|
|
|
Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;
|
Відображено [1-10] з 10 |
Сторінки:
1
|
|
| |
|
РОЗВИТОК ЕКОЛОГІЧНОГО БРЕНДИНГУ В УКРАЇНІ
|
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
|
Автор: Ільницька-Гикавчук Галина Ярославівна, кандидат економічних наук, Національний університет «Львівська політехніка»
|
| 11.11.2014 21:43 |
| |
| |
|
ИСТОРИЯ ВОЗНИКНОВЕНИЯ БРЕНДА ТЕРРИТОРИИ
|
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
|
Автор: Полковникова Марина Павловна, аспирант, Восточноукраинский университет им. В. Даля; Меняйлова Алена Игоревна, студент, Восточноукраинский университет им. В. Даля
|
| 29.11.2014 00:03 |
| |
| |
|
ІНТЕРНЕТ МАРКЕТИНГ В УКРАЇНІ: СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ
|
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
|
Автор: Соколюк К. Ю., асистент кафедри маркетингу та реклами, Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету; Кровіцка Я. А., студентка, Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
|
| 29.11.2014 01:03 |
| |
| |
|
СУЧАСНІ ВИМОГИ ДО ДІЯЛЬНОСТІ МЕНЕДЖЕРІВ В УМОВАХ НЕСТАБІЛЬНОГО СЕРЕДОВИЩА
|
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
|
Автор: Чупріна Маргарита Олександрівна, кандидат економічних наук, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"; Скляр Анна Юріївна, студентка, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут"
|
| 18.11.2014 17:28 |
| |
|
Відображено [1-10] з 10 |
Сторінки:
1
|
|
|
|