:: ECONOMY :: МІЖНАРОДНИЙ ЛОГІСТИЧНИЙ СЕРВІС :: ECONOMY :: МІЖНАРОДНИЙ ЛОГІСТИЧНИЙ СЕРВІС
:: ECONOMY :: МІЖНАРОДНИЙ ЛОГІСТИЧНИЙ СЕРВІС
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 16



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

МІЖНАРОДНИЙ ЛОГІСТИЧНИЙ СЕРВІС

 
22.01.2024 18:40
Автор: Товт Оттіло Оттілович, студент кафедри економічної теорії ДВНЗ «Ужгородський національний університет»
[1. Економічні науки;]

Міжнародний логістичний сервіс – це система управління та координації руху товарів, послуг та інформації через міжнародні межі, спрямована на забезпечення оптимального пересування матеріальних ресурсів від постачальників до кінцевих споживачів. Цей сервіс охоплює весь життєвий цикл товарів - від виробництва і зберігання до доставки та обслуговування клієнтів у міжнародному контексті. 

Основні складові міжнародного логістичного сервісу можна розділити на кілька ключових етапів.

На початковому етапі ланцюга розташовані постачальники, які забезпечують початкові ресурси для виробництва. Співпраця з постачальниками може бути глобальною, враховуючи розподілення ресурсів та ефективне управління витратами на міжнародному рівні.

Другий етап ланцюга - виробництво, де сировина перетворюється у готовий продукт. Виробничі підприємства можуть бути розташовані у різних країнах залежно від концепції глобального виробництва, що передбачає оптимізацію витрат та доступ до ресурсів.

Третій елемент ланцюга - дистриб'юція та транспортування. На цьому етапі товари рухаються від виробника до кінцевого споживача через вибір різних транспортних засобів та оптимізацію маршрутів для мінімізації часу та витрат. Дистриб'юційна мережа охоплює склади, центри обробки та інші логістичні пункти, які забезпечують ефективний рух товарів до кінцевого споживача у міжнародному масштабі [1, с.55].

Принципи та вимоги до оптимізації логістичних процесів на міжнародному рівні становлять важливий аспект ефективного управління логістичним ланцюгом у глобальному масштабі. Перш за все, ключовим принципом є інтеграція та координація усіх етапів логістичного процесу. Це означає налагодження ефективної комунікації між усіма учасниками ланцюга, від постачальників до кінцевих споживачів, а також використання сучасних інформаційних технологій для обміну даними та координації дій.

Другим важливим принципом є гнучкість логістичних процесів на міжнародному рівні. Урахування невизначеностей, таких як зміни в ринкових умовах чи політичні події, вимагає здатності адаптуватися та миттєво реагувати на зміни у середовищі. Це може включати гнучкі стратегії доставки, резервні маршрути чи альтернативні джерела постачання [1,3].

Третім принципом є постійна оптимізація логістичних процесів на основі аналізу даних та використання передових технологій. Застосування аналітики дозволяє визначати слабкі місця та ефективно вдосконалювати процеси, а використання новітніх технологій, таких як інтернет речей, штучний інтелект та блокчейн, сприяє автоматизації та підвищенню точності управління логістикою на міжнародному рівні. Оптимізовані логістичні процеси допомагають знижувати витрати, підвищувати швидкість доставки та покращувати загальну ефективність управління ланцюгом постачання на світовому рівні.

Специфіка організації міжнародних логістичних процесів визначається низкою унікальних викликів та особливостей, які виникають у зв'язку з перетинанням кордонів та взаємодією з різноманітними країнами. Перш за все, міжнародна логістика передбачає врахування різних правових, податкових і митних режимів, які регулюють пересування товарів через кордони. Кожна країна може мати власні правила і стандарти, що ускладнює уніфікацію логістичних процесів.

Другий аспект полягає у складнощах, пов'язаних з різницею в культурі, мові і технічних стандартах між країнами. Міжнародні логістичні компанії повинні ефективно взаємодіяти з представниками різних культурних середовищ, забезпечуючи ефективний обмін інформацією та співпрацю всіх сторін у логістичному ланцюзі [2, с.22-24].

Крім того, висока різноманітність транспортних систем, комунікацій та інфраструктури міжнародних маршрутів вносить свої виклики у планування та маршрутизацію логістичних потоків. Забезпечення надійного та ефективного перевезення великої кількості товарів через різні види транспорту вимагає вдосконаленої координації та розвинутої системи відстеження та контролю.

Взаємодія міжнародних логістичних компаній з іншими суб'єктами логістичного ланцюга є ключовим аспектом успішної організації та функціонування глобальних логістичних систем. Оскільки логістичний ланцюг представляє собою комплексну мережу, яка об'єднує різні стадії виробництва та постачання, співпраця і координація між різними суб'єктами є вирішальною для забезпечення ефективності.

