЧНО-СХІДНОЇ АЗІЇ
:: ECONOMY :: СТРАТЕГІЧНЕ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ АЕРОКОСМІЧНОЇ ГАЛУЗІ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ НА РИНКИ ПІВНІЧНО-СХІДНОЇ АЗІЇ
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 25

Термін подання матеріалів

29 вересня 2020

До початку конференції залишилось днів 54



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

СТРАТЕГІЧНЕ ПРОСУВАННЯ ПРОДУКЦІЇ АЕРОКОСМІЧНОЇ ГАЛУЗІ ПРОМИСЛОВОСТІ УКРАЇНИ НА РИНКИ ПІВНІЧНО-СХІДНОЇ АЗІЇ

 
05.12.2011 21:46
Автор: Тюпа Дмитро Іванович, старший викладач, заступник завідуючого кафедри міжнародних економічних відносин Міжнародного Слов’янського университету, м. Харків
[Секція 8. Світова економіка та міжнародні відносини;]

Присвячується коханій дружині Юлії і синові Максу


Регіон, який ми розглянемо, у зовнішньоекономічної діяльності  аерокосмічної промисловості України та перспектив виходу на нього українських літаків - це ринок Північно-Східної Азії (ПСА) на прикладі Китаю та Південної Кореї, де існує стратегічний напрямок у розвитку взаємодії із співпраці у виробництві різноманітної авіаційної продукції. Це найбільш динамічний за розвитком регіон, починаючи з ярмарково-виставкової діяльності, науково-технічної взаємодії, модернізації, виробництва літаків, виробництва вертольотів, що дає можливість визначити розроблені автором етапи стратегічного просування продукції аерокосмічної галузі промисловості України на ринки Північно-Східної Азії на перспективу для будь-якої компанії аерокосмічної галузі промисловості України (рис. 1).
З рис. 1 можна зробити висновок, що розширення зовнішніх ринків України в аерокосмічній промисловості на прикладі найбільшого ринку Китаю, де потреба в літаках до 2012 р. буде складати 12 тис. літаків, говорить про те, що цей ринок дуже потужний за кількістю попиту у літаках. Україна, на нашу думку у цьому секторі економіки використовує активну зовнішньоекономічну політику, що надає змогу здобувати досвід у будуванні літаків низького крила, як більш конкурентоспроможних на сучасному світовому ринку літаків. Таким чином, участь у науково-дослідницьких розробках спільно з китайськими колегами, збільшить присутність на китайському ринку та закріпить на майбутнє можливий обсяг замовлень на літаки цієї конструкції. Головними конкурентами на ринку Китаю для авіаційної галузі промисловості України є наступні компанії - головні постачальники літаків у Китай: «Cessna», «Dassault», «Diamond Aircraft», «Embraer», «Bell». Компанії які мають у Китаї власні виробничі потужності та збутові контори: «Honeywell», «Boeing», «Sikorsky», «Liberty», «Gulfstream», «Bombardier Aerospace» [1].  




З нашої точці зору ярмаркова-виставкова діяльність усіх галузей української промисловості, а не тільки аерокосмічної є найважливішим етапом у просуванні продукції, товарів та послуг українських товаровиробників на ринки країн, що розвиваються. Ознайомлення з асортиментом продукції і її найменуванням сприяє подальшому укладанню комерційних контрактів з контрагентами. Тому саме цьому питанню, щодо вивіреної організації ярмарково-виставочної на ринках країн, що розвиваються, є одним із стратегічних напрямків діяльності українських компаній у міжнародній економічній діяльності. Необхідно надати можливість якомога більшій кількості українських компаній не тільки у аерокосмічній діяльності, брати участь у ярмарково-виставковій діяльності за кордоном 2, 3.
Отримання при цьому досвіду українськими фахівцями в умовах стрімко мінливого світового конкурентного середовища у цій галузі промисловості, призводить до підвищення конкурентоспроможності продукції авіаційної промисловості на ринках країн, що розвиваються, що також досягається завдяки низькій конкурентній ціни українських літаків порівняно з конкурентами на ринках країн Північно-Східної Азії.

Список використаної літератури:
1. В общей авиации КНР [Текст] / Бюллетень иностранной коммерческой информации (БИКИ).-№68.-11с.
2. Тюпа, Д.І. Стратегія закріплення українських компаній на ринках країн, що розвиваються [Текст]  / Д.І. Тюпа // Вісник Міжнародного Слов’янського університету № 2011.-Х.: МСУ. Харків.-С. (в друку).
3. Тюпа, Д.І. Конкурентоспроможність аерокосмічної галузі промисловості України на ринках країн, що розвиваються [Текст]  / Д.І. Тюпа // Зовнішня торгівля: право та економіка. Науковий журнал. № 2011.-Х.: УДУФМТ. - С. ( в друку).


допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
EMERGING GLOBAL FINANCIAL CENTERS IN TERMS OF COMPETITIVENESS
24.11.2011 13:57
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОЦІНЮВАННЯ НАСЛІДКІВ ЗАПРОВАДЖЕННЯ ЄВРО ДЛЯ СВІТОВОЇ ВАЛЮТНОЇ СИСТЕМИ
21.11.2011 12:17
ДОСЛІДЖЕННЯ ТЕОРІЇ ЕКОНОМІЧНОГО ЗРОСТАННЯ В КОНТЕКСТІ СВІТОВОГО РОЗВИТКУ
07.12.2011 19:00
СТРУКТУРНИЙ РОЗВИТОК НАЦІОНАЛЬНОЇ ЕКОНОМІКИ В УМОВАХ ПОГЛИБЛЕННЯ ГЛОБАЛІЗАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ
03.12.2011 12:08




© 2010-2020 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.230 сек. / Mysql: 706 (0.191 сек.)