|
|
|
Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;
|
Відображено [1-4] з 4 |
Сторінки:
1
|
|
| |
|
ОРГАНІЗАЦІЯ ІННОВАЦІЙНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
|
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
|
Автор: Біла Ірина Василівна, викладач спеціальних дисциплін, Криворізький державний комерційно-економічний технікум
|
| 28.10.2019 11:23 |
| |
| |
|
SMM – ЯК МАЙДАНЧИК ПРОДАЖУ ТОВАРІВ ТА ПОСЛУГ ДЛЯ ПІДПРИЄМСТВА
|
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
|
Автор: Гелевачук Зоя Йосипівна, асистент кафедри маркетингу, Криворізький економічний інститут Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана», м. Кривий Ріг;
Бруханська Анастасія Вікторівна, студентка спеціальності 075 Маркетинг, Криворізький економічний інститут Державний вищий навчальний заклад «Київський національний економічний університет ім. В. Гетьмана», м. Кривий Ріг
|
| 16.10.2019 11:37 |
| |
| |
|
ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГУ ДЛЯ КОМПАНІЙ ІНТЕРНЕТ-ПРОВАЙДЕРІВ
|
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
|
Автор: Гунько Валерія Віталіївна, студентка кафедри маркетингу, Одеський національний політехнічний університет;
Кірносова Марина Василівна, кандидат економічних наук, доцент, доцент кафедри маркетингу, Одеський національний політехнічний університет
|
| 29.10.2019 20:22 |
| |
|
Відображено [1-4] з 4 |
Сторінки:
1
|
|
|
|