:: ECONOMY :: СОЦІАЛЬНИЙ КАПІТАЛ ПІДПРИЄМСТВА, ЙОГО ПОТЕНЦІАЛ ТА УМОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ :: ECONOMY :: СОЦІАЛЬНИЙ КАПІТАЛ ПІДПРИЄМСТВА, ЙОГО ПОТЕНЦІАЛ ТА УМОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ
:: ECONOMY :: СОЦІАЛЬНИЙ КАПІТАЛ ПІДПРИЄМСТВА, ЙОГО ПОТЕНЦІАЛ ТА УМОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ
 
   
       

Світ наукових досліджень. Випуск 9

Термін подання матеріалів

26 травня 2022

До початку конференції залишилось днів 6



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

СОЦІАЛЬНИЙ КАПІТАЛ ПІДПРИЄМСТВА, ЙОГО ПОТЕНЦІАЛ ТА УМОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ

 
29.09.2021 19:34
Автор: Кроль Віта Вікторівна, аспірант кафедри трудових ресурсів та підприємництва Національного університету водного господарства та природокористування
[Економічне спрямування]

На даний момент у вітчизняній і зарубіжній науковій літературі прослідковується динаміка збільшення кількості досліджень, які присвячені вивченню соціального капіталу в сучасних організаціях.

Головну роль у формуванні соціального капіталу, використовуваного в сфері економіки, грають первинні господарські формування (головним чином – підприємства) та їх взаємодія. Соціальний капітал підприємства залежить від місця і ролі даної організації в суспільному виробництві, може бути представлений брендом, репутацією, що склалася в процесі його діяльності, іміджем і формується на основі взаємодії окремих індивідів [1, с. 36].

Підприємство функціонує в умовах невизначеності і тому внутрішня довіра є одним з важливих, проте не ключових, факторів комерційного успіху підприємницької структури. Невизначеність економічного середовища зумовлює і необхідність міжорганізаційної взаємодії і усвідомленого вибору стратегії розвитку, що ґрунтується на врахуванні інтересів обраних учасників [2, с. 17]. Соціальний капітал підприємства в даному випадку – весь комплекс особистих контактів, зв'язків, взаємодій, довіри, що є в розпорядженні керівництва підприємства. 

З точки зору ресурсних можливостей, соціальний капітал дозволяє акумулювати фінансово-ресурсний потенціал багатьох індивідів, що підтримують зв'язки між собою, для інвестування його в бізнес. Також соціальний капітал може виступати як регулятор відносин як між суб'єктами підприємництва, організаціями та соціальними інститутами, так і безпосередньо всередині бізнесу. Рівень соціального капіталу відбивається на стані трудових відносин в колективі, мотивації персоналу, інших управлінських аспектах діяльності організації.

Особливістю соціального капіталу організації є й те, що він сприяє більш продуктивному використанню всіх інших видів капіталу, якими володіє підприємство і зростання економічних результатів підприємства. Аналіз соціального капіталу організації дозволяє зрозуміти, як в ній поширюється інформація, і що потрібно робити для підвищення ефективності внутрішньо корпоративних комунікацій і навчання менеджерів, як виявити високо потенційних співробітників і керівників, здатних управляти командами, і як передбачати потенційні бар'єри на шляху організаційних змін.

Також варто зазначити наступні особливості впливу соціального капіталу на підприємництво: 

1. Інвестування соціального капіталу в підприємництво позитивно відбивається на ефективність бізнесу.

2. З ростом накопичення соціального капіталу можливе збільшення його частки, що використовується іншими способами.

3. Певний обсяг соціального капіталу може бути замінений інвестуванням інших форм капіталу в бізнес [2, с. 22].

Оскільки, соціальний капітал сприяє вирішенню і соціальних, і економічних проблем, то процес економічного розвитку вимагає комбінації різних типів капіталів. Соціальний капітал має унікальні властивості підвищувати ефективність вкладених ресурсів і збільшувати ефект від інвестування в фізичний і людський капітал. Таким чином, соціальний капітал – це не тільки внесок в функціонуюче виробництво, а й фактор руху цього процесу.

Список використаних джерел:

1. Солодовников, С. Ю. Социальный капитал как фактор экономического роста. Экономика и банки, 2015, 1.URL: https://core.ac.uk/download/pdf/235273282.pdf

2. Nikitenko, P.G. The concept of innovative socio–economic development of the Republic of Belarus / P.G. Nikitenko, S.J. Solodovnikov // Wplyw idei zrownowazonego rozwoju na polityke panstwa i regionow. – Bialystok: Wydawnictwo Wyzszej Szkoly Ekonomicznej w Bialymstoku. – T. 1.: Problemy ogolnopanstwowe i sektorowe. Monografia naukowa pod redakcja Bazylego Poskrobki.



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ СТАРТАПІВ В УКРАЇНІ У СФЕРІ ОСВІТИ
28.09.2021 20:32
КОРПОРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ, КОРПОРАТИВНИЙ КОНТРОЛЬ, КОРПОРАТИВНИЙ АУДИТ ТА КОНТРОЛЬ КОРПОРАТИВНИХ ПРАВ: СПІВВІДНОШЕННЯ ПОНЯТЬ ТА ЗАКОНОДАВЧЕ РЕГУЛЮВАННЯ
12.10.2021 22:10
ЗАГАЛЬНІ ПІДХОДИ ТА МЕТОДОЛОГІЯ ФОРМУВАННЯ ЕКСПОРТНОЇ СТРАТЕГІЇ ПІДПРИЄМСТВА
11.10.2021 22:34




© 2010-2022 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.145 сек. / Mysql: 812 (0.121 сек.)