:: ECONOMY :: РОЗРОБКА КОМПЛЕКСНОЇ СИСТЕМИ МОТИВУВАННЯ ПРАЦІВНИКІВ ПІДПРИЄМСТВА :: ECONOMY :: РОЗРОБКА КОМПЛЕКСНОЇ СИСТЕМИ МОТИВУВАННЯ ПРАЦІВНИКІВ ПІДПРИЄМСТВА
:: ECONOMY :: РОЗРОБКА КОМПЛЕКСНОЇ СИСТЕМИ МОТИВУВАННЯ ПРАЦІВНИКІВ ПІДПРИЄМСТВА
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 25

Термін подання матеріалів

29 вересня 2020

До початку конференції залишилось днів 49



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

РОЗРОБКА КОМПЛЕКСНОЇ СИСТЕМИ МОТИВУВАННЯ ПРАЦІВНИКІВ ПІДПРИЄМСТВА

 
27.04.2011 12:31
Автор: Багно Дар’я Олександрівна, магістрант Дніпродзержинського державного технічного університету
[Менеджмент. Маркетинг]
В умовах насиченості світового ринку високоякісною наукоємною продукцією необхідним є забезпечення співучасті працівників у вирішенні стратегічних завдань досягнення сталого розвитку промислових підприємств, активізації процесу конкуренції інтелекту. Важливою умовою трансформації інтелектуального потенціалу підприємства в його конкурентні переваги є створення дієвої, адаптивної до нових вимог, корпоративної системи трудової мотивації. Тому дослідження проблемних питань мотивації праці на промислових підприємствах та вдосконалення системи соціально-економічних стимулів трудової діяльності є актуальним та пріоритетним особливо в період організаційно-економічних змін, які відбуваються в економіці України.
На досліджуваному підприємстві ВАТ «Дніпровагонмаш», яке є одним з найбільших вагонобудівних підприємств України, для удосконалення механізму управління персоналом було запропоновано проект оптимальної системи преміювання службовців. Проект передбачає, що визначення розміру і розподілу преміальних сум повинно ґрунтуватися на затвердженій прозорій критеріальній базі. Повинні бути обрані найбільш чіткі критерії для оцінки внеску кожного підрозділу, кожного робітника в результати діяльності підприємства.
На підставі колективного договору повинно бути створене і введене в дію «Загальне положення про оплату праці на підприємстві», що широко застосовується на підприємствах США, Японії та інших зарубіжних країн з розвиненою ринковою економікою. Зарубіжні економісти вважають «Загальне положення про оплату праці» обов’язковим документом службового користування. Доцільним є впровадження «Загального положення про оплату праці» на ВАТ «Дніпровагонмаш» як елемента мотивації, в якому повинні визначатися методичні принципи та правила розрахунку величини заробітної плати кожної категорії робітників, конкретні умови надання премій, надбавок, доплат та розрахунок їх розмірів тощо. Чіткий та справедливий зміст, зрозумілий кожному – теж мотиватор до якісної та сумлінної праці.
Говорячи про методи нематеріальної мотивації, підприємству ВАТ «Дніпровагонмаш» пропонується введення заходів психології управління персоналом, створення позитивної атмосфери в колективі, надання відчуття вагомості працівнику, створення ідеї в колективі, змога втілення творчих ідей, відкриття максимального розвитку потенціалу робітників.
Відчуття значимості праці можна реалізувати наданням працівнику можливості розширення кількості трудових навичок, визначеністю виробничих завдань, підвищенням їхньої важливості. Відповідальність за результати праці можна підсилити, надавши працівнику більше самостійності. Усвідомлення реальних результатів своєї праці розвивається, якщо робітник одержує відповідну інформацію. Однак необхідно мати на увазі i те, що не всі працівники позитивно реагують на подібного роду зміни.
Дослідження показали, що люди з сильним прагненням до росту, досягненням самоповаги позитивно реагують на збагачення змісту праці. Коли ж люди не настільки сильно мотивуються потребами високого рівня, збагачення змісту праці найчастіше не дає помітних успіхів.
Стимулювання персоналу на підприємствах має здійснюватись комплексно, тобто моральне заохочення та забезпечення має бути еквівалентним виконаній роботі, а оплата праці – сприяти створенню умов оптимізації та підвищення ефективності мотиваційного механізму. Необхідно акумулювати творчі, інтелектуальні сили, сприяти ефективній зайнятості молоді на підприємствах, адже давно назріла потреба створити якісно новий суспільно-психологічний клімат на промислових підприємствах, який би сприяв соціально-економічним новаціям та більшій самореалізації працівників промисловості.

e-mail:  dd8989@mail.ru
допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
УПРАВЛІННЯ ТА РЕГУЛЮВАННЯ СТИЛЮ КЕРІВНИЦТВА В ОРГАНІЗАЦІЇ
29.04.2011 10:33
МАРКЕТИНГОВІ ДОСЛІДЖЕННЯ РИНКУ ПРАЦІ ЯК ОБ’ЄКТУ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПІДПРИЄМСТВА КВАЛІФІКОВАНИМИ КАДРАМИ
28.04.2011 00:40
РОЛЬ ДЕРЖАВИ У ЗАБЕЗПЕЧЕННІ СТІЙКОГО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ З ПОЗИЦІЇ МАРКЕТИНГУ
27.04.2011 22:46
УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВОЮ ДІЯЛЬНІСТЮ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ОБ’ЄКТ ТЕОРЕТИЧНОГО АНАЛІЗУ
26.04.2011 23:25
ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ СЕГМЕНТАЦІЇ РИНКУ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ ПІДПРИЄМСТВАМИ СФЕРИ ТУРИЗМУ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
19.04.2011 18:12
УМОВИ ЕФЕКТИВНОГО ФУНКЦІОНУВАННЯ ВЕНЧУРНОГО ПІДПРИЄМСТВА ТА ЙОГО ЗНАЧЕННЯ ДЛЯ СУСПІЛЬСТВА
19.04.2011 10:53




© 2010-2020 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.218 сек. / Mysql: 706 (0.189 сек.)