:: ECONOMY :: ПРОМИСЛОВІ ІНТЕРНЕТ-АУКЦІОНИ У СПРИЯННІ РЕАЛІЗАЦІЇ ВИРОБНИЧО-ЕКСПОРТНОГО ПОТЕНЦІАЛУ :: ECONOMY :: ПРОМИСЛОВІ ІНТЕРНЕТ-АУКЦІОНИ У СПРИЯННІ РЕАЛІЗАЦІЇ ВИРОБНИЧО-ЕКСПОРТНОГО ПОТЕНЦІАЛУ
:: ECONOMY :: ПРОМИСЛОВІ ІНТЕРНЕТ-АУКЦІОНИ У СПРИЯННІ РЕАЛІЗАЦІЇ ВИРОБНИЧО-ЕКСПОРТНОГО ПОТЕНЦІАЛУ
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 25

Термін подання матеріалів

29 вересня 2020

До початку конференції залишилось днів 49



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ПРОМИСЛОВІ ІНТЕРНЕТ-АУКЦІОНИ У СПРИЯННІ РЕАЛІЗАЦІЇ ВИРОБНИЧО-ЕКСПОРТНОГО ПОТЕНЦІАЛУ

 
21.06.2010 10:17
Автор: Гершуненко Юлія Олександрівна, аспірант Національного інституту стратегічних досліджень
[Міжнародна економіка та бізнес. Міжнародні відносини. Зовнішньоекономічна діяльність]
Із плином часу темпи поширення Інтернету прискорюються. Якщо число інтернет-користувачів у 1993 р. становило 3 млн., у 1997 р. їх було вже 100 млн., а у квітні 2000 р. цей показник сягнув 300 млн. чол. Кожні 100 днів відбувається подвоєння об’єму обміну інформаційними потоками (більше 700% за рік). Глобальні зміни є дуже динамічними, становище кожної країни на світовій арені може змінитись, що у свою чергу, ускладнюється нестійкістю конкурентних критеріїв.
Торгівля є важливим чинником структурних змін, оскільки давні витоки глобалізації були закладені інтенсифікацією торгівлі та участю в міжнародному поділі праці, тому слід звернути увагу на потенціал сучасних каналів продажу та поширення інформації в мережі Інтернет [3]. Згідно з останніми дослідженнями компанії Gemius, навіть у кризовому 2009 році українська інтернет-аудиторія зростала. Популярність поширення інтернет-торгівлі в Україні пояснюють у першу чергу тим, що витрати на запуск інтернет-магазину складають від 2 до 15 тис. дол., що набагато дешевше ніж відкриття звичайного магазину [1]. Розвиток торгівлі в українському сегменті Інтернету до останнього часу стримувався неналагодженістю системи електронних платежів в Україні й недостатньою поінформованістю про ці засоби. Сьогодні оплату в українських інтернет магазинах можна здійснити за допомогою: UkrMoney, UA-Money, Інтерплат, Smartpay, оплати при доставці товару, банківського переказу, оплати кредитною карткою, тощо. Інтернет - торгівля в Україні здебільшого представлена інтернет магазинами, орієнтованими на роздрібну торгівлю, продукція виробників проходить через інтернет-точки продажу як їх перепродаж. Зважаючи на великий потенціал електронної торгівлі доцільно створити торгову площадку для вітчизняних виробників з усіх регіонів, на якій буде представлена інформація про виготовлювані товари, умови доставки й співпраці, відкриті інвестиційні проекти і можливість замовлення та оплати товару. Це дасть змогу заповнити інформаційну прогалину, яка констатується потенційними іноземними інвесторами щодо України, знизить витрати на пошук потенційних партнерів, і може використовуватись для налагодження збутових ланцюжків на території України. Українські аукціони, які поєднують у собі сервіси аукціону, інтернет-магазину, розпродажу і тендеру це – AUCTION.ua, LOTOK.com.ua, Aukro.ua (частина MIH Allegro B. V International Group [Свою діяльність компанія почала у 1999 р. Інтернет-аукціонами компанії MIH Allegro B.V. користуються більше 10 мільйонів людей в таких країнах: Польща, Угорщина, Чехія, Данія, Норвегія, Швейцарія. [4]), «С молотка», Скандинавский інтернет аукціон «12 стульев», та інші. Як приклад міжнародного гуртового аукціону що об’єднує азійських товаровиробників можна навести аукціон Alibaba. Він може виступати базовою моделлю для створення подібного ресурсу в Україні.

Список використаної літератури:
1. Гресь А.М. – Ринок електронної торгівлі в Україні та його потенціал//Науковий вісник Львівської комерційної академії 2004 р./ Випуск 14.1 – С. 225 – 230.
2. Електронні платіжні системи - помічники в розрахунках. Режим доступу: http://experts.in.ua/inform/smi/detail.php?ID=49410
3. Пахомов С.Ю. Глобальна конкуренція: нові явища, тенденції та чинники розвитку: Монографія. – К.: КНЕУ, 2008. – 224 с.
4. Сайт Aukro.ua Режим доступу: http://www.aukro.ua/country_pages/209/0/marketing/about.php
5. Циганкова Т.М. Міжнародний маркетинг: Навч.посібник. – К.:КНЕУ, 1998. – 120 с.

e-mail: juli_ger@i.ua
допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПРОБЛЕМИ ВІДПЛИВУ КАПІТАЛУ З УКРАЇНИ
22.06.2010 17:09
ДОСВІД КРАЇН СКАНДИНАВСЬКОГО РЕГІОНУ В ОРГАНІЗАЦІЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНИХ КЛАСТЕРІВ
22.06.2010 16:22
СТРАТЕГІЧНІ ЗАСАДИ ЕКОНОМІЧНОГО СПІВРОБІТНИЦТВА УКРАЇНИ З КРАЇНАМИ СНД ТА МОЖЛИВІ СЦЕНАРІЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ СПІВДРУЖНОСТІ
19.06.2010 12:15




© 2010-2020 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.220 сек. / Mysql: 706 (0.188 сек.)