:: ECONOMY :: ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ВИВЧЕННЯ ПОЛЬСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ :: ECONOMY :: ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ВИВЧЕННЯ ПОЛЬСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ
:: ECONOMY :: ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ВИВЧЕННЯ ПОЛЬСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 16



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ВИВЧЕННЯ ПОЛЬСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ

 
19.12.2022 21:45
Автор: Чорній Мирослава Миколаївна, кандидат педагогічних наук, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка
[3. Педагогічні науки;]

Комунікативний підхід найбільш поширений при вивченні іноземних мов. Проте не всі вчителі достатньо ознайомлені з основними його принципами, що має негативний вплив на проведення уроків і на ефективність засвоєння іноземної мови учнями. 

При вивченні польської мови як іноземної вчитель виконує функцію лідера й організатора навчального процесу. Якщо у щоденних ситуаціях учні під час спілкування мають рівні комунікативні права, то на уроках іноземної мови спостерігається відсутність комунікативного партнерства. Учитель визначає час та тривалість відповідей, може переривати будь-коли чи виправляти, тоді як учень повинен виконувати усі вказівки, боячись зниження балів, критики чи несхвалення з боку вчителя. Іншим важливим елементом комунікативної ситуації на уроках польської мови є розподіл часу, передбаченого для комунікації окремими учнями та ініціювання комунікації, роль якого виконує вчитель, звертаючись до учнів, ставлячи питання і очікуючи відповіді. Учителеві польської мови варто наближувати комунікативну ситуацію на уроках до автентичної, не забуваючи при цьому про невербальне спілкування. Учні вивчають польську мову через спілкування нею, тому вправи мають відображати автентичну комунікацію (Richards i Rogers, 2001). Виконання вправ автентичної комунікації передбачає, що учителі не повинні працювати лише з підручником, але й використовувати автентичні матеріали: фільми, пісні, розклади руху та інше. 

Щоб уникнути штучної типової атмосфери на уроках польської мови, науковці пропонують враховувати основні механізми комунікації: забезпечення партнерства у взаємодії, врахування невербальних елементів комунікації, підбору мовленнєвих конструкцій, залежно від ситуації, а також факту, що хід розмови може бути не завжди передбачуваний (Komorowska, 2005). 

Для досягнення партнерства під час взаємодії на уроках рекомендується скорочувати ініціативу та тривалість розмови з боку вчителя. Для ефективного оволодіння комунікативною компетенцією при вивченні польської мови як іноземної необхідно поступово заохочувати учнів до формулювання пропозицій, висловлювання думок чи формулювання питань, таким чином, щоб вони встановлювали контакт, розпочинали розмову, відповідали частіше і більше. Крім того, вчитель може спонукати учнів звертатися один до одного, а не тільки до нього. Налагодження партнерської взаємодії і досягнення учнями високого рівня комунікативної компетентності відбувається через контакт з однокласниками, а саме через роботу у відкритих або закритих парах і інших різноманітних форм роботи у групах (Savignon, 2001). Робота у парах сприяє створенню або покращенню позитивних міжособистісних взаємин у класі, особливо коли учні працюють один з одним- З психологічної і педагогічної точок зору зазначені методи мають багато переваг: дозволяють зменшити час на оволодіння навичками говоріння, сприяють взаємній підтримці та підвищують активність учнів на уроці, відчувають відповідальність за результат своєї діяльності. працюючи у парах навіть несміливі учні більш охоче беруть участь у комунікативній взаємодії, ніж у класі загалом. Формування комунікативної компетентності неможливе теж без врахування вікових особливостей учнів, рівня їх мотивації та інтересу до навчання, що буде детальніше відображено у наступних наших дослідженнях.

Список використаних джерел:

Komorowska, H. Metodyka nauczania języków obcych. Fraszka Edukacyjna, 2005

Richards, J.C., Rogers, T.S. Approaches and Methods in Language Teaching. Cambridge

Savignon, S. Communicative Curriculum Design for the 21st century. W: Teaching English as a Second or Foreign Language. (red.) M.Celce-Murcia. Heinle&Heinle, 2001.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ЛЕКЦІЯ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ: ВІДМІНИТИ ЧИ ЗАЛИШИТИ?
21.12.2022 19:18
MODERN ASPECTS OF INTERNATIONALIZATION OF THE EDUCATIONAL PROCESS
21.12.2022 15:53
МІЖКУЛЬТУРНА КОМУНІКАЦІЯ ЯК АКАДЕМІЧНА ДИСЦИПЛІНА У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ
20.12.2022 16:47
ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДИКИ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ПОДОЛАННЯ ЗАЇКАННЯ У ДОШКІЛЬНЯТ
19.12.2022 18:50
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
19.12.2022 12:00
ІНТЕРАКТИВНА ТЕХНОЛОГІЯ «НАВЧАННЯ ЗА СТАНЦІЯМИ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
16.12.2022 18:14
АДЕКВАТНЕ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ, ЯК ЧИННИК АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ
16.12.2022 17:23
АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ В КОНТЕКСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
15.12.2022 15:58
ОСОБЛИВОСТІ ЗМІСТУ БІЛІНГВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ В СЕРЕДНІХ ШКОЛАХ США
13.12.2022 05:30
ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЛОГОПЕДІЇ. «STORY CUBES»
12.12.2022 20:07




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.251 сек. / Mysql: 1425 (0.195 сек.)