:: ECONOMY :: ІННОВАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ: ПОНЯТТЯ, ГЕНЕЗИС МОДЕЛЕЙ І МЕТОДІВ ВПРОВАДЖЕННЯ :: ECONOMY :: ІННОВАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ: ПОНЯТТЯ, ГЕНЕЗИС МОДЕЛЕЙ І МЕТОДІВ ВПРОВАДЖЕННЯ
:: ECONOMY :: ІННОВАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ: ПОНЯТТЯ, ГЕНЕЗИС МОДЕЛЕЙ І МЕТОДІВ ВПРОВАДЖЕННЯ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 29

Термін подання матеріалів

23 квітня 2024

До початку конференції залишилось днів 0



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ІННОВАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ: ПОНЯТТЯ, ГЕНЕЗИС МОДЕЛЕЙ І МЕТОДІВ ВПРОВАДЖЕННЯ

 
08.06.2018 14:57
Автор: Данилюк Ірина Вадимівна, кандидат економічних наук, доцент, кафедра економічної кібернетики та інформатики,Тернопільський національний економічний університет; Ступак Юлія Олегівна, слухач магістратури, Тернопільський національний економічний університет
[Секція 4. Економічний аналіз. Економіко-математичне моделювання;]

Термін «стратегія» вперше був запозичений А. Чендлером [7] (молодшим) в 1962 році у військових та почав використовуватися в економіці для визначення одного із видів керівництва комерційним підприємством. В той  період починається етап стратегічного планування на підприємствах.

За А. Чендлером [7] стратегія – це визначення основних довготермінових цілей і завдань підприємства