:: ECONOMY :: ВІЙСЬКОВИЙ ЗБІР ТА ЙМОВІРНІ ЗМІНИ ЩОДО НЬОГО В ЗАКОНОДАВСТВІ УКРАЇНИ У 2019 РОЦІ :: ECONOMY :: ВІЙСЬКОВИЙ ЗБІР ТА ЙМОВІРНІ ЗМІНИ ЩОДО НЬОГО В ЗАКОНОДАВСТВІ УКРАЇНИ У 2019 РОЦІ
:: ECONOMY :: ВІЙСЬКОВИЙ ЗБІР ТА ЙМОВІРНІ ЗМІНИ ЩОДО НЬОГО В ЗАКОНОДАВСТВІ УКРАЇНИ У 2019 РОЦІ
 
UA  RU  EN
       

Світ наукових досліджень. Випуск 12

Термін подання матеріалів

29 вересня 2022

До початку конференції залишилось днів 44



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ВІЙСЬКОВИЙ ЗБІР ТА ЙМОВІРНІ ЗМІНИ ЩОДО НЬОГО В ЗАКОНОДАВСТВІ УКРАЇНИ У 2019 РОЦІ

 
28.11.2019 21:28
Автор: Волобуєва Юлія Володимирівна, студентка 4 курсу, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна;
[Секція 3. Облік, статистика і аудит;]

Військовий збір - податок, запроваджений у 2014 році для фінансування Збройних сил України, яким обкладаються доходи фізичних осіб на території України. Ставка військового збору становить 1,5% від нарахованої заробітної плати. Платниками військового збору є фізичні особи - резиденти та нерезиденти, які отримуються доходи в Україні.

Розглянемо надходження до державного бюджету військового збору за даними Державної казначейської служби України у табл.1:




Військовий збір є ефективним засобом наповнення державного бюджету України для забезпечення обороноздатності держави, проте недостатньо справедливим. 10 жовтня народний депутат від «Слуги народу» Олександр Дубінський зареєстрував у Верховній Раді України два законопроекти щодо скасування військового збору - №2252 (зміни до ПКУ) та №2253 (зміни до БКУ). Через два тижні, 25 жовтня 2019 року, позафракційний депутат О.Савчук зареєструвала у Раді альтернативний законопроект №2252-1 "Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо диференціації ставки військового збору". О. Савчук визнає військовий збір недостатньо справедливим. Тому законопроектом №2252-1 пропонується встановити відповідну наростаючу шкалу ставок військового збору залежно від розміру середньомісячного доходу громадян. Зокрема, вказаним законопроектом пропонується встановити диференційовану ставку військового збору - від 0,5 до 10,0 відсотка, при цьому відбувається справедливе податкове навантаження для платників податку і зменшення податкового навантаження для осіб, доходи яких не перевищують обсяг (розмір) мінімальної заробітної плати (0,5 відсотка) та осіб, доходи яких складають від 1 мінімальної заробітної плати до 15 000 грн (1,0 відсотка). Для осіб, доходи яких становлять від 15 000 грн до 40 000 грн військовий збір не змінюється і буде становити 1,5 відсотка. Особи, доходи яких становлять від 40 000 грн і більше сплачують податковий збір у сумі від 2,5 до 10,0 відсотка.

Завданнями законопроекту є встановлення диференційованої шкали ставок військового збору з метою справедливого податкового навантаження та зростання надходжень до державного бюджету для посилення обороноздатності країни. Основними нормативно-правовими актами у вказаній сфері правового регулювання є Конституція України та Податковий кодекс України. Прийняття законопроекту сприятиме наповненню бюджету України та, як наслідок зміцнення військового потенціалу та обороноздатності країни. 

Список використаних джерел:

1. Проект Закону про внесення змін до Податкового кодексу України щодо диференціації ставки військового збору//ВРУ. URL: http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=67183.

________________

Науковий керівник: Косата Інна Анатоліївна, кандидат економічних наук, доцент, Харківський національний університет імені В.Н. Каразіна



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ОБЛІКУ НА СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
29.11.2019 16:24
ПІДХОДИ ДО ОБЛІКУ ПОТОЧНИХ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ
29.11.2019 12:00
АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ НА ПІДПРИЄМСТВАХ
28.11.2019 21:49
ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ ОБЛІКУ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ
28.11.2019 21:41
ПІДХОДИ ДО ОБЛІКУ ВИТРАТ РОСЛИННИЦТВА ТА МАШИННО-ТРАКТОРНОГО ПАРКУ
28.11.2019 18:25
ОБЛІК РОЗРАХУНКІВ З ПОКУПЦЯМИ ТА ЗАМОВНИКАМИ
27.11.2019 14:41
ВПЛИВ ОБЛІКОВОЇ ПОЛІТИКИ НА ФОРМУВАННЯ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ПІДПРИЄМСТВА
27.11.2019 14:24
ПІДХОДИ ДО ОБЛІКУ ВИТРАТ ПАЛЬНОГО НА ПІДПРИЄМСТВІ
27.11.2019 10:51
ОБЛІКОВО-ПРАВОВІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ КАПІТАЛУ ПІДПРИЄМСТВА
25.11.2019 16:49
АНАЛІЗ РИТМІЧНОСТІ ТА ОЦІНКА ВПЛИВУ СЕЗОННИХ КОЛИВАНЬ НА ОБСЯГ РЕАЛІЗАЦІЇ ТОВАРІВ ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА
25.11.2019 15:39




© 2010-2022 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.269 сек. / Mysql: 899 (0.228 сек.)