:: ECONOMY :: UPSKILLІNG І RESKILLІNG – ТРЕНДИ В УПРАВЛІННІ РОЗВИТКОМ ПЕРСОНАЛУ МЕРЕЖЕВОГО РІТЕЙЛУ ХХІ СТОЛІТТЯ :: ECONOMY :: UPSKILLІNG І RESKILLІNG – ТРЕНДИ В УПРАВЛІННІ РОЗВИТКОМ ПЕРСОНАЛУ МЕРЕЖЕВОГО РІТЕЙЛУ ХХІ СТОЛІТТЯ
:: ECONOMY :: UPSKILLІNG І RESKILLІNG – ТРЕНДИ В УПРАВЛІННІ РОЗВИТКОМ ПЕРСОНАЛУ МЕРЕЖЕВОГО РІТЕЙЛУ ХХІ СТОЛІТТЯ
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 25

Термін подання матеріалів

29 вересня 2020

До початку конференції залишилось днів 48



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

UPSKILLІNG І RESKILLІNG – ТРЕНДИ В УПРАВЛІННІ РОЗВИТКОМ ПЕРСОНАЛУ МЕРЕЖЕВОГО РІТЕЙЛУ ХХІ СТОЛІТТЯ

 
24.03.2020 15:22
Автор: Леськова Світлана Василівна, викладач кафедри маркетингу і менеджменту, Хмельницький кооперативний торговельно-економічний інститут
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]

Економічна глобалізація і входження України до членів Світової організації торгівлі суттєво вплинули на розвиток вітчизняних роздрібних торговельних мереж (мережевого рітейлу). З метою підвищення конкурентоспроможності на вітчизняному ринку роздрібні торговельні мережі перевагу надають використанню міжнародних стандартів якості в обслуговуванні споживачів. 

Відповідно до ДСТУ ISO 10015:2008 «Управління якістю. Настанови щодо навчання персоналу», який є ідентичним міжнародному стандарту якості ISO 10015:1999 «Quality management. Guidelines for training», зазначено, що важливим внеском у допомозі підприємству досягти своїх цілей у сфері якості, з метою задоволення потреб споживачів, є чітко спланований і систематичний процес навчання персоналу [3].  

Для мережевого рітейлу питання удосконалення компетентності персоналу є дуже актуальним, адже кожен працівник, який безпосередньо бере участь в обслуговуванні споживачів, так, чи інакше, має вплив на їх лояльність до всієї роздрібної торговельної мережі. А для завоювання прихильності споживачів, з метою формування їх лояльності, необхідно, щоб роздрібна торговельна мережа застосовувала клієнтоорієнтований підхід. Клієнтоорієнтованість, як стверджують науковці, – це здатність рітейлу створювати додатковий потік споживачів (клієнтів) і додатковий прибуток завдяки глибокому розумінню і здатності задовольняти потреби споживачів [2, с. 310].

Вимоги споживачів до якості обслуговування щоденно зростають, тому керівництву мережі необхідно дбати про безперервний розвиток персоналу. Процеси діджиталізації, роботизації і впровадження інновацій в роздрібній торгівлі є неминучими в епоху глобалізації і для того, щоб іти в ногу з часом, вітчизняним рітейлерам недостатньо набрати на роботу нових співробітників. Для забезпечення необхідного рівня компетентності персоналу сучасним підприємствам торгівлі необхідно застосовувати такі персонал-технології як reskilling (перенавчання) і upskilling (підвищення кваліфікації) своїх працівників.

Про таку необхідність свідчать дослідження сучасних консалтингових компаній, які показують, що reskilling і upskilling є новою тенденцією ХХІ століття. До прикладу, дослідження американської компанії The Future of Work in America показали, що reskilling на сучасних підприємствах необхідно використовувати в управлінні поряд із такими функціями як управління маркетингом чи фінансами. Це зумовлено тим, що у зв’язку з інноваціями та автоматизацією торговельних процесів у роздрібній торгівлі в недалекому майбутньому такі професії як касири і працівники складу стануть непотрібними. Проте, зросте необхідність у працівниках, які мають навички комунікації зі споживачами, вироблення маркетингової стратегії, ведення електронної комерції, управління роботами тощо [1]. 

Тобто, автоматизувати і роботизувати в торгівлі можна буде прості технологічні операції, але працівники з добре розвиненими soft skills, м’якими навичками, будуть просто необхідні в роздрібній торгівлі, де взаємовідносини зі споживачами відіграють чи не найважливіше значення для забезпечення конкурентоспроможності рітейлу на внутрішньому ринку.

Саме тому великі роздрібні торговельні підприємства вбачають необхідність інвестувати кошти в удосконалення навичок (upskilling), якими володіють працівник (hard skills і soft skills), а також розвиток нових (особливо когнітивних) навичок, які будуть сприяти освоєнню нових технологій, інструментів лідерства, креативності тощо. 

Отже, upskillіng і reskillіng у ХХІ столітті є трендом в управлінні розвитком персоналу мережевого рітейлу, адже завдяки їм підвищується рівень компетентності працівників, їх мотивація до праці, лояльність до підприємства, що, в свою чергу, сприяє підвищенню задоволеності споживачів і конкурентоспроможності роздрібної торговельної мережі на вітчизняному ринку.

Список використаних джерел:

1. Наступает время управленцев – организаторов рескиллинга. Менеджмент Дайджест : Вебсайт. URL: http://www.management.com.ua (дата звернення: 20.03.2020).

2. Продан І.О., Резник Ю.І. Клієнтоорієнтований підхід як передумова конкурентоспроможності підприємства. Бізнес Інформ, 2017, № 1. С. 308-313. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2017_1_50/ (дата звернення: 20.03.2020).

3. Управління якістю. Настанови щодо навчання персоналу : ДСТУ ISO 10015:2008. – [Чинний від 2009-01-01]. – К. : ДП «УкрНДНЦ», 2011. – 12 с. – (Національні стандарти України).



допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД РОЗВИТКУ ЗЕЛЕНОГО ТУРИЗМУ ТА МОЖЛИВОСТІ ЙОГО ВИКОРИСТАННЯ В ОБ’ЄДНАНИХ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАДАХ УКРАЇНИ
27.03.2020 14:33
ЗАПРОВАДЖЕННЯ СТРАТЕГІЇ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ: ВИКЛИКИ СУЧАСНОСТІ
26.03.2020 14:32
ОСОБЛИВОСТІ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ІМІДЖУ МІСТ
25.03.2020 13:12
МОТИВАЦІЯ ПЕРСОНАЛУ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ
25.03.2020 13:01
ОГЛЯД СУЧАСНОГО СТАНУ РИНКУ МЕДІАНОСІЇВ УКРАЇНИ
24.03.2020 15:16




© 2010-2020 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.328 сек. / Mysql: 706 (0.29 сек.)