:: ECONOMY :: ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА ЯК ЧАСТИНА СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОЇ СИСТЕМИ :: ECONOMY :: ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА ЯК ЧАСТИНА СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОЇ СИСТЕМИ
:: ECONOMY :: ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА ЯК ЧАСТИНА СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОЇ СИСТЕМИ
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 30

Термін подання матеріалів

28 квітня 2021

До початку конференції залишилось днів 8



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА ЯК ЧАСТИНА СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОЇ СИСТЕМИ

 
23.06.2020 19:24
Автор: Дмитрієва Оксана Іллівна, кандидат економічних наук, доцент, Харківський національний автомобільно-дорожній університет
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Транспортна інфраструктура є невід'ємним компонентом будь-якої соціально-економічної системи. Внаслідок цього транспортно-інфраструктурне облаштування є першочерговим завданням поряд з іншими процесами.

Виникнення транспортної інфраструктури обумовлено об'єктивними процесами в поділі праці та спеціалізації виробничо-господарської діяльності економічних суб'єктів і є підсумком структурних змін в економіці та соціальній сфері, що викликало потребу створення певної транспортної системи, яка погоджує між собою результати процесу поділу праці та структуроутворення і компенсує витрати роз'єднання виробництва.

Розглядаючи соціально-економічну природу і сутність транспортної інфраструктури, варто звернути увагу на особливості її функціонування і розвитку на різних рівнях соціально-економічної системи, тому що на кожному з рівнів вона має властиву тільки даному рівню спрямованість, але при цьому транспортні інфраструктури різних рівнів соціально-економічної системи перебувають у певному взаємовідношенні підпорядкування. 

Так, виробничо-орієнтована, соціально-орієнтована і внутрішньогалузева спрямованість передбачає створення загальних умов підтримки процесу матеріального виробництва і соціальної сфери, а територіально, державно-орієнтована і міждержавна спрямованість – створення загальних умов, необхідних не тільки для підтримки процесу виробництва, але і відтворення його факторів (рис 1). 




Необхідно відзначити, що між поняттями транспортної  інфраструктури на різних рівнях соціально-економічної системи існують відмінності – транспортна інфраструктура господарюючих суб'єктів і галузей народного господарства є невід'ємною частиною їх основних виробничих фондів, тоді як транспортна інфраструктура мезо- (регіональна), макро- і мегарівня є невід'ємною частиною простору соціально-економічної системи даного рівня.

Список використаних джерел:

1. Рогозян Ю.С. Теоретико-методичні підходи до формування організаційно-управлінського потенціалу регіону. Вісник Одеського національного університету. Серія «Економіка». 2015. № 3(2). Т. 18. С. 64–69.

2. Beyzatlar M., Karacal M. & Yetkiner H. (2014) Granger-causality between transportation and GDP: a panel data approach, available at: https://www.researchgate.net/publication/261106480_Granger-causality_between transportation_and_GDP_A_panel_data_approach



допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
МАРКЕТИНГ СУЧАСНИХ ПІДПРИЄМСТВ
24.06.2020 21:47




© 2010-2021 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.174 сек. / Mysql: 763 (0.146 сек.)