:: ECONOMY :: РОЛЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПІДВИЩЕННІ ЕФЕКТИВНОСТІ РОЗРОБКИ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЧНИХ ПЛАНІВ ПІДПРИЄМСТВА :: ECONOMY :: РОЛЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПІДВИЩЕННІ ЕФЕКТИВНОСТІ РОЗРОБКИ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЧНИХ ПЛАНІВ ПІДПРИЄМСТВА
:: ECONOMY :: РОЛЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПІДВИЩЕННІ ЕФЕКТИВНОСТІ РОЗРОБКИ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЧНИХ ПЛАНІВ ПІДПРИЄМСТВА
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

РОЛЬ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПІДВИЩЕННІ ЕФЕКТИВНОСТІ РОЗРОБКИ ТА РЕАЛІЗАЦІЇ СТРАТЕГІЧНИХ ПЛАНІВ ПІДПРИЄМСТВА

 
05.12.2010 14:53
Автор: Приварникова Ірина Юліївна, старший викладач Дніпропетровського національного університету ім. Олеся Гончара, Писаренко Олена Віталіївна, магістрант Дніпропетровського національного університету ім. Олеся Гончара
[Економіка та підприємництво. Менеджмент підприємств та організацій]

Підприємства, де маркетингові функції виконуються посадовими особами, що належать різним відділам організації та не підпорядковані єдиному керівникові, розподілення стратегічних маркетингових завдань та контроль за їх виконанням обмежений та не ефективний. Стратегічне планування діяльності у таких підприємств є неефективним, бо компанії обмежені у підвищенні їх конкурентоспроможності на ринку та можливості зайняти лідуючі позиції на ньому. Під час кожного з етапів планування відділи, що займаються плануванням та розробкою стратегії, не отримують необхідної маркетингової інформації, що призводить до створення стратегічних планів, що не відповідають об’єктивним умовам зовнішнього середовища, у якому функціонує підприємство.
Тому, щоб підвищити ефективність стратегічної діяльності, зокрема, її маркетингової складової, необхідно посилювати маркетингову функцію підприємства.
Для цього треба забезпечити надходження маркетингової інформації у відділи підприємства, які здійснюють планування, зокрема, відділ стратегічного планування [1]. На кожному етапі створення стратегічного плану відділу розробки необхідні маркетингові данні, які повинні надходити вчасно та згідно етапам. У таблиці 1 наведено основі етапи розробки стратегічного плану та вказано типи маркетингової інформації, у яких постає необхідність на кожному з етапів.



Таким чином, маркетингова інформація є основою для розробки стратегічного плану.
Під час розробки стратегії відділи обмінюються інформацією на кожному етапі. Інформаційні потоки зображено на рис.1, де інформація відділів планування та маркетингу надходить до відділу розробки стратегічного плану [2].



До основних функцій маркетингової служби, які остання повинна виконувати задля ефективної розробки стратегічних планів та їх реалізації, якщо підприємство займається, наприклад, імпортом продукції, рекомендується віднести:
- визначення перспективної потреби у продукції, що становить профіль роботи підприємства шляхом дослідження загальних тенденцій розвитку промисловості країни та її основних галузей, факторів науково-технічного прогресу і перспектив його зміни;
- визначення існуючого і потенційного попиту споживачів на імпортовану продукцію підприємства шляхом комплексного вивчення ринку і перспектив його розвитку;
- організація, планування і визначення потреб у фінансуванні виробництва нових видів продукції відповідно до потреб у них і часткою даного підприємства на товарному ринку;
- організація процесів інформаційного забезпечення науково - дослідної роботи по імпорту нових зразків продукції;
- організація процесів забезпечення маркетингової інформацією і вдосконалення систем і методів збуту та розподілу продукції, що імпортується;
- регулювання та координація всієї діяльності підприємства, включаючи управління виробництвом, постачанням, збутом, рекламою, реалізація яких дозволяє певним чином збільшити частку ринку даного підприємства і, отже, обсяг виробництва і збуту продукції [3].
Отже, втилюючі системну організацію стратегічного планування, зокрема, посилення єдності маркетингової служби та розробників стратегій на підприємств (топ-менеджерів) можна значно підвищити ефективність його діяльності.


Список використаної літератури:
1. Лапыгин Ю.Н. Стратегический менеджмент: учеб.пособие. – М.; Кнорус, 2005. – 174 с.
2. Минцберг Г., Куинн Д.Б., Гошал С. Стратегический процесс (концепции, проблемы, решения): учеб. пособие. Пер. с англ./Под ред. Ю.Н. Каптуревского СПб.,Питер, 2001, – 688 с.
3. Томпсон А.А. – мл, Стрикленд А. Дж. ІІІ Стратегический менеджмент (концепции и ситуации для анализа): учеб. пособие. 12-е издание. Перю с англ.. – М,: Издательский дом «Вильямс», 2006. – 928с.


e-mail: alyonka_dp@yahoo.com

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
МЕНЕДЖМЕНТ ЗНАННЯМИ ПЕРСОНАЛУ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПЕРЕВАНТАЖЕННЯ
30.11.2010 20:39
БІОВОДЕНЬ: ПЕРСПЕКТИВИ ДЛЯ УКРАЇНИ
29.11.2010 16:15
МОДЕЛІ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОГРАМНО-ЦІЛЬОВОГО УПРАВЛІННЯ
25.11.2010 18:16
ЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ ЗЕРНОВИРОБНИЦТВА В УКРАЇНІ
21.11.2010 13:17
ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ ЧИННИКІВ НА СОБІВАРТІСТЬ ПРОДКУЦІЇ
19.11.2010 13:22
ШЛЯХИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА
13.11.2010 10:07
РОЗВИТОК ЕКОНОМІЧНИХ ВЗАЄМОВІДНОСИН У МОЛОКОПРОДУКТОВІЙ ГАЛУЗІ
12.11.2010 09:31
ФІНАНСОВИЙ МЕХАНІЗМ АГРОФОРМУВАНЬ В СУЧАСНОМУ ЕКОНОМІЧНОМУ ПРОСТОРІ
10.11.2010 13:08
УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇ УКРАЇНИ
10.11.2010 12:58
ВПЛИВ ВНУТРІШНІХ ТА ЗОВНІШНІХ ЧИННИКІВ НА ВИБІР МЕТОДІВ НАРАХУВАННЯ АМОРТИЗАЦІЇ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ ПІДПРИЄМСТВ
09.12.2010 10:26




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.186 сек. / Mysql: 1396 (0.144 сек.)