:: ECONOMY :: РОЛЬ FINTECH В КОРПОРАТИВНІЙ ЕКОСИСТЕМІ :: ECONOMY :: РОЛЬ FINTECH В КОРПОРАТИВНІЙ ЕКОСИСТЕМІ
:: ECONOMY :: РОЛЬ FINTECH В КОРПОРАТИВНІЙ ЕКОСИСТЕМІ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 20



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

РОЛЬ FINTECH В КОРПОРАТИВНІЙ ЕКОСИСТЕМІ

 
20.12.2019 21:54
Автор: Васильківська Катерина Вячеславівна, магістрант, Київський національний торговельно-економічний університет
[Секція 7. Інвестиційно-інноваційні процеси в економіці;]

Протягом останніх десятиліть розвиток Інтернету спричинив революцію у сфері зв'язку та комунікації, що стало вагомим інструментом забезпечення сталого розвитку будь якого підприємства. З одного боку, це дало можливість підприємствам та споживачам в усьому світі отримати вигоди від ефективності, швидкості та зручності цифрових операцій та обміну інформацією, а з іншого, обумовило зростання ймовірності отримання фінансових збитків, витоку даних та репутаційних збитків через кіберзлочинні дії [1].

Крім того, сьогодення характеризується посиленням орієнтації підприємств на потреби споживача, тому необхідним є побудова таких послуг та каналів обслуговування, які б дозволяли швидко та безпечно і якісно обслуговувати клієнтів. Це спричинило появу фінансових технологій (FinTech), що трансформує як ринок надання фінансових послуг, так і системи побудови корпоративного управління. 

FinTech – це інноваційні технології, які використовуються фінансовими інститутами, органами державного управління, торговельними організаціями для задоволення потреб споживачів фінансових, адміністративних послуг та товарів в умовах розвитку економіки споживання [2]. Іншими словами, FinTech передбачає використання технологій для фінансових рішень, проте і дозволяє вибудувати біля кореневого продукту підприємства всі зв’язки з клієнтами та партнерами.

Фінансові технології не лише продукують нові або ж істотно покращені фінансові продукти, вони також сприяють удосконаленню фінансового регулювання і нагляду за діяльністю учасників зазначених процесів та ефективністю використання ними зазначених нововведень й інструментарію, що сприяє розвитку окремих екосистем і посиленню рівня їх інноваційності [3].

FinTech може працювати як невеликий стартап, так і бути вбудованим у потужну фінансову установу, утворюючи фінансову екосистему. 

До складу інститутів екосистеми FinTech належать: великі технологічні компанії, діяльність яких концентрується як виключно на наданні фінансових послуг, так і виходить за її межі; компанії, які забезпечують інфраструктуру чи технологію, що полегшує транзакції фінансових послуг; компанії, що швидко розвиваються, як правило, це стартапи, зосереджені на конкретній інноваційній технології або процесі. 

Призначення функціонування FinTech у рамках екосистеми полягає у:

– сприянні вибору клієнтом за допомогою прозорих інструментів найбільш якісного постачальника послуг та самих послуг; 

– забезпеченні її учасників доступними, надійними, гнучкими інструментами;

– заохоченні стійкості екосистеми FinTech. 

FinТech має і свої проблеми, серед яких [4]:

– складність та тривалість вибудовування;

– переважне обслуговування ризикових клієнтів, що у перспективі може обумовити порушення їх стабільності;

– витрати, переважно, є низькими, але вони можуть зростати під впливом необхідності вдосконалення наявних фінансових технологій, забезпечення онлайн-безпеки та регуляторних витрат; 

– відсутність стабільної фінансової бази у провайдерів FinTech, оскільки вони, як правило, бажаючи залучити максимальну кількість клієнтів, надають свої послуги безкоштовно або за незначну плату. Це може мати негативний ефект у довгостроковій перспективі на тлі того, що їх функціонування на ринку є досить нетривалим і відсутній досвід відносно впливу різноманітних кризових явищ; 

– підґрунтям існування більшості провайдерів FinTech є використання онлайн-платформи із наявністю доступу споживачів до Інтернету, можливості яких різняться за рівнем доходу, віку, освіти, політичних та інших чинників. 

Отже, в умовах нарощування обсягів використання інформаційних технологій, FinTech відіграють усе більшу роль у діяльності компанії на фінансовому ринку та побудові якісної системи управління зв’язками з клієнтами.

Список використаних жерел:

1. Волосович С., Клапків Л., ISSN 2616‐6100. Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. 2018. No 3 

2. Mazaraki, A. & Volosovych, S. (2018). FinTech in the system of social transformations. Visnyk Kyivs'koho natsional'noho torhovel'no-ekonomichnoho universytetu, 2, 5-18 [in Ukrainian]. 

3. Кулина Г. М. Фінансові технології як каталізатори економічного зростання: національні виміри та світова практика. Ефективна економіка. 2018. №2. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/2_2018/34.pdf

4. ФінТех в Україні: звіт Проекту USAID “Трансформація фінансового сектору” та інноваційного парку UNIT.City. URL: http://data.unit.city/fintech/fgt34ko67mok/fintech_in_Ukraine_2018_ua.pdf (



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ІНВЕСТИЦІЇ В ЛЮДСЬКИЙ КАПІТАЛ ЯК ЕЛЕМЕНТ ЕФЕКТИВНОЇ СТРАТЕГІЇ СУЧАСНИХ ПІДПРИЄМСТВ
20.12.2019 15:06
ОСОБЛИВОСТІ БЛОКЧЕЙН, ЯК НАПРЯМ ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ОПЕРАТОРА ТЕЛЕКОМУНІКАЦІЙ
18.12.2019 20:21
АКТИВІЗАЦІЯ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ БАНКІВ
09.12.2019 12:27
ОСОБЛИВОСТІ АУТСОРСИНГУ В УКРАЇНІ
07.12.2019 17:40




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.295 сек. / Mysql: 1396 (0.239 сек.)