:: ECONOMY :: КОНТРОЛЬ ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ :: ECONOMY :: КОНТРОЛЬ ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ
:: ECONOMY :: КОНТРОЛЬ ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ
 
UA  RU  EN
       

Світ наукових досліджень. Випуск 12

Термін подання матеріалів

29 вересня 2022

До початку конференції залишилось днів 44



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

КОНТРОЛЬ ФІНАНСОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ

 
22.06.2010 10:54
Автор: Франкевич Євгеній Андрійович, Головний спеціаліст-програміст відділу з призначення пенсій Управління Пенсійного фонду України у Вінницькому районі Вінницької області
[Облік і аудит. Бухгалтерський облік. Управлінський облік. Податковий облік. Контроль і ревізія]
Функції акумуляції внесків на загальнообов’язкове державне пенсійне страхування, виплату пенсій інших соціальних виплат, а також контроль за цими процесами в нашій державі покладено на Пенсійних фонд України.
Джерелами формування коштів Пенсійного фонду є:
1) страхові внески на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, крім частини внесків, що спрямовується до Накопичувального фонду;
2) інвестиційний дохід, який отримується від інвестування резерву коштів для покриття дефіциту бюджету Пенсійного фонду в майбутніх періодах;
3) кошти державного бюджету та цільових фондів, що перераховуються до Пенсійного фонду;
4) суми від фінансових санкцій до юридичних та фізичних осіб за порушення встановленого порядку нарахування, обчислення і сплати страхових внесків та використання коштів Пенсійного фонду, а також суми адміністративних стягнень, накладених відповідно до закону на посадових осіб та громадян за ці порушення;
5) благодійні внески юридичних та фізичних осіб;
6) добровільні внески;
7) інші надходження відповідно до законодавства.
Кошти Пенсійного фонду зараховуються на єдиний рахунок Пенсійного фонду і зберігаються на окремих рахунках територіальних органів Пенсійного фонду в уповноваженому банку.
Забороняється використання коштів Пенсійного фонду для оплати договорів страхування довічних пенсій і одноразових виплат та на цілі.
Кошторис підтверджує повноваження бюджетної установи на одержання доходів і здійснення видатків, визначає обсяг фінансування з бюджету та напрями використання таких коштів для виконання бюджетною установою своїх функцій. Останні визначаються на рік відповідно до бюджетних призначень, встановлених Законом України «Про державний бюджет України» та рішенням місцевої ради.
Пенсійний фонд Україні робить вагомий внесок у виконання державних програм соціального захисту, тому фінансовий контроль його діяльності (зокрема, фінансування) має велике значення для забезпечення нормального функціонування Фонду, досягнення ефективності та економності використання його коштів.
При проведенні ревізій установ Пенсійного фонду слід перевіряти:
1) правильність складання і виконання єдиного кошторису доходів і видатків;
2) законність і обґрунтованість передбачених у кошторисі видатків;
3) правильність списання на витрати грошових коштів і матеріальних цінностей по кожній зі статей кошторису, наявність належно оформлених бухгалтерських документів;
4) під час проведення ревізії проводиться вибіркова інвентаризація продуктів, устаткування, обладнання та інвентарю;
5) цільове використання коштів, одержаних із бюджету;
6) законність формування та правильність використання спеціальних коштів;
7) дебіторську і кредиторську заборгованості;
8) стан бухгалтерського обліку і звітності, їх достовірність.
Контроль за надходженням і використанням коштів солідарної пенсійної системи здійснюють в шляхом перевірок повноти і своєчасності сплати страхових внесків до солідарної системи, перерахування або зарахування коштів на банківські рахунки органів Пенсійного фонду, перерахування коштів за платіжними документами органів Пенсійного фонду. На етапі використання коштів Пенсійного фонду перевіряють правильність призначення і виплати пенсій, своєчасність виплати і доставки пенсій, у тому числі зарахування сум пенсій на банківські рахунки пенсіонерів, цільове використання коштів Пенсійного фонду, своєчасність повернення на рахунки органів Пенсійного фонду сум коштів, не використаних для пенсійних виплат тощо.
Контроль за використанням коштів солідарної пенсійної системи здійснюється на зовнішньому та внутрішньому рівнях. Контроль на підприємствах, в установах та організаціях проводиться шляхом перевірки бухгалтерських документів про нарахований заробіток та інші виплати, нарахування збору, платіжних доручень про перерахування сум збору на рахунок Пенсійного фонду, документів, що пов'язані зі сплатою збору за ставками.
За результатами документальної ревізії ревізором складається акт - двосторонній документ, у якому знаходять відображення наслідки ревізії фінансово-господарської діяльності підприємств, установ, організацій, а також роботи фінансових органів щодо складання і виконання бюджету; наведено перелік фактів виявлених порушень і додаткових резервів збільшення доходів та скорочення витрат.
Отже, контролюючи фінансування Пенсійного фонду, здійснюється керування усією її діяльністю, запобігають можливі порушення і зловживання, забезпечується її стабільне функціонування.

Список використаної літератури:
1. Барабаш Н. Никонович М. Удосконалення системи державного фінансового контролю // Фінансовий контроль - 2005- №3 - С.44-47.
2. Зайчук Б. О., Зарудний О. Б., Березіна С. Б. та ін. Загальнообов’язкове державне пенсійне страхування: Навчальний курс. – К., НВП „АВТ”, 2004. –256с.
3. Матвієнко П. В. Реформування системи пенсійного забезпечення// Економіка та держава. – 2006. – №10. – С. 65-69.

e-mail: fraje6@rambler.ru

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
РОЗРАХУНОК АУДИТОРСЬКОГО РИЗИКУ, ПОВ’ЯЗАНОГО ІЗ ВИКОРИТСТАННЯМ КОМП’ЮТЕРНИХ СИСТЕМ В ОБЛІКУ
23.06.2010 00:24
ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОБЛІКУ НЕОБОРОТНИХ АКТИВІВ НА ОСНОВІ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
08.06.2010 21:06
УДОСКОНАЛЕННЯ ВНУТРІГОСПОДАРСЬКОГО КОНТРОЛЮ РУХУ ТОВАРІВ
08.06.2010 20:55
УДОСКОНАЛЕННЯ ОПЕРАТИВНОГО КОНТРОЛЮ ПОТОЧНИХ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ
08.06.2010 20:47
ШЛЯХИ УДОСКОНАЛЕННЯ ОБЛІКУ РЕЗЕРВУ СУМНІВНИХ БОРГІВ
08.06.2010 20:41
ПРОБЛЕМИ ФІНАНСУВАННЯ БЮДЖЕТНИХ УСТАНОВ ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ
04.06.2010 22:11




© 2010-2022 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.237 сек. / Mysql: 899 (0.206 сек.)