:: ECONOMY :: УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ СПОЖИВЧОЇ  КООПЕРАЦІЇ УКРАЇНИ :: ECONOMY :: УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ СПОЖИВЧОЇ  КООПЕРАЦІЇ УКРАЇНИ
:: ECONOMY :: УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ СПОЖИВЧОЇ  КООПЕРАЦІЇ УКРАЇНИ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 34

Термін подання матеріалів

22 жовтня 2024

До початку конференції залишилось днів 17



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇ УКРАЇНИ

 
10.11.2010 12:58
Автор: Євстафієва Наталія Сергіївна, студентка Вінницького кооперативного інституту
[Економіка та підприємництво. Менеджмент підприємств та організацій]

Українська споживча кооперація є найбільш структурованою і організаційно оформленою. Цей вид кооперації діє як соціально-економічна система, його діяльність є диверсифікованою, що є характерною рисою розповсюджених в розвинених країнах багатофункціональних кооперативів. Діяльність споживчої кооперації охоплює гуртову та роздрібну торгівлю, заготівлі, виробництво, будівництво, транспорт, освіту, надання послуг та зовнішньоекономічну діяльність. Найбільш гострими проблемами сучасного розвитку споживчої кооперації є:  недостатня адаптація до ринкових форм і методів господарювання, істотне руйнування ресурсного потенціалу кооперації в умовах глобальної кризи, важкий соціальний стан сільського населення, складна соціально-демографічна ситуація, низький соціально-культурний рівень розвитку села.
 Місця бізнес-планування в системі планування діяльності підприємства викладені в багатьох наукових працях відомих вчених-економістів. Однак питання застосування бізнес-планів у системі споживчої кооперації, як складової планування діяльності підприємства, висвітлені недостатньо. Господарська діяльність у ринковій економіці підтверджує тісну взаємодію бізнес-планів і внутрішньогосподарських планів. Однак між цими видами планів існують і розбіжності.
Зважаючи на визначення цілей і завдань розробки бізнес-плану кооперативного підприємства, він виконує чотири основні функції:
• розробку стратегії підприємства, що є обов’язковою передумовою створення підприємства та започаткування нових напрямів його діяльності;
• планування, яке дозволяє оцінити можливості розвитку нового напряму діяльності, контролювати господарські процеси підприємства;
• залучення кредитів, оскільки одним із головних факторів надання кредиту є наявність детально розробленого бізнес-плану;
• залучення потенційних партнерів, які зможуть прийняти рішення про надання власного капіталу, технологій, обладнання, створення спільних підприємств тільки за умови запропонованого бізнес-плану. 
Планування роботи райспоживспілки повинно розпочинатися з дослідження попередньої діяльності. При цьому потребують аналізу внутрішніх сприятливих можливостей і загроз для райспоживспілки. Зовнішній аналіз – це процес оцінки зовнішніх факторів, тобто таких, які об'єктивно утворюються в середовищі функціонування райспоживспілки, на які вона безпосередньо не може впливати. Сприятливі можливості – це фактори зовнішнього середовища, які допомагають досягненню цілей райспоживспілки. Загрози – це зовнішні умови, які обмежують можливості райспоживспілки безперешкодно досягти потрібної мети.
Внутрішній аналіз полягає в оцінці факторів, які піддаються управлінню та контролю, тобто фактори, що є наслідками діяльності чи бездіяльності самої райспоживспілки. Тобто, якщо внутрішній аналіз має зв’язок з внутрішньогосподарськими факторами, то зовнішній аналіз ґрунтується на дослідженні можливостей і загроз зовнішнього середовища. Головне завдання внутрішнього аналізу полягає у виявленні сильних і слабких сторін райспоживспілки.
Розробка стратегії є другим етапом планування діяльності райспоживспілки. Це досить трудомістка, але критично важлива стадія планування. Процес стратегічного планування допомагає усвідомити власну місію та визначити основні напрями подальшого розвитку на 5–10 років. У цілому ефективна стратегія має:
1. орієнтуватися на конкретних споживачів, їхні потреби й запити;
2. відображати всі сильні сторони діяльності райспоживспілки, які в сукупності створюють її конкурентні переваги;
3. включати конкретні завдання, які дають змогу реально реалізувати свої конкурентні переваги;
4. включати методи, спрямовані на подолання слабкості райспоживспілки та загроз із зовнішнього середовища.
Третім етапом процесу планування є складання оперативних планів, які будуть уточнювати та конкретизувати стратегію райспоживспілки. Роль оперативних планів можуть відігравати бізнес-плани проектів по різних видах діяльності та підприємствам системи. Він описує аспекти майбутньої діяльності кооперативного підприємства, аналізує проблеми, з якими воно може зіштовхнутися, а також визначає способи їх вирішення і повинен дати відповідь на питання про можливу вартість проекту й ефективність інвестицій. Бізнес-план може використовуватися для залучення партнерів, створення спільних підприємств, організації спільних проектів або фінансування підприємства інвесторами. Такий документ є прикладом цивілізованої побудови роботи на ринку і слугує візитною карткою майбутнього проекту.


Список використаної літератури
1.   Бізнес-план: технологія розробки та обґрунтування: Навч. посібник. – Вид. 2-ге, доп. / С. Ф. Покропивний, С. М. Соболь, Г. О. Швиданенко, О. Г. Дерев’янко. – К.: КНЕУ, 2002. – 379с.
2. Бізнес-план: розробка, обґрунтування та аналіз. Навч. Посібник. – Вид. 1./ Г.М. Тарасюк.. –К. : ВД.5-14.
3. Василенко В. А., Ткаченко Т .І. Стратегічне управління підприємством. – Вид. 2-ге,виправл. І доп. За ред.. Василенка В. О. – К.: Центр навчальної літератури,2004. - 400 с.


e-mail: vkapravyj@yandex.ru

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
МЕНЕДЖМЕНТ ЗНАННЯМИ ПЕРСОНАЛУ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПЕРЕВАНТАЖЕННЯ
30.11.2010 20:39
БІОВОДЕНЬ: ПЕРСПЕКТИВИ ДЛЯ УКРАЇНИ
29.11.2010 16:15
МОДЕЛІ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОГРАМНО-ЦІЛЬОВОГО УПРАВЛІННЯ
25.11.2010 18:16
ЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ ЗЕРНОВИРОБНИЦТВА В УКРАЇНІ
21.11.2010 13:17
ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ ЧИННИКІВ НА СОБІВАРТІСТЬ ПРОДКУЦІЇ
19.11.2010 13:22
ШЛЯХИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА
13.11.2010 10:07
РОЗВИТОК ЕКОНОМІЧНИХ ВЗАЄМОВІДНОСИН У МОЛОКОПРОДУКТОВІЙ ГАЛУЗІ
12.11.2010 09:31
ФІНАНСОВИЙ МЕХАНІЗМ АГРОФОРМУВАНЬ В СУЧАСНОМУ ЕКОНОМІЧНОМУ ПРОСТОРІ
10.11.2010 13:08
ВПЛИВ ВНУТРІШНІХ ТА ЗОВНІШНІХ ЧИННИКІВ НА ВИБІР МЕТОДІВ НАРАХУВАННЯ АМОРТИЗАЦІЇ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ ПІДПРИЄМСТВ
09.12.2010 10:26
ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ МАЛОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА В УКРАЇНІ
08.12.2010 19:25




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.203 сек. / Mysql: 1541 (0.157 сек.)