:: ECONOMY :: ДОСЛІДЖЕННЯ СТРУКТУРИ ФАХОВОГО УЧБОВОГО ЗАКЛАДУ ЯК ОСНОВИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ МОДЕЛІ МАЙБУТНЬОГО САЙТУ :: ECONOMY :: ДОСЛІДЖЕННЯ СТРУКТУРИ ФАХОВОГО УЧБОВОГО ЗАКЛАДУ ЯК ОСНОВИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ МОДЕЛІ МАЙБУТНЬОГО САЙТУ
:: ECONOMY :: ДОСЛІДЖЕННЯ СТРУКТУРИ ФАХОВОГО УЧБОВОГО ЗАКЛАДУ ЯК ОСНОВИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ МОДЕЛІ МАЙБУТНЬОГО САЙТУ
 
UA  RU  EN
         

Мир научных исследований. Выпуск 30

Срок представления материалов

24 мая 2024

До начала конференции осталось дней 5



  Главная
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакционная коллегия. ОБ «Наукова спильнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календарь конференций
Архив
  Научные конференции
 
 Ссылки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Счетчики
Українська рейтингова система

ДОСЛІДЖЕННЯ СТРУКТУРИ ФАХОВОГО УЧБОВОГО ЗАКЛАДУ ЯК ОСНОВИ ІНФОРМАЦІЙНОЇ МОДЕЛІ МАЙБУТНЬОГО САЙТУ

 
09.02.2024 17:16
Автор: Кравченко Валерій Іванович, кандидат технічних наук, доцент, Донбаська державна машинобудівна академія, м. Краматорськ; Васильєва Людмила Володимирівна, кандидат технічних наук, доцент, Донбаська державна машинобудівна академія, м. Краматорськ; Донбаська державна машинобудівна академія, м. Краматорськ; Голуб Денис Михайлович, кандидат технічних наук, доцент, Донбаська державна машинобудівна академія, м. Краматорськ; Стукалова Юлія Анатоліївна, асистент, Донбаська державна машинобудівна академія, м. Краматорськ
[2. Информационные системы и технологии;]


Навчання є однією з базових потреб людини і часто маючи початкову освіту для подальшого отримання базової кваліфікації молоді люди вибирають фахові учбові заклади, інформацію про які вони знахдять у Інтернеті. Розглядаючи фаховий учбовий заклад (ФУЗ) як освітній інститут, націлений на підготовку спеціалістів у певних спеціальностях, галузях знань або професій, слід відмітити, що призначення, структура і склад фахового учбового закладу можуть варіюватися залежно від регіону та типу освітніх програм. Тому, рекламуючи заклад в Інтернеті, врахування структури ФУЗа та призначення його підрозділів є актуальним з точки зору створення адекватної інформаційної моделі для всебічного та повнообємного наповнення сайту ключовою інформацією [1].

Метою роботи є дослідження структури фахового учбового закладу яку буде  покладено в основу інформаційної моделі майбутнього сайту. Задачі роботи :

- вивчення і аналіз призначення, структури і складу учбових закладів;

- розробка узагальненої моделі структури і складу ФУЗ.

Для правильного врахування  потреб і особливостей фахвих учбових закладів при розробці узагальненої моделі їх структури і складу розглянемо  аналогічні параметри веб – сайтів провідних фахових учбових закладів  [2 - 6]. Аналіз вказаних сайтів показав, що узагальнену модель типової структури і складу ФУЗ можна представити схемою, показаною на рисунку. З рисунка видно, що вона повиннан включати наступні складові: 









Рисунок - Ієрархічна модель принципової структураи і складу ФУЗ

- керівник – особа, яка відповідає за загальне внутрішнє керівництво закладом і звязок з Міністерством освіти та іншими ФУЗами. Їй безпосередньо підкоряється персонал, адміністрація і відділ автоматизаці та інформатизації;

- адміністрація - відповідає за загальне внутрішнє керівництво і обслуговування закладу та направляє роботу студентського самоврядування;

- адміністративні відділи - підрозділи, які відповідають за організацію та управління навчальним процесом, фінансами;

- персонал – викладачі та науковці це співробітники, які проводять лекції, семінари, виконують наукові дослідження і спостереження, консультують студентів. Вносять пропозиції що до полпшення та модернізації учбового процессу і надають їх адмініністрації та у у відділ автоматизації та інформатизації. Кількість викладачів та науковців зазвичай займає найбільшу частку працівників.

- підтримуючий персонал – співробітники, які забезпечують правильне та безаварійне функціонування закладу, його лабораторій, майстерень та їх відповідний санітарно-гігієнічний стан. До ньго відносяться - технічний персонал, адміністративний персонал і т. д.

- студенти. - основною аудиторією фахового учбового закладу є студенти, які навчаються на різних курсах та навчальних програмах, щоб отримати відповідний освітній рівень та ступінь.

- лабораторії та майстерні - залежно від галузі, фахового учбового закладу він  може мати спеціалізовані майстерні і лабораторії, де проводяться наукові дослідження, лабораторні роботи та практичні заняття зі студентами;

- відділ автоматизаці та інформатизації – своїми засобами  забезпечує доступ персоналу до різного виду розрахунків (зарплата, відомосі,звіти і т.п.) , автоматизованих учбових курсів і інформації з мережі Інтернет. Підтримує локальну мережу закладу та являється головним розробником сайтуФУЗ.

- бібліотека та бібліотекарі - важлива складова фахового учбового закладу, де студенти та викладачі, а також увесь персонал, можуть отримувати доступ до необхідних навчальних ресурсів і друкованої та електронної літератури.

Вивчення структури фахового учбового закладу дозволяє чітко визначіти напрямки інформаційного обслуговування громадян і спрямовано на покращення якості освіти і забезпечення ефективного навчального процесу в фаховому учбовому закладі.

Список використаних джерел:

1. Закладам вищої освіти радять краще наповнювати свої сайти. [Ел. ресурс]. Режим доступу http://www.dgma.donetsk.ua/11-12-2023-zakladam-vischoyi-osviti-radyat-krasche-napovnyuvati-svoyi-sayti.html. Дата доступу 11.12.23

2.Головна сторінка сайту Донбаської державної машинобудівної академії. [Ел. ресурс]. Режим доступу http://www.dgma.donetsk.ua/ .

3.Головна сторінка сайту ВСП «Фаховий коледж ЧНУ». [Ел. ресурс].   Режим доступу http://college-chnu.cv.ua/.

4.Головна сторінка сайту Київського національного університету імені Т. Шевченка. [Ел. ресурс]. Режим доступу https://knu.ua/.

5.Головна сторінка сайту Національного медичного університетц імені О.О.Богомольця. [Ел. ресурс]. Режим доступу https://nmuofficial.com/.

6.Головна сторінка сайту Дніпровської академії музики. [Ел. ресурс]. Режим доступу https://dk.dp.ua/




Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
DEVELOPMENT OF TECHNOLOGY FOR DIGITAL IMAGES PROCESSING OF AQUATORIES FOR REMOTE REGISTRATION GAMBUSIA SP.
31.01.2024 21:24
USE OF ARTIFICIAL INTELLIGENCE
22.02.2024 15:44
КОГНІТИВНІ МОЖЛИВОСТІ ШТУЧНОГО ІНТЕЛЕКТУ У НАВЧАННІ
19.02.2024 18:47




© 2010-2024 Все права защищены При использовании материалов сайта, ссылка на www.economy-confer.com.ua обязательна!
Час: 0.318 сек. / Mysql: 1425 (0.258 сек.)