:: ECONOMY :: ПРОМИСЛОВІ ІНТЕРНЕТ-АУКЦІОНИ У СПРИЯННІ РЕАЛІЗАЦІЇ ВИРОБНИЧО-ЕКСПОРТНОГО ПОТЕНЦІАЛУ :: ECONOMY :: ПРОМИСЛОВІ ІНТЕРНЕТ-АУКЦІОНИ У СПРИЯННІ РЕАЛІЗАЦІЇ ВИРОБНИЧО-ЕКСПОРТНОГО ПОТЕНЦІАЛУ
:: ECONOMY :: ПРОМИСЛОВІ ІНТЕРНЕТ-АУКЦІОНИ У СПРИЯННІ РЕАЛІЗАЦІЇ ВИРОБНИЧО-ЕКСПОРТНОГО ПОТЕНЦІАЛУ
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 25

Термін подання матеріалів

29 вересня 2020

До початку конференції залишилось днів 3



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ПРОМИСЛОВІ ІНТЕРНЕТ-АУКЦІОНИ У СПРИЯННІ РЕАЛІЗАЦІЇ ВИРОБНИЧО-ЕКСПОРТНОГО ПОТЕНЦІАЛУ

 
21.06.2010 10:17
Автор: Гершуненко Юлія Олександрівна, аспірант Національного інституту стратегічних досліджень
[Міжнародна економіка та бізнес. Міжнародні відносини. Зовнішньоекономічна діяльність]
Із плином часу темпи поширення Інтернету прискорюються. Якщо число інтернет-користувачів у 1993 р. становило 3 млн., у 1997 р. їх було вже 100 млн., а у квітні 2000 р. цей показник сягнув 300 млн. чол. Кожні 100 днів відбувається подвоєння об’єму обміну інформаційними потоками (більше 700% за рік). Глобальні зміни є дуже динамічними, становище кожної країни на світовій арені може змінитись, що у свою чергу, ускладнюється нестійкістю конкурентних критеріїв.
Торгівля є важливим чинником структурних змін, оскільки давні витоки глобалізації були закладені інтенсифікацією торгівлі та участю в міжнародному поділі праці, тому слід звернути увагу на потенціал сучасних каналів продажу та поширення інформації в мережі Інтернет [3]. Згідно з останніми дослідженнями компанії Gemius, навіть у кризовому 2009 році українська інтернет-аудиторія зростала. Популярність поширення інтернет-торгівлі в Україні пояснюють у першу чергу тим, що витрати на запуск інтернет-магазину складають від 2 до 15 тис. дол., що набагато дешевше ніж відкриття звичайного магазину [1]. Розвиток торгівлі в українському сегменті Інтернету до останнього часу стримувався неналагодженістю системи електронних платежів в Україні й недостатньою поінформованістю про ці засоби. Сьогодні оплату в українських інтернет магазинах можна здійснити за допомогою: UkrMoney, UA-Money, Інтерплат, Smartpay, оплати при доставці товару, банківського переказу, оплати кредитною карткою, тощо. Інтернет - торгівля в Україні здебільшого представлена інтернет магазинами, орієнтованими на роздрібну торгівлю, продукція виробників проходить через інтернет-точки продажу як їх перепродаж. Зважаючи на великий потенціал електронної торгівлі доцільно створити торгову площадку для вітчизняних виробників з усіх регіонів, на якій буде представлена інформація про виготовлювані товари, умови доставки й співпраці, відкриті інвестиційні проекти і можливість замовлення та оплати товару. Це дасть змогу заповнити інформаційну прогалину, яка констатується потенційними іноземними інвесторами щодо України, знизить витрати на пошук потенційних партнерів, і може використовуватись для налагодження збутових ланцюжків на території України. Українські аукціони, які поєднують у собі сервіси аукціону, інтернет-магазину, розпродажу і тендеру це – AUCTION.ua, LOTOK.com.ua, Aukro.ua (частина MIH Allegro B. V International Group [Свою діяльність компанія почала у 1999 р. Інтернет-аукціонами компанії MIH Allegro B.V. користуються більше 10 мільйонів людей в таких країнах: Польща, Угорщина, Чехія, Данія, Норвегія, Швейцарія. [4]), «С молотка», Скандинавский інтернет аукціон «12 стульев», та інші. Як приклад міжнародного гуртового аукціону що об’єднує азійських товаровиробників можна навести аукціон Alibaba. Він може виступати базовою моделлю для створення подібного ресурсу в Україні.

Список використаної літератури:
1. Гресь А.М. – Ринок електронної торгівлі в Україні та його потенціал//Науковий вісник Львівської комерційної академії 2004 р./ Випуск 14.1 – С. 225 – 230.
2. Електронні платіжні системи - помічники в розрахунках. Режим доступу: http://experts.in.ua/inform/smi/detail.php?ID=49410
3. Пахомов С.Ю. Глобальна конкуренція: нові явища, тенденції та чинники розвитку: Монографія. – К.: КНЕУ, 2008. – 224 с.
4. Сайт Aukro.ua Режим доступу: http://www.aukro.ua/country_pages/209/0/marketing/about.php
5. Циганкова Т.М. Міжнародний маркетинг: Навч.посібник. – К.:КНЕУ, 1998. – 120 с.

e-mail: juli_ger@i.ua
допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПРОБЛЕМИ ВІДПЛИВУ КАПІТАЛУ З УКРАЇНИ
22.06.2010 17:09
ДОСВІД КРАЇН СКАНДИНАВСЬКОГО РЕГІОНУ В ОРГАНІЗАЦІЇ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНИХ КЛАСТЕРІВ
22.06.2010 16:22
СТРАТЕГІЧНІ ЗАСАДИ ЕКОНОМІЧНОГО СПІВРОБІТНИЦТВА УКРАЇНИ З КРАЇНАМИ СНД ТА МОЖЛИВІ СЦЕНАРІЇ ТРАНСФОРМАЦІЇ СПІВДРУЖНОСТІ
19.06.2010 12:15




© 2010-2020 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.198 сек. / Mysql: 706 (0.167 сек.)