:: ECONOMY :: Конференції 2019 :: Світ економічної науки. Випуск 15 (27.06.2019) :: ECONOMY :: Конференції 2019 :: Світ економічної науки. Випуск 15 (27.06.2019)
:: ECONOMY :: Конференції 2019 :: Світ економічної науки. Випуск 15 (27.06.2019)
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 27



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;

Відображено [1-4] з 4 Сторінки: 1 
 
КРЕАТИВНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ В ОРГАНІЗАЦІЇ: ВПРОВАДЖЕННЯ ТА РОЗВИТОК
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Василик Наталія Михайлівна, кандидат економічних наук, доцент кафедри менеджменту, Луцький національний технічний університет
27.06.2019 10:06
 
 
ТОВАРНА ПОЛІТИКА ТА УПРАВЛІННЯ ТОВАРНИМ АСОРТИМЕНТОМ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Захарченко Наталія Василівна, кандидат економічних наук, доцент, Придніпровська державна академія будівництва та архітектури; Заблудовська Ольга Генадіївна, студентка, Придніпровська державна академія будівництва та архітектури
18.06.2019 10:21
 
 
ДЕТЕРМІНАНТИ ФІНАНСОВОЇ АРХІТЕКТОНІКИ В КОНТЕКСТІ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Котькалова-Литвин Інна Володимирівна, кандидат економічних наук, Вінницький національний аграрний університет
28.06.2019 13:46
 
 
ОСНОВИ ПОЛІТИЧНОГО МАРКЕТИНГУ
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Автор: Процишин Юлія Тарасівна, кандидат економічних наук, старший викладач кафедри маркетингу, Тернопільський національний економічний університет
28.06.2019 13:41
 
Відображено [1-4] з 4 Сторінки: 1 



© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.422 сек. / Mysql: 1366 (0.354 сек.)