:: ECONOMY :: АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ В КОНТЕКСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ :: ECONOMY :: АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ В КОНТЕКСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
:: ECONOMY :: АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ В КОНТЕКСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 16



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ В КОНТЕКСТІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

 
15.12.2022 15:58
Автор: Новицька Олена Леонiдiвна, старший викладач кафедри іноземних мов, Національний аерокосмічний університет ім. М. Є. Жуковського “Харківський авіаційний інститут”, м. Харків, Україна
[3. Педагогічні науки;]


В останні роки у зв'язку з пандемією та початком війни дистанційне навчання у середній та вищій школі як у синхронній, так і асинхронній формі стало основним трендом у системі освіти України.

З одного боку, таке навчання має безліч позитивних сторін: доступність з будь-якої точки світу (безліч учнів змушені перебувати за межами країни з міркувань безпеки, але продовжують навчання в Україні); ефективний розподіл часу (доступ у навчальних матеріалів у будь-який час доби); більш тісна взаємодія між викладачем та студентами в онлайн форматі поза стінами аудиторії.

З іншого боку, безсумнівно, є й негативні сторони: доступність технологій (наприклад, відсутність доступу до інтернету в умовах відключення електроенергії; низька комп'ютерна грамотність (як студенти, так і викладачі не завжди володіють сучасними комп'ютерними технологіями); самоорганізація учнів та викладачів; академічна доброчесність ( 100% достовірні результати неможливо отримати в процесі дистанційного навчання).

В умовах дистанційного навчання контроль зазвичай здійснюється за допомогою тестів або за можливості усного спілкування з викладачем. Якщо співбесіду при наявності відео зв’язку можна оцінити досить об’єктивно та звести вірогідність шахрайства до мінімуму, то письмові роботи такої можливості не дають.

При вивченні іноземної мови письмовий контроль зазвичай включає такі аспекти, як Use of English, Reading, Listening, Writing. Виконання цих завдань передбачає обмеження часу і неможливість доступу до будь-яких довідкових ресурсів. І якщо першого можна досягти викладаючи завдання у певний час із лімітом виконання або за допомогою онлайн тестів, то запобігти другому практично неможливо.

При порівнянні результатів тестування в кількох групах студентів в умовах аудиторії та дистанційно було зазначено, що не менше 70% учнів значно (до 30%) підвищили свої результати, здаючи тести онлайн. 

Таким чином, можна дійти висновку, що така розбіжність у рівні однієї і тієї ж групи студентів є результатом списування-виконання письмових робіт із залученням зовнішніх джерел інформації, що згідно статті 42 Закону України “Про освіту” є порушенням академічної доброчесності і унеможливлює об'єктивне оцінювання. Необхідно шукати шляхи та прийоми, які підвищують якість контролю знань студентів. 

Список використаних джерел:

1. Кухаренко В. М., Рибалко О. В., Сиротенко Н. Г. Дистанційне навчання: умови застосування. Дистанційнийкурс : навч. пос. / В.М.Кухаренко, О.В. Рибалко, Н.Г.Сиротенко. – Х: НТУ «ХПІ», «Торсінг», 2002. – 320 с. 

2.Методичне обєднання вчителів дистанційного навчання [Електронний ресурс] // Дистанційне начання у вінницькому районі. – Режим доступу: http://vin-distanziyne.at.ua/index/virtualne_mo/0-14

3.Навчальний сайт Харківського національного аерокосмічного університету [Електронний ресурс] // Сайт системи підтримки Харківського національного аерокосмічного університету .– Режим доступу: http://mentor.khai.edu. 

4. Blake, R. J. (2009). The use of technology for second language distance learning. The Modern Language Journal 93.1, C.822–835.

5. Comas-Quinn, A., de los Arcos, B. & Mardomingo, R. (2012). Virtual learning environments (VLEs) for distance language learning: Shifting tutor roles in a contested space for interaction. Computer Assisted Language Learning 25.2, C.129–143.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ЛЕКЦІЯ У ЗАКЛАДІ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ: ВІДМІНИТИ ЧИ ЗАЛИШИТИ?
21.12.2022 19:18
MODERN ASPECTS OF INTERNATIONALIZATION OF THE EDUCATIONAL PROCESS
21.12.2022 15:53
МІЖКУЛЬТУРНА КОМУНІКАЦІЯ ЯК АКАДЕМІЧНА ДИСЦИПЛІНА У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ВЕЛИКОЇ БРИТАНІЇ
20.12.2022 16:47
ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ НА УРОКАХ ВИВЧЕННЯ ПОЛЬСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ
19.12.2022 21:45
ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ МЕТОДИКИ КОРЕКЦІЙНОЇ РОБОТИ З ПОДОЛАННЯ ЗАЇКАННЯ У ДОШКІЛЬНЯТ
19.12.2022 18:50
ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ
19.12.2022 12:00
ІНТЕРАКТИВНА ТЕХНОЛОГІЯ «НАВЧАННЯ ЗА СТАНЦІЯМИ ЯК ЕФЕКТИВНИЙ ЗАСІБ ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
16.12.2022 18:14
АДЕКВАТНЕ ОЦІНЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ ЗДОБУВАЧІВ ОСВІТИ, ЯК ЧИННИК АКАДЕМІЧНОЇ ДОБРОЧЕСНОСТІ
16.12.2022 17:23
ОСОБЛИВОСТІ ЗМІСТУ БІЛІНГВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ В СЕРЕДНІХ ШКОЛАХ США
13.12.2022 05:30
ІГРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЛОГОПЕДІЇ. «STORY CUBES»
12.12.2022 20:07




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.435 сек. / Mysql: 1425 (0.361 сек.)