:: ECONOMY :: ПРОВІДНІ НАПРЯМКИ РИНКУ POSm :: ECONOMY :: ПРОВІДНІ НАПРЯМКИ РИНКУ POSm
:: ECONOMY :: ПРОВІДНІ НАПРЯМКИ РИНКУ POSm
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 4



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ПРОВІДНІ НАПРЯМКИ РИНКУ POSm

 
24.11.2022 20:00
Автор: Кравчук Анна Вікторівна, студентка, Київський національний університет будівництва і архітектури; Косминський Ігор Владленович, кандидат технічних наук, доцент, Київський національний університет будівництва і архітектури
[1. Економічні науки;]

ORCID: 0000-0003-0234-7166 Ihor Kosminsky

POSm - один з найбільш швидко зростаючих сегментів рекламного ринку. Вони використовуються більшістю учасників ринку, як один із найефективніших комунікаційних інструментів для просування своєї продукції, як з точки зору ефективності продукту, так і вартості контакту з цільовою аудиторією. Основні тенденції ринку BTL, що впливають на POS-матеріали та їх використання для просування товарів:

- підвищується ефективність комунікації у точці продажу, відповідно збільшується попит з його BTL-активности.

- зменьшення витрат на контакт із цільовою аудиторією порівняно з інструментами ATL.

- зростаюча конкуренція на ринку обумовлена зростаючим попитом та наявністю великої кількості пропозицій.

- споживачі, вже знайомі з різними способами просування, стануть грамотнішими і менш зацікавленими у використанні звичайних рекламних інструментів.

Конкуренція на ринку POS-матеріалів посилюється та використовуються різні методи та підходи для збереження своїх позицій та розвитку своїх компаній. Ось основні тренди цього року:

1. Розробка нестандартних рекламних оголошень. Основною тенденцією стало використання  нестандартних POSm, і саме на них робили ставку дистриб'ютори та виробники. В основному це пов'язано з насиченням точок продажу різними рекламними матеріалами та загальними акціями. Останнім часом використання стандартних рекламних матеріалів стало менш ефективним у кінцевих споживачів.

Одним із основних напрямків є використання тривимірних структур. У майже половині  випадків використовувався  POSm, що зображує продукт або його концепцію основного продукту чи кампанії, збільшену вище людського зросту. Також звичайною практикою було використання різного ІТ-обладнання, як монітори, плазмові панелі тощо. В чверті випадків мало місце поєднання використання ІТ-технології та його тривимірної структури. Цей напрямок є одним із пріоритетних напрямів подальшого розвитку ринку. 

Особливим моментом (крім IT-технологій) є використання підсвічування у  нестандартних POSm. Використовувалася у більше тритини випадків та майже завжди для 3D-конструкцій. Поруч із згаданими тенденціями поширене використання «елементів руху». У третині нестандартних рекламних матеріалів використовувався який-небудь елемент, що обертається або рухається. Незважаючи на широке використання нестандартних POSm, деякі виробники  віддали перевагу розширенню функціональності та зручності використання своїх рекламних тумб, дисплеїв тощо – стандартних рекламних матеріалів.

Тому основний тренд на ринку - нестандартний POSm, який найчастіше використовується:

- об'ємна конструкція,

- підсвічування,

- IT - технології,

- елемент, що рухається 

- і разом з тим різноманітні комбінації для посилення ефекту.

2. Збільшений обсяг. Другою за важливістю тенденцією  стало розширення асортименту пропонованих рекламних матеріалів. Турбота про клієнтів, здатність задовольнити їхні потреби та вимоги, розширення портфеля POSm-пропозицій та підвищення власної конкурентоспроможності є основними мотивами оператора ринку. Розширений асортимент охопив області упаковки, цінників, шовфтокерів, та іншого.

3. Модернізація виробництва та впровадження нових технологій. Постійне вдосконалення та впровадження нових технологій — одна із запорук успіху на ринку POS-матеріалів. Більшість компаній зробили крок у цьому напрямку. Ступінь впровадження нової техніки варіюється від закупівлі обладнання до розробки та налагодження нових технологічних процесів. 

4. Розширення виробничих потужностей. Розширення існуючого виробництва говорить про сталий розвиток компанії та потенційне збільшення обсягу замовлень, на яке розраховує компанія. Збільшення потужності призвело до підвищення продуктивності, збільшення дальності дії тощо.

5. Зниження ціни. Один із найпоширеніших інструментів маркетингової політики пов'язаний із продажем POS-матеріалів. Зниження цін найчастіше було пов'язане з модернізацією виробництва та впровадженням нових технологій, а також напередодні нового сезону.

