|
|
|
Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;
|
Відображено [1-4] з 4 |
Сторінки:
1
|
|
| |
|
ТОВАРНА ПОЛІТИКА ТА УПРАВЛІННЯ ТОВАРНИМ АСОРТИМЕНТОМ
|
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
|
Автор: Захарченко Наталія Василівна, кандидат економічних наук, доцент, Придніпровська державна академія будівництва та архітектури;
Заблудовська Ольга Генадіївна, студентка, Придніпровська державна академія будівництва та архітектури
|
| 18.06.2019 10:21 |
| |
| |
|
ОСНОВИ ПОЛІТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ
|
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
|
Автор: Процишин Юлія Тарасівна, кандидат економічних наук, старший викладач кафедри маркетингу, Тернопільський національний економічний університет
|
| 28.06.2019 13:41 |
| |
|
Відображено [1-4] з 4 |
Сторінки:
1
|
|
|
|