:: ECONOMY :: ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ :: ECONOMY :: ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ
:: ECONOMY :: ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 36

Термін подання матеріалів

17 грудня 2024

До початку конференції залишилось днів 10



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У СФЕРІ ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛІННЯ

 
18.04.2023 22:01
Автор: Герман Катерина Вікторівна, студент, Харківський національний економічний університет ім. Семена Кузнеця
[16. Державне управління;]

Постановка проблеми. В даний час система державного управління має низку складних проблем, які є перешкодою стабільному розвитку. Основними з яких є: корумпованість, низький професійний рівень держслужбовців, маса бюрократичних процедур, відсутність можливості оперативно вирішувати нагальні питання, криза довіри суспільства до влади, наростання соціальної напруженості в суспільстві.

Актуальність. Найважливішим аспектом управління державою є інформаційно-комунікаційні технології. Поточний стан державного управління тісно взаємодіє з вирішенням його проблем у напрямку зростання якості та ефективності державного менеджменту. ІКТ дозволяють бути адмініструванню більш прозорим у роботі та надати населенню послуги вчасно та з граничною точністю, отже підвищити інформаційну транспарентність, партисипативність та результативність діяльності інституту влади у системі державного управління, який має відкритий для суспільства механізм прийняття рішень, узгоджений з його ж інтересами.

Дослідники: А. В. Ліпінська, А. А. Волосюк, І. П. Міщенко,  В. Бакуменко, Л. Донець, В. Дорофієнко, Я. Клейнер, Г. Климовицька, Т. Куценко, В. Степанов, Р. Абдеєв, Т. Дейнеко, О. Іванов та ін.

Мета. Дослідження процесу використання інформаційно-комунікаційних технологій у сфері управління на ефективність.

Виклад основного матеріалу. В епоху світової інформатизації інформаційно-комунікаційних технологій (далі ІКТ) – це величезний інформаційний потенціал, який постійно удосконалюється та зростає.

У роботі служб державного управління ключову роль відіграє участь ІКТ, які значно спрощують процес захисту, контролю та управління стандартними операціями, що стосуються як громадянина індивідуально, так і держави загалом.

Наприклад, громадянин, за допомогою елементарного домашнього гаджета та інтернету, не виходячи на вулицю, може здійснювати будь-які дії: оплачувати послуги, купувати, продавати, мати будь-яку інформацію, як особисту, так і громадську і маніпулювати нею.

Основними пріоритетами ІКТ у системі державного управління є зниження адміністративних кордонів, зростання ефективності державного та муніципального обслуговування, налагодження стандартних процедур, удосконалення єдиних стандартів у роботі з населенням.

ІКТ у сфері управління проявляються у вигляді:

- внутрішнього адміністрування, що включає офіційне представництво, взаємодія з контрагентами, договірний супровід, ведення документообігу, справа провадження, що дозволяє цілеспрямовано мобілізувати ресурси для розробки та застосування сучасних підходів, роблячи акцент безпосередньо на громадян;

- планування та прийняття рішень, що означає спрощення ведення записів, їх передачу та контроль, на підставі чого паралельно прискорюючи процес прийняття рішень;

- надання громадянам послуг, таких як: реєстрація на прийом до лікаря, запис до навчального закладу, відстеження штрафів, посилок, заборгованостей чи будь-яких судових рішень, оформлення деяких документів тощо.

Вирішення проблеми професійного рівня державних службовців супроводжується організацією курсів щодо навчання роботі з новітніми розробками ІКТ та надання послуг дистанційно населенню, у тому числі з обмеженими можливостями.

Ключовим завданням залишається розробка нових методик забезпечення кіберзахисту. Поряд з використанням логіну, пароля та СМС-підтвердження, можливе впровадження контрольного автоматичного дзвінка від міжнародної організації захисту ІКТ та пов'язаної з ним ресурсністю.

Висновки. Роль ІКТ у житті населення та у роботі держави значно зростає, паралельно збільшується споживча здатність у її розвитку, контролі та захисті. Однією з головних проблем залишається кіберзахист ІКТ та інтересів населення, процес пошуку рішень якого у постійному русі. Основними досягненнями в галузі наростання прогресії ефективності використання ІКТ у сфері управління є прозорість та комфортність, що дозволяє адміністрації триматися на висоті.

Список використаних джерел:

1.Бакуменко, В.Д. Формування державно-управлінських рішень: проблеми теорії, методології, практики [Текст]. – К.: Вид-во УАДУ, 2000. – 328 с.

2.Брожик, Л. Інформаційні технології та ефективність державного управління [Текст] // Персонал. – 2007. – № 8. – С. 81–84.

3.Гнатцов О. Політико-управлінські аспекти інформаційних ресурсів у системі забезпечення державної безпеки / О. Гнатцов // Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. - 2004. - № 3. - C. 485-492. 

4.Матвієнко, О.В. Інформаційне забезпечення державного управління [Текст]: навч. посібник. / О.В. Матвієнко, М.Н. Цивін. – К.: Центр учбової літератури, 2010. – 152 с.

5.Нижник Н. Р. Інформаційні технології в структурах державної служби / Нижник Н. Р., Леліков Г. І. // Інформаційні технології та захист інформації : збірник наукових праць. – Запоріжжя, 1998. – C. 97. 

6.Петруня, Ю.Є. Прийняття управлінських рішень [Текст]: навч. посіб./ Ю.Є. Петруня, В.Б. Говоруха, Б.В. Літовченко. – 2-ге вид. – К.: Центр учбової літератури, 2011. – 216 с.

____________________________________________________________________

Науковий керівник:  Соболев Вадим Григорович, кандидат економічних наук, доцент 

Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ ВЛАДИ ЯК ЧИННИКА МІСЦЕВОГО РОЗВИТКУ
20.04.2023 08:27
ПРОБЛЕМАТИКА НАДАННЯ АДМІНІСТРАТИВНИХ ПОСЛУГ В ОБ’ЄДНАНИХ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАДАХ
18.04.2023 22:47
ПРІОРИТЕТНІ НАПРЯМИ АНТИКОРУПЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УКРАЇНІ
18.04.2023 17:01
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ЕТИКИ ДЕРЖАВНОГО СЛУЖБОВЦЯ
18.04.2023 13:29




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.250 сек. / Mysql: 1599 (0.197 сек.)