6. Інші тренди. Іншими найбільш поширеними тенденціями є:

- підвищення рівня якості продукції (в основному пов'язані з модернізацією виробництва),

- скорочення часу виробництва (зазвичай внаслідок впровадження нової технології збільшення асортименту),

- підвищення продуктивності (пов'язане з модернізацією існуючої чи набутої виробничої технології)

- використання антивандальних систем для захисту POSm та інше.

Підсумовуючи треба зазначити, що для збереження та зміцнення існуючих позицій, а також для подальшого розвитку та завоювання більшої частки ринку компанії-оператори ринку POSm не стоять на місці та постійно працюють над своїм удосконаленням. Основним трендом є зовнішня орієнтація на клієнта, що включає індивідуальний підхід, використання нестандартних рекламних матеріалів, розширення асортименту тощо. Також необхідно зазначити, що деякі компанії почали приділяти увагу не лише креативній складовій рекламних матеріалів, а й їх практичності. 

POS матеріали стають все більш ефективними порівняно з іншими інструментами просування і саме вони є одним із найшвидших напрямків BTL активностей (з точки зору розподілу бюджетів). Відповідно, компанії, які вже на даний момент починають інвестувати в цей напрямок (практичну складову рекламних матеріалів - модернізація виробництва, впровадження нових технологій для підвищення якості, практичності та терміну експлуатації, а також зниження витрат), роблять гарний заділ на майбутнє. 

Список використаних джерел:

1. Що таке POS-матеріали: види та 30+ прикладів. Ringostat : веб-сайт. URL: https://blog.ringostat.com/ru/chto-takoe-pos-materialy-vidy-i-30-primerov/ дата звернення: 15.11.2022)/

2. Что такое POS-материалы: показываем. Sendpulse веб-сайт. URL: 

http:// https://sendpulse.ua/ru/support/glossary/pos-materials#Resources (дата звернення 14.11.2022)

3. Оформлення прикасової зони в магазині. Publish Україна. URL: https://publish.com.ua/biznes/oformlennya-prikasovoji-zoni-v-magazini.html (дата звернення:18.11.2022).

4. Как стимулировать клиента совершать импульсивные покупки: эффективные маркетинговые приемы. InSales. URL: https://www.insales.com/ua/blogs/blog/impulsivnye-pokupki(дата звернення:18.11.2022).

5. Клод Хопкинс .Реклама.Научный подход. ЛитМир. URL: https://www.litmir.me/br/?b=151803 дата звернення:18.11.2022).



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ДОСЛІДЖЕННЯ СВІТОВОГО ДОСВІДУ ФОРМУВАННЯ КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ В СФЕРІ МЕДИЧНИХ ПОСЛУГ
26.11.2022 12:39
МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО УПРАВЛІННЯ ЦІНАМИ ПІДПРИЄМСТВА
26.11.2022 12:21
АНАЛІЗ СТРУКТУРИ ВЛАСНОГО КАПІТАЛУ КОМЕРЦІЙНИХ БАНКІВ УКРАЇНИ
25.11.2022 13:10
ВЕКСЕЛЬ – ВАЖЛИВИЙ ІНСТРУМЕНТ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДИНАМІЧНОГО РОЗВИТКУ ФІНАНСОВИХ ВІДНОСИН
25.11.2022 13:02
РЕГУЛЯТИВНИЙ КАПІТАЛ – ВАЖЛИВИЙ ЧИННИК ЕФЕКТИВНОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ БАНКІВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
25.11.2022 12:48
ІННОВАЦІЙНІ ВАУЧЕРИ – ЯК СПОСІБ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ МАЛОГО ТА СЕРЕДНЬОГО БІЗНЕСУ
25.11.2022 11:41
ІНСТРУМЕНТАРІЙ УПРАВЛІННЯ БІЗНЕСОМ
25.11.2022 11:37
СУТНІСТЬ УПРАВЛІННЯ ФІНАНСОВИМИ РЕСУРСАМИ В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ ПІДПРИЄМСТВА
25.11.2022 11:20
СУТНІСТЬ КАДРОВОГО ПОТЕНЦІАЛУ В СИСТЕМІ МЕНЕДЖМЕНТУ
25.11.2022 11:10
ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ЛОГІСТИЦІ: ДОСВІД КОМПАНІЙ
25.11.2022 10:58




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.174 сек. / Mysql: 1396 (0.133 сек.)