:: ECONOMY :: ОСНОВИ ПОЛІТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ :: ECONOMY :: ОСНОВИ ПОЛІТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ
:: ECONOMY :: ОСНОВИ ПОЛІТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 12



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ОСНОВИ ПОЛІТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ

 
28.06.2019 13:41
Автор: Процишин Юлія Тарасівна, кандидат економічних наук, старший викладач кафедри маркетингу, Тернопільський національний економічний університет
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Маркетинг у політичній діяльність, спрямований на створення, підтримування чи зміну поведінки людей щодо певних політичних ідей, подій, організацій, гасел, переконань, особистостей. Якщо коротко це просування на політичному ринку політичного товару. 

Політичні виборчі компанії є і залишаються наймаштабнішими та найдорожчими проектами маркетингу. Протягом багатьох років політики та їхні виборчі штаби використовують різноманітні маркетингові інструменти для інформування виборців про себе, свою партію або її політичну платформу. Саме тому застосування сучасних маркетингових підходів у політичних виборчих процесах потребує значного використання та його дослідження.

Напередодні виборів, дедалі актуальнішим стає питання, чи відповідає кожен із кандидатів тому образу, який намагаються нав'язати його електорату політтехнологи. Виборчі кампанії в Україні щоразу насичені маркетинговими ходами, а саме виборцю досить витончено намагаються «продати» товар у вигляді ідеї чи політика, який є її носієм. Особливість та основною мета політичного маркетингу – боротьба за голоси виборців. 

Американський професор Філіп Ніффенеджер у своїй праці «Стратегії успіху від політичних маркетологів» запропонував концепцію політичного маркетингу для політичних кампаній, яка ґрунтується на теорії класичного маркетинг-міксу (4Р) [1]. Професор зазначає, що політичний маркетинг включає в себе ті ж самі складові комплексу маркетингу — товар (product), ціна (price), місце (place) і просування (promotion), що використовуються для здійснення впливу на поведінку виборців. При цьому реклама відіграє важливу роль у цьому процесі, та є більш пов’язаною з маркетинговими дослідженнями, в яких робиться акцент на процесі сегментації ринку виборців. Схема інтеграції усіх елементів політичного маркетингу та їх вплив на дослідження ринку зображені на рис. 1.




Аналітики стверджують, що нині в Україні використовуються різноманітні методи та форми політичного маркетингу серед яких як класичні так інноваційні. Це і стане основою подальшого дослідження.

Список використаних джерел:

1. Готун А.М. Маркетинг у політичній діяльності: аналіз сучасних моделей та інструментів використання. Наукові праці МАУП, 2014. Вип. 42 (3). С. 21-30.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ДЕТЕРМІНАНТИ ФІНАНСОВОЇ АРХІТЕКТОНІКИ В КОНТЕКСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ
28.06.2019 13:46
КРЕАТИВНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ В ОРГАНІЗАЦІЇ: ВПРОВАДЖЕННЯ ТА РОЗВИТОК
27.06.2019 10:06
ТОВАРНА ПОЛІТИКА ТА УПРАВЛІННЯ ТОВАРНИМ АСОРТИМЕНТОМ
18.06.2019 10:21




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.196 сек. / Mysql: 1599 (0.151 сек.)