:: ECONOMY :: ПРИНЦИПОВІ ПІДХОДИ ЩОДО ПОЛІТИКИ ФОРМУВАННЯ ОБОРОТНИХ АКТИВІВ В ПІДПРИЄМСТВАХ ТОРГІВЛІ :: ECONOMY :: ПРИНЦИПОВІ ПІДХОДИ ЩОДО ПОЛІТИКИ ФОРМУВАННЯ ОБОРОТНИХ АКТИВІВ В ПІДПРИЄМСТВАХ ТОРГІВЛІ
:: ECONOMY :: ПРИНЦИПОВІ ПІДХОДИ ЩОДО ПОЛІТИКИ ФОРМУВАННЯ ОБОРОТНИХ АКТИВІВ В ПІДПРИЄМСТВАХ ТОРГІВЛІ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ПРИНЦИПОВІ ПІДХОДИ ЩОДО ПОЛІТИКИ ФОРМУВАННЯ ОБОРОТНИХ АКТИВІВ В ПІДПРИЄМСТВАХ ТОРГІВЛІ

 
05.11.2010 14:30
Автор: Михайлова Олена Валентинівна, аспірант Харківського державного університету харчування та торгівлі
[Економіка та підприємництво. Менеджмент підприємств та організацій]

На сьогодні більшість вітчизняних підприємств перебувають в умовах економічної кризи, обмеженості та дорожнечі ресурсів. Одна з причин виникнення кризових явищ полягає у нездатності підприємств ефективно та своєчасно управляти оборотними активами.
У підприємствах роздрібної торгівлі, як показують дослідження, основною проблемою управління є формування необхідного розміру і складу оборотних активів, оскільки політика фінансування в умовах ринку покупця досить одноманітна для більшої частини підприємств, коли джерелом засобів є кредиторська заборгованість. 
Управління формуванням оборотних активів пов'язане з :
1) визначенням і підтримкою необхідного їх об'єму, що забезпечує поточні потреби підприємств роздрібної торгівлі в товарних запасах, грошових коштах і засобах, що відволікаються в дебіторську заборгованість;
2) оптимізацією їх складу з погляду забезпечення необхідного рівня ліквідності та платоспроможності, фінансової стійкості, швидкості обороту і рентабельності, зниження комерційних і фінансових ризиків.
У зв'язку з вищесказаним, теорія фінансового менеджменту розглядає три принципові підходи до політики формування об'єму оборотних активів підприємства – консервативний, помірний і агресивний [1].
Консервативний підхід передбачає не лише повне задоволення поточної потреби у всіх видах оборотних активів, забезпечуючи нормальний хід діяльності, але і створення достатніх розмірів резервів на випадок непередбачених складнощів у постачанні господарюючого суб'єкта товарами, затримки інкасації дебіторської заборгованості, активізації попиту покупців. Такий підхід гарантує мінімізацію комерційних і фінансових ризиків, але негативно позначається на ефективності використання оборотних активів – їх оборотності та рівні рентабельності.
Помірний підхід формування оборотних активів направлений на повне задоволення поточної потреби у всіх їх видах і створення нормальних страхових розмірів на випадок найбільш типових збоїв в ході діяльності торгових підприємств. При такому підході забезпечується середнє для реальних господарських умов торгової організації співвідношення між рівнем ризику і ефективністю використання оборотних активів.
Агресивний підхід – підхід полягає в мінімізації всіх форм страхових резервів по окремих видах засобів. За відсутності збоїв у ході діяльності даний підхід до формування оборотних коштів забезпечує максимальну ефективність їх використання. Проте будь-які збої, викликані впливом внутрішніх або зовнішніх чинників, призводять до істотних втрат із-за скорочення об'єму виробництва і реалізації [1].
Таким чином, вибраний підхід до формування оборотних активів (або тип політики їх формування), відображаючи різні співвідношення рівня ефективності їх використання і ризику, кінець кінцем, визначає суму цих коштів і їх рівень по відношенню до об'єму діяльності (товарообігу) торгового підприємства.


Список використаної літератури:
1. Бригхем, Ю. Финансовый менеджмент: Полный курс [Текст] : В 2 т. / Ю. Бригхем, П. Гапенски − Пер. с англ. ; под ред. В. В. Ковалева. − СПб. : Экономич. школа, 1997. − Т. 2 – 668 с.


e-mail: elvalmihailova@mail.ru

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
МЕНЕДЖМЕНТ ЗНАННЯМИ ПЕРСОНАЛУ В УМОВАХ ІНФОРМАЦІЙНОГО ПЕРЕВАНТАЖЕННЯ
30.11.2010 20:39
БІОВОДЕНЬ: ПЕРСПЕКТИВИ ДЛЯ УКРАЇНИ
29.11.2010 16:15
МОДЕЛІ ОЦІНКИ ЕФЕКТИВНОСТІ ПРОГРАМНО-ЦІЛЬОВОГО УПРАВЛІННЯ
25.11.2010 18:16
ЕКОНОМІЧНІ АСПЕКТИ ЗЕРНОВИРОБНИЦТВА В УКРАЇНІ
21.11.2010 13:17
ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ ЧИННИКІВ НА СОБІВАРТІСТЬ ПРОДКУЦІЇ
19.11.2010 13:22
ШЛЯХИ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ МАЛОГО ПІДПРИЄМСТВА
13.11.2010 10:07
РОЗВИТОК ЕКОНОМІЧНИХ ВЗАЄМОВІДНОСИН У МОЛОКОПРОДУКТОВІЙ ГАЛУЗІ
12.11.2010 09:31
ФІНАНСОВИЙ МЕХАНІЗМ АГРОФОРМУВАНЬ В СУЧАСНОМУ ЕКОНОМІЧНОМУ ПРОСТОРІ
10.11.2010 13:08
УДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ ПЛАНУВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇ УКРАЇНИ
10.11.2010 12:58
ВПЛИВ ВНУТРІШНІХ ТА ЗОВНІШНІХ ЧИННИКІВ НА ВИБІР МЕТОДІВ НАРАХУВАННЯ АМОРТИЗАЦІЇ ОСНОВНИХ ЗАСОБІВ ПІДПРИЄМСТВ
09.12.2010 10:26




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.375 сек. / Mysql: 1396 (0.31 сек.)