:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГУ В СИСТЕМІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ :: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГУ В СИСТЕМІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ
:: ECONOMY :: ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГУ В СИСТЕМІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 17



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ МАРКЕТИНГУ В СИСТЕМІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ

 
27.10.2022 02:59
Автор: Феш Мирослава Степанівна, кандидат наук, доцент, Українська академія друкарства; Запорожан Лариса Петрівна, кандидат географічних наук, доцент, Тернопільський національний медичний університет ім. І. Я. Горбачевського; Литвинова Ольга Несторівна, кандидат медичних наук, доцент, Тернопільський національний медичний університет ім. І. Я. Горбачевського
[1. Економічні науки;]

Проголошення незалежності України дало змогу вибрати політичний курс держави на європейський розвиток, а також викристалізувати перед громадянським суспільством головне завдання подальшого розвитку країни, що полягає в переході шляхом економічних реформ в усіх галузях, зокрема системі охорони здоров’я, від системи економіки з директивно-плановою моделлю до ринкової/ децентралізованої економіки. Результатом цього є вже те, що в грудні 2005 року на черговому саміті «Україна – ЄС» Рада ЄС надала Україні статус країни з ринковою економікою. Система медичної допомоги та охорони здоров’я фахово подана професором В. Лехан, яка зазначила, що процес реформування медичної галузі розпочинався досить мляво й чомусь фрагментарно, а також з великим запізненням порівняно з іншими пострадянськими країнами, а саме майже через два десятиліття після проголошення незалежності. Нині в системі медичної допомоги та охорони здоров’я України певною мірою відбуваються перетворення реформаторського змісту згідно з низкою прийнятих законодавчих та нормативно-правових актів, котрі на перший погляд нібито забезпечують трансформацію деяких аспектів медичної допомоги населенню до ринкових засад. Проте невирішеним увесь цей час залишається питання про те, яку законодавчо обґрунтовану систему охорони здоров’я пропонує новітня держава Україна як країна з ринковою економікою громадянському суспільству в медичному обслуговуванні.

Для  кожного  значущого  сегмента  ринку  необхідно визначити  систему  чинників  мотивації,  орієнтири  та побажання стосовно свого здоров’я, перешкоди на цьому шляху,  тобто  «картувати територію»,  де  мешкають потенційні  споживачі,  у  т.ч.  їхнє  фізичне,  культурне  та медійне середовище, звички у  роботі  та  під час дозвілля, які  повідомлення привертають  їхню увагу,  коли,  чому  і з яким ефектом.  Сучасні  дослідження  впроваджують  поняття healthstyle («стиль  здоров’я»,  «спосіб  здорового життя») і демонструють переваги використання  для  сегментування саме  характеристик,  що  стосуються  поведінки  та переконань  у  сфері  здоров’я . Сегментування  із  застосуванням  кластерного аналізу  є  визнаним  науковим підходом  до  налагодження комунікації в охороні здоров’я. Водночас,  стосовно  вибору методів  аналізу,  кількості  та  типу  ознак,  за  якими здійснюється  кластеризація  основна  відповідальність покладається  на  самого  дослідника  та  його  експертний висновок .  Попередні дослідження  формулюють  кілька  загальних  підходів  до підвищення якості аналізу та її оцінки : кластерне рішення  має бути стабільним (тобто, мін. 70% утворених кластерів мають співпадати у моделях, утворених  за  допомогою  ієрархічних  та  неієрархічних алгоритмів кластеризації), для  кластеризації  варто  використовувати поведінкові,  а  не  демографічні  чинники;  формулюється поняття  healthstyle  – спосіб  життя  щодо  здоров’я,  що описує звички  та переконання  особи, які  впливають на  її здоров’я.  Саме  ці  чинники  отримують  схвалення  як найефективніші  для  сегментації  населення  під  час розробки  комунікаційних  заходів.  Ітеративний  підхід  до формування  кластерного рішення є запорукою кращого результату Утворене  рішення  повинно мати  пояснювальну силу, тобто – надавати можливість використовувати його у практичній  діяльності: для  пояснення  поведінки  окремих груп населення та формування подальших комунікаційних дій, таких як визначення спектру потенційних груп цільової аудиторії  (ГЦА),  покращення  розуміння  когнітивної  та мотиваційної  бази  цих  ГЦА,  удосконалення  шляхів таргетованої  комунікації  та підготовки  орієнтованих саме на цю ГЦА повідомлень тощо. Існують  узагальнені  комерційні  моделі  психографічного сегментування, орієнтовані на допомогу закладам охороні здоров’я. Одне  з  перших  фундаментальних  досліджень,  в якому  був  застосований  психографічний  підхід  до сегментування   запропонувало  оцінювати  такі  соціальні  та  персональні чинники,  як  сприйняття  соціальної  підтримки,  групові норми  однолітків,  соціальне  значення  поведінки, міжособистісне  спілкування,  безособовий  ризик, сприйняття особистого ризику, очікування щодо фізичного результату  та  самооцінки,  самоефективність,  мотивація, сила наміру, здоров’я як цінність, задоволеність життям та пошук гострих відчуттів. Також рекомендовано  використовувати  для  кластерзації параметри,  які  не  мають  однозначного  ставлення  у суспільстві,  та  використовувати  мінімальну  необхідну кількість  параметрів  з  метою  підвищення  міжкластерного контрасту.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
PECULIARITIES OF CAPITAL INVESTMENT ACCOUNTING
27.10.2022 03:34
ПУБЛІЧНЕ УПРАВЛІННЯ МІГРАЦІЙНИМИ ПОТОКАМИ: ЕКОНОМІЧНИЙ АСПЕКТ
27.10.2022 02:47
INFORMATION CHANNELS COMMUNICATIONS OF MODERN COMPANY
27.10.2022 02:07
РОЛЬ ЦИФРОВИХ ФІНАНСОВИХ ТА БІЗНЕС-АКТИВІВ В ЕКОНОМІЧНОМУ ЗРОСТАННІ КРАЇНИ
27.10.2022 01:38
ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ ТОРГІВЛІ В УМОВАХ КРИЗОВОЇ СИТУАЦІЇ
27.10.2022 00:42
ВПЛИВ РОСІЙСЬКОЇ АГРЕСІЇ НА ДЕРЖАВНИЙ БЮДЖЕТ УКРАЇНИ
26.10.2022 20:22
ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В УПРАВЛІННІ ПІДПРИЄМСТВОМ ПІД ЧАС ВІЙНИ
26.10.2022 18:00
СОЦІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ В УМОВАХ ВІЙНИ
26.10.2022 17:41
КОМПАРАТИВНИЙ АНАЛІЗ УГРУПУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ ЗА РОЗМІРОМ
26.10.2022 16:12
ІНФЛЯЦІЯ – ГОСТРА ПРОБЛЕМА ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
25.10.2022 17:58




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.209 сек. / Mysql: 1425 (0.162 сек.)