:: ECONOMY :: ДОСЛІДЖЕННЯ СТРУКТУРИ ФАХОВОГО УЧБОВОГО ЗАКЛАДУ ЯК ОСНОВИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ МОДЕЛІ МАЙБУТНЬОГО САЙТУ :: ECONOMY :: ДОСЛІДЖЕННЯ СТРУКТУРИ ФАХОВОГО УЧБОВОГО ЗАКЛАДУ ЯК ОСНОВИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ МОДЕЛІ МАЙБУТНЬОГО САЙТУ
:: ECONOMY :: ДОСЛІДЖЕННЯ СТРУКТУРИ ФАХОВОГО УЧБОВОГО ЗАКЛАДУ ЯК ОСНОВИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ МОДЕЛІ МАЙБУТНЬОГО САЙТУ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 16



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ДОСЛІДЖЕННЯ СТРУКТУРИ ФАХОВОГО УЧБОВОГО ЗАКЛАДУ ЯК ОСНОВИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ МОДЕЛІ МАЙБУТНЬОГО САЙТУ

 
09.02.2024 17:16
Автор: Кравченко Валерій Іванович, кандидат технічних наук, доцент, Донбаська державна машинобудівна академія, м. Краматорськ; Васильєва Людмила Володимирівна, кандидат технічних наук, доцент, Донбаська державна машинобудівна академія, м. Краматорськ; Донбаська державна машинобудівна академія, м. Краматорськ; Голуб Денис Михайлович, кандидат технічних наук, доцент, Донбаська державна машинобудівна академія, м. Краматорськ; Стукалова Юлія Анатоліївна, асистент, Донбаська державна машинобудівна академія, м. Краматорськ
[2. Інформаційні системи і технології;]


Навчання є однією з базових потреб людини і часто маючи початкову освіту для подальшого отримання базової кваліфікації молоді люди вибирають фахові учбові заклади, інформацію про які вони знахдять у Інтернеті. Розглядаючи фаховий учбовий заклад (ФУЗ) як освітній інститут, націлений на підготовку спеціалістів у певних спеціальностях, галузях знань або професій, слід відмітити, що призначення, структура і склад фахового учбового закладу можуть варіюватися залежно від регіону та типу освітніх програм. Тому, рекламуючи заклад в Інтернеті, врахування структури ФУЗа та призначення його підрозділів є актуальним з точки зору створення адекватної інформаційної моделі для всебічного та повнообємного наповнення сайту ключовою інформацією [1].

Метою роботи є дослідження структури фахового учбового закладу яку буде  покладено в основу інформаційної моделі майбутнього сайту. Задачі роботи :

- вивчення і аналіз призначення, структури і складу учбових закладів;

- розробка узагальненої моделі структури і складу ФУЗ.

Для правильного врахування  потреб і особливостей фахвих учбових закладів при розробці узагальненої моделі їх структури і складу розглянемо  аналогічні параметри веб – сайтів провідних фахових учбових закладів  [2 - 6]. Аналіз вказаних сайтів показав, що узагальнену модель типової структури і складу ФУЗ можна представити схемою, показаною на рисунку. З рисунка видно, що вона повиннан включати наступні складові: 









Рисунок - Ієрархічна модель принципової структураи і складу ФУЗ

- керівник – особа, яка відповідає за загальне внутрішнє керівництво закладом і звязок з Міністерством освіти та іншими ФУЗами. Їй безпосередньо підкоряється персонал, адміністрація і відділ автоматизаці та інформатизації;

- адміністрація - відповідає за загальне внутрішнє керівництво і обслуговування закладу та направляє роботу студентського самоврядування;

- адміністративні відділи - підрозділи, які відповідають за організацію та управління навчальним процесом, фінансами;

- персонал – викладачі та науковці це співробітники, які проводять лекції, семінари, виконують наукові дослідження і спостереження, консультують студентів. Вносять пропозиції що до полпшення та модернізації учбового процессу і надають їх адмініністрації та у у відділ автоматизації та інформатизації. Кількість викладачів та науковців зазвичай займає найбільшу частку працівників.

- підтримуючий персонал – співробітники, які забезпечують правильне та безаварійне функціонування закладу, його лабораторій, майстерень та їх відповідний санітарно-гігієнічний стан. До ньго відносяться - технічний персонал, адміністративний персонал і т. д.

- студенти. - основною аудиторією фахового учбового закладу є студенти, які навчаються на різних курсах та навчальних програмах, щоб отримати відповідний освітній рівень та ступінь.

- лабораторії та майстерні - залежно від галузі, фахового учбового закладу він  може мати спеціалізовані майстерні і лабораторії, де проводяться наукові дослідження, лабораторні роботи та практичні заняття зі студентами;

- відділ автоматизаці та інформатизації – своїми засобами  забезпечує доступ персоналу до різного виду розрахунків (зарплата, відомосі,звіти і т.п.) , автоматизованих учбових курсів і інформації з мережі Інтернет. Підтримує локальну мережу закладу та являється головним розробником сайтуФУЗ.

- бібліотека та бібліотекарі - важлива складова фахового учбового закладу, де студенти та викладачі, а також увесь персонал, можуть отримувати доступ до необхідних навчальних ресурсів і друкованої та електронної літератури.

Вивчення структури фахового учбового закладу дозволяє чітко визначіти напрямки інформаційного обслуговування громадян і спрямовано на покращення якості освіти і забезпечення ефективного навчального процесу в фаховому учбовому закладі.

Список використаних джерел:

1. Закладам вищої освіти радять краще наповнювати свої сайти. [Ел. ресурс]. Режим доступу http://www.dgma.donetsk.ua/11-12-2023-zakladam-vischoyi-osviti-radyat-krasche-napovnyuvati-svoyi-sayti.html. Дата доступу 11.12.23

2.Головна сторінка сайту Донбаської державної машинобудівної академії. [Ел. ресурс]. Режим доступу http://www.dgma.donetsk.ua/ .

3.Головна сторінка сайту ВСП «Фаховий коледж ЧНУ». [Ел. ресурс].   Режим доступу http://college-chnu.cv.ua/.

4.Головна сторінка сайту Київського національного університету імені Т. Шевченка. [Ел. ресурс]. Режим доступу https://knu.ua/.

5.Головна сторінка сайту Національного медичного університетц імені О.О.Богомольця. [Ел. ресурс]. Режим доступу https://nmuofficial.com/.

6.Головна сторінка сайту Дніпровської академії музики. [Ел. ресурс]. Режим доступу https://dk.dp.ua/




Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
DEVELOPMENT OF TECHNOLOGY FOR DIGITAL IMAGES PROCESSING OF AQUATORIES FOR REMOTE REGISTRATION GAMBUSIA SP.
31.01.2024 21:24
USE OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE
22.02.2024 15:44
КОГНІТИВНІ МОЖЛИВОСТІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У НАВЧАННІ
19.02.2024 18:47




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.303 сек. / Mysql: 1425 (0.235 сек.)