:: ECONOMY :: ІННОВАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ ЯК ДІЄВИЙ ІНСТРУМЕНТ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ :: ECONOMY :: ІННОВАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ ЯК ДІЄВИЙ ІНСТРУМЕНТ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
:: ECONOMY :: ІННОВАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ ЯК ДІЄВИЙ ІНСТРУМЕНТ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ІННОВАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ ЯК ДІЄВИЙ ІНСТРУМЕНТ АНТИКРИЗОВОГО УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ

 
05.12.2010 14:09
Автор: Піжук Ольга Іванівна, кандидат економічних наук, доцент Національного університету державної податкової служби України, Вітошко Г.В., студентка Національного університету державної податкової служби України
[Економіка та підприємництво. Менеджмент підприємств та організацій]

Нині розвиток вітчизняних підприємств відбувається у складних і непередбачуваних умовах. Значна кількість підприємств знаходиться на межі виживання, оскільки наслідки фінансово-економічної кризи, жорсткі умови конкуренції, зростаючий дефіцит ресурсів, політична нестабільність призводять до того, що управлінські рішення повинні прийматися в стислі проміжки часу, враховуючи невизначеність зовнішнього середовища і відсутність стандартних рішень, пов’язаних з ризиком отримання бажаного економічного результату. Таку економічну ситуацію у науковій літературі характеризують терміном – «економічний цейтнот» [1, с. 167].
В умовах економічного цейтноту, подальший розвиток підприємства потребує адекватного, унікального та комплексного застосування антикризового управління, яке б забезпечувало мінімізацію ризику втрати контролю над ситуацією та її розвитку за стихійним, деструктивним сценарієм.
Дієвим інструментом антикризового управління є інноваційна стратегія, яка не тільки дає змогу підприємству враховувати зміни в оточуючому середовищі, а й сприяє генеруванню ідей, які дозволяють перейти до нових технологічних структур виробництва й забезпечити конкурентоспроможність підприємства на внутрішньому і зовнішньому ринках [2, с. 53].
Інноваційна стратегія має двоякий горизонтально-функціональний характер і може бути представлена, з одного боку, як регулятор функціонування інноваційної сфери, а з іншого, − як функціональна стратегія підприємства [3, с. 209].
У сучасних умовах господарювання ефективною інноваційною стратегією є широке використання сучасних технологій аутсорсингу, які дозволяють підтримувати економічну стійкість виробників в умовах жорсткої конкуренції та нестабільності зовнішнього середовища.
Аутсорсинг – (англ. outsourcing – використання зовнішніх джерел або засобів) – це передача сторонньому підрядникові деяких бізнес-функцій або частин бізнес-процесу підприємства [4, с. 7]. Тобто, всі ресурси компанії концентруються на основному виді діяльності, а другорядні для бізнесу функції перекладаються на професійних партнерів.
Варто відмітити, що аутсорсинг широко застосовується в західній практиці ведення бізнесу. Так, компанія Toyota, використовуючи виробничий аутсорсинг, що передбачає передачу частини ланцюжка виробничих процесів або цілком весь цикл виробництва сторонній організації, сьогодні займається фактично тільки проектуванням, складанням й реалізацією продукції, а більша частина деталей і комплектуючих виробляється іншими, найчастіше великими підприємствами. Такий спосіб ведення бізнесу характерний для майже всіх японських виробників автомобілів [5, с. 44].
Зарубіжний досвід показує, що застосування аутсорсингу на вітчизняних підприємствах дозволить збільшити гнучкість виробництва, дасть змогу знизити загальні витрати за рахунок відсутності заготівельного та допоміжного виробництва, зменшить адміністративні витрати, вивільнить дефіцитне устаткування і як наслідок підвищить конкурентоспроможність підприємства.


Список використаної літератури:
1. Турило А. М. Сутність і значення категорії «економічний цейтнот» у системі інноваційно-інвестиційного розвитку суб’єктів господарювання / А. М. Турило, О. А. Зінченко //Актуальні проблеми економіки. - 2010. - №9(111). - с. 167-173.
2. Гальчинський А.С. Україна: наука та інноваційний розвиток [текст] / А.С. Гальчинський, В. М. Геєць, В. П. Семиноженко. - К., 1997. - 66 с.
3. Гриньов А. В. Інноваційний розвиток підприємств: концепція, методологія, стратегічне управління [текст] / А. В. Гриньов. - Х.: ВД «ІНЖЕК», 2003. - 305 с.
4. Календжян С.О. Аутсорсинг и делегирование полномочий в деятельности компаний / С.О. Календжян. - М : Дело, 2003. - 178 с.
5. Заводовська І. І. Передумови та перспективи розвитку сучасного бізнесу на основі аутсорсингу [Електронний ресурс] / І. І. Заводовська // Культура народов Причерноморья. - 2006. - №80. - С. 43-45.


e-mail: olga-homenko@ukr.net

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
МЕНЕДЖМЕНТ ЗНАННЯМИ ПЕРСОНАЛУ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПЕРЕВАНТАЖЕННЯ
30.11.2010 20:39
БІОВОДЕНЬ: ПЕРСПЕКТИВИ ДЛЯ УКРАЇНИ
29.11.2010 16:15
МОДЕЛІ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОГРАМНО-ЦІЛЬОВОГО УПРАВЛІННЯ
25.11.2010 18:16
ЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ ЗЕРНОВИРОБНИЦТВА В УКРАЇНІ
21.11.2010 13:17
ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ ЧИННИКІВ НА СОБІВАРТІСТЬ ПРОДКУЦІЇ
19.11.2010 13:22
ШЛЯХИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА
13.11.2010 10:07
РОЗВИТОК ЕКОНОМІЧНИХ ВЗАЄМОВІДНОСИН У МОЛОКОПРОДУКТОВІЙ ГАЛУЗІ
12.11.2010 09:31
ФІНАНСОВИЙ МЕХАНІЗМ АГРОФОРМУВАНЬ В СУЧАСНОМУ ЕКОНОМІЧНОМУ ПРОСТОРІ
10.11.2010 13:08
УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇ УКРАЇНИ
10.11.2010 12:58
ВПЛИВ ВНУТРІШНІХ ТА ЗОВНІШНІХ ЧИННИКІВ НА ВИБІР МЕТОДІВ НАРАХУВАННЯ АМОРТИЗАЦІЇ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ ПІДПРИЄМСТВ
09.12.2010 10:26




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.178 сек. / Mysql: 1396 (0.137 сек.)