:: ECONOMY :: РОЛЬ FINTECH В КОРПОРАТИВНІЙ ЕКОСИСТЕМІ :: ECONOMY :: РОЛЬ FINTECH В КОРПОРАТИВНІЙ ЕКОСИСТЕМІ
:: ECONOMY :: РОЛЬ FINTECH В КОРПОРАТИВНІЙ ЕКОСИСТЕМІ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

РОЛЬ FINTECH В КОРПОРАТИВНІЙ ЕКОСИСТЕМІ

 
20.12.2019 21:54
Автор: Васильківська Катерина Вячеславівна, магістрант, Київський національний торговельно-економічний університет
[Секція 7. Інвестиційно-інноваційні процеси в економіці;]

Протягом останніх десятиліть розвиток Інтернету спричинив революцію у сфері зв'язку та комунікації, що стало вагомим інструментом забезпечення сталого розвитку будь якого підприємства. З одного боку, це дало можливість підприємствам та споживачам в усьому світі отримати вигоди від ефективності, швидкості та зручності цифрових операцій та обміну інформацією, а з іншого, обумовило зростання ймовірності отримання фінансових збитків, витоку даних та репутаційних збитків через кіберзлочинні дії [1].

Крім того, сьогодення характеризується посиленням орієнтації підприємств на потреби споживача, тому необхідним є побудова таких послуг та каналів обслуговування, які б дозволяли швидко та безпечно і якісно обслуговувати клієнтів. Це спричинило появу фінансових технологій (FinTech), що трансформує як ринок надання фінансових послуг, так і системи побудови корпоративного управління. 

FinTech – це інноваційні технології, які використовуються фінансовими інститутами, органами державного управління, торговельними організаціями для задоволення потреб споживачів фінансових, адміністративних послуг та товарів в умовах розвитку економіки споживання [2]. Іншими словами, FinTech передбачає використання технологій для фінансових рішень, проте і дозволяє вибудувати біля кореневого продукту підприємства всі зв’язки з клієнтами та партнерами.

Фінансові технології не лише продукують нові або ж істотно покращені фінансові продукти, вони також сприяють удосконаленню фінансового регулювання і нагляду за діяльністю учасників зазначених процесів та ефективністю використання ними зазначених нововведень й інструментарію, що сприяє розвитку окремих екосистем і посиленню рівня їх інноваційності [3].

FinTech може працювати як невеликий стартап, так і бути вбудованим у потужну фінансову установу, утворюючи фінансову екосистему. 

До складу інститутів екосистеми FinTech належать: великі технологічні компанії, діяльність яких концентрується як виключно на наданні фінансових послуг, так і виходить за її межі; компанії, які забезпечують інфраструктуру чи технологію, що полегшує транзакції фінансових послуг; компанії, що швидко розвиваються, як правило, це стартапи, зосереджені на конкретній інноваційній технології або процесі. 

Призначення функціонування FinTech у рамках екосистеми полягає у:

– сприянні вибору клієнтом за допомогою прозорих інструментів найбільш якісного постачальника послуг та самих послуг; 

– забезпеченні її учасників доступними, надійними, гнучкими інструментами;

– заохоченні стійкості екосистеми FinTech. 

FinТech має і свої проблеми, серед яких [4]:

– складність та тривалість вибудовування;

– переважне обслуговування ризикових клієнтів, що у перспективі може обумовити порушення їх стабільності;

– витрати, переважно, є низькими, але вони можуть зростати під впливом необхідності вдосконалення наявних фінансових технологій, забезпечення онлайн-безпеки та регуляторних витрат; 

– відсутність стабільної фінансової бази у провайдерів FinTech, оскільки вони, як правило, бажаючи залучити максимальну кількість клієнтів, надають свої послуги безкоштовно або за незначну плату. Це може мати негативний ефект у довгостроковій перспективі на тлі того, що їх функціонування на ринку є досить нетривалим і відсутній досвід відносно впливу різноманітних кризових явищ; 

– підґрунтям існування більшості провайдерів FinTech є використання онлайн-платформи із наявністю доступу споживачів до Інтернету, можливості яких різняться за рівнем доходу, віку, освіти, політичних та інших чинників. 

Отже, в умовах нарощування обсягів використання інформаційних технологій, FinTech відіграють усе більшу роль у діяльності компанії на фінансовому ринку та побудові якісної системи управління зв’язками з клієнтами.

Список використаних жерел:

1. Волосович С., Клапків Л., ISSN 2616‐6100. Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. 2018. No 3 

2. Mazaraki, A. & Volosovych, S. (2018). FinTech in the system of social transformations. Visnyk Kyivs'koho natsional'noho torhovel'no-ekonomichnoho universytetu, 2, 5-18 [in Ukrainian]. 

3. Кулина Г. М. Фінансові технології як каталізатори економічного зростання: національні виміри та світова практика. Ефективна економіка. 2018. №2. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/2_2018/34.pdf

4. ФінТех в Україні: звіт Проекту USAID “Трансформація фінансового сектору” та інноваційного парку UNIT.City. URL: http://data.unit.city/fintech/fgt34ko67mok/fintech_in_Ukraine_2018_ua.pdf (



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ІНВЕСТИЦІЇ В ЛЮДСЬКИЙ КАПІТАЛ ЯК ЕЛЕМЕНТ ЕФЕКТИВНОЇ СТРАТЕГІЇ СУЧАСНИХ ПІДПРИЄМСТВ
20.12.2019 15:06
ОСОБЛИВОСТІ БЛОКЧЕЙН, ЯК НАПРЯМ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ОПЕРАТОРА ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ
18.12.2019 20:21
АКТИВІЗАЦІЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ БАНКІВ
09.12.2019 12:27
ОСОБЛИВОСТІ АУТСОРСИНГУ В УКРАЇНІ
07.12.2019 17:40




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.233 сек. / Mysql: 1396 (0.184 сек.)