Логістичні компанії активно взаємодіють із виробниками, постачальниками, перевізниками, митними службами та іншими учасниками ланцюга для забезпечення плавності і надійності логістичних процесів. Вони виступають як координатори та посередники, об'єднуючи різні елементи ланцюга в єдину ефективну систему [3, с.44].

Співпраця між логістичними компаніями та виробниками спрощує оптимізацію запасів, прогнозування попиту та планування виробництва. Послуги логістичних компаній дозволяють підприємствам фокусуватися на їхньому основному бізнесі, забезпечуючи ефективну роботу логістичного ланцюга.

Крім того, логістичні компанії тісно взаємодіють з транспортними операторами та митними службами для забезпечення надійного та швидкого переміщення товарів через кордони. Це включає в себе вирішення питань митного оформлення, відстеження товарів та забезпечення відповідності всім міжнародним нормативам.

Сучасні підходи до управління міжнародним логістичним сервісом визначаються стрімкими змінами в технологічному просторі та глобальних економічних тенденціях. Однією з ключових складових ефективного управління є використання передових інформаційних технологій. Сучасні ІТ-рішення, такі як системи автоматизації ланцюга постачання та платформи для відстеження вантажів, дозволяють логістичним компаніям отримати реальний час на важливих етапах перевезення та забезпечують надійну обмін інформацією між усіма учасниками логістичного процесу.

Ще одним важливим аспектом є використання аналітичних інструментів для оптимізації логістичних операцій. Аналіз великих обсягів даних дозволяє прогнозувати попит, управляти запасами та визначати оптимальні маршрути для зниження витрат та підвищення швидкості доставки [4, c.79-83].

Отже, у сучасному світі, де глобалізація стає все більш визначальною, міжнародний логістичний сервіс відіграє важливу роль у забезпеченні ефективного та плавного руху товарів через міжнародні кордони.  Специфіка організації міжнародних логістичних процесів визначається унікальністю викликів, пов'язаних із перетинанням кордонів та взаємодією з різноманітними країнами. Це вимагає від логістичних компаній гнучкості, адаптивності та високого рівня координації. Сучасні підходи до управління міжнародним логістичним сервісом враховують інноваційні технології, які допомагають в оптимізації та автоматизації процесів. Інтеграція інформаційних систем, аналітика даних та застосування сучасних технологій сприяють ефективному управлінню логістичним ланцюгом у глобальному масштабі.

Список літератури:

1. Нікітін П. В. Ефективність логістичного управління перевезеннями вантажів в умовах взаємодії різних видів транспорту: Монографія / П. В. Нікітін. – К.: Видавничий Дім Дмитра Бураго, 2008. – 104 с.

2. Мадера А. Г. Оптимізація логістичних систем транспортування вантажів/А. Г. Мадера// Інтегрована логістика. Науковий інформаційний журнал. - 2009. - № 4. - С. 22-24.

3. Кальченко А. Г. Логістика : підручник. Київ : КНЕУ, 2004. 284 с.

4. Клімова І. Г. Проблеми та передумови використання логістики в Україні. Держава та регіони. 2016. № 3. С. 143–147.

__________________________

Науковий керівник: Герзанич Віталій Михайлович, кандидат економічних наук, доцент кафедри економічної теорії, ДВНЗ «Ужгородський національний університет»



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОСОБЛИВОСТІ ІННОВАЦІЙНИХ ПРОЦЕСІВ У ВІЙСЬКОВИЙ ЧАС
26.01.2024 15:53
ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНКИ ДОСТАТНОСТІ КАПІТАЛУ БАНКУ
26.01.2024 15:28
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ДОХОДІВ БЮДЖЕТУ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ МІСТА В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
26.01.2024 12:33
МЕТОДИ ОЦІНКИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ БІЗНЕС-СТРУКТУРИ
25.01.2024 13:40
ОБ’ЄДНАННЯ ПІДПРИЄМСТВ ЯК ЕКОНОМІЧНЕ РІШЕННЯ СУБ’ЄКТІВ ГОСПОДАРЮВАННЯ
24.01.2024 22:27
ОСОБЛИВОСТІ ОЦІНКИ ГРОШОВИХ ПОТОКІВ ПІДПРИЄМСТВ
23.01.2024 17:33
ВПРОВАДЖЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ ЗМІН В МЕДИЧНИХ ОРГАНІЗАЦІЯХ ЯК СКЛАДОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЇХ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
23.01.2024 14:24
БІЗНЕС ТА ІНВЕСТИЦІЇ В УКРАЇНІ В ПЕРІОД ВОЄННОГО СТАНУ
23.01.2024 14:06
ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ ВЕКСЕЛЬНОГО ОБОРОТУ В УКРАЇНІ
22.01.2024 16:54
ПРОБЛЕМИ ФІНАНСОВОГО ШАХРАЙСТВА В УКРАЇНІ
22.01.2024 15:58




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.231 сек. / Mysql: 1425 (0.177 сек.)