:: ECONOMY :: ЗАПРОВАДЖЕННЯ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ: ВИКЛИКИ СУЧАСНОСТІ :: ECONOMY :: ЗАПРОВАДЖЕННЯ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ: ВИКЛИКИ СУЧАСНОСТІ
:: ECONOMY :: ЗАПРОВАДЖЕННЯ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ: ВИКЛИКИ СУЧАСНОСТІ
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 25

Термін подання матеріалів

29 вересня 2020

До початку конференції залишилось днів 56



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ЗАПРОВАДЖЕННЯ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ: ВИКЛИКИ СУЧАСНОСТІ

 
26.03.2020 14:32
Автор: Цурська Богдана Григорівна, викладач кафедри маркетингу та менеджменту Хмельницького кооперативного торговельно-економічного інституту
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Актуальність обраної теми зумовлена необхідністю пошуку найбільш, раціональних методів комунікаційного впливу на споживачів для підприємств малого та середнього бізнесу українського ринку в період світової пандемії. 

Прийняття указу Президента №87/2020 та відповідного рішення Ради національної безпеки і оборони України від 13.03.2020 р. «Про невідкладні заходи щодо забезпечення національної безпеки в умовах спалаху гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», понесло за собою прийняття Кабінетом Міністрів України ряду законопроєктів, які в буквальному сенсі «обмежили доступ повітря» для функціонування багатьох підприємств малого та середнього бізнесу [1; 2].

Протягом декількох днів більшість речових ринків, ринків будматеріалів, магазинів(крім продуктових і товарів господарської групи), салонів краси, перукарень, закладів громадського харчування (крім тих, що працюють на вивіз), підприємств з надання послуг різного спрямування змушені були призупинити свою діяльність.

Малі суб’єкти господарювання в звичайних умовах функціонування не використовували стратегії маркетингу, оскільки на речових ринках, ринках будматеріалів, більшість суб’єктів господарювання – це фізичні особи підприємці, які функціонують за спрощеною системою оподаткування, та в їх штаті наявні 1-2 працівника, витрати на запровадження стратегій маркетингових комунікації значно перевищать доходи, тому їх не доцільно запроваджувати за звичайний умов господарювання. Введені карантинні обмеження для таких суб’єктів господарювання є причиною того, що керівники зобов’язані освоїти дану науку, особливу увагу слід зосередити на основах маркетингової стратегії антикризового управління та безпосередньо елементу маркетинг – мікс – маркетингової комунікації та інтегрувати їх в діяльність власного бізнесу.

Необхідно максимально використовувати маркетингові комунікації – стратегію нагадування, наголошення на перевагах, стратегію проштовхування, стратегію протягування, стратегія прямого маркетингу, стратегії з раціональними мотивами, імпульсні комунікації [3].

Не дивлячись на той факт, що великі підприємства зазнають спаду продажу продукції в цілому, в них більше шансів «втриматись на плаву» через наявність онлайн-торгівлі, у якій можна запроваджувати digital-маркетинг та мобільний маркетинг. Тобто використовувати різноманітні шляхи для комунікацій онлайн. Натомість малим та середнім підприємствам які не мають власного сайту, сторінки в соціальних мережах чи інших онлайн каналів збуту необхідно швидко переорієнтовуватись та всі сили зосередити на запровадженні стратегії маркетингових комунікацій зі споживачем, який знаходиться вдома та постійно переглядає рекламу.

Висновок. Швидка зміна свідомості керівників підприємств, які раніше займались лише офлайн торгівлею мінімізує ризик банкрутства підприємства. Тому необхідно досліджувати питання застосування маркетингових комунікацій в період пандемії.

Список використаних джерел:

1. Офіційний сайт Кабінету Міністрів України режим доступу www.kmu.gov.ua 

2. Офіційний сайт РНБО режим доступу www.rnbo.gov.ua

3. Маркетинг і менеджмент інновацій, 2011,№4, Т II режим доступу http://mmi.fem.sumdu.edu.ua – маркетингові стратегії антикризового управління: класифікаційні ознаки та умови їх застосування.

4. Економіка: реалії часу №5 (15) 2014р. – Маркетингове антикризове управління туристичними підприємствами в сучасних умовах.



допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД РОЗВИТКУ ЗЕЛЕНОГО ТУРИЗМУ ТА МОЖЛИВОСТІ ЙОГО ВИКОРИСТАННЯ В ОБ’ЄДНАНИХ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАДАХ УКРАЇНИ
27.03.2020 14:33
ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ МІСТ
25.03.2020 13:12
МОТИВАЦІЯ ПЕРСОНАЛУ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ
25.03.2020 13:01
UPSKILLІNG І RESKILLІNG – ТРЕНДИ В УПРАВЛІННІ РОЗВИТКОМ ПЕРСОНАЛУ МЕРЕЖЕВОГО РІТЕЙЛУ ХХІ СТОЛІТТЯ
24.03.2020 15:22
ОГЛЯД СУЧАСНОГО СТАНУ РИНКУ МЕДІАНОСІЇВ УКРАЇНИ
24.03.2020 15:16




© 2010-2020 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.232 сек. / Mysql: 706 (0.201 сек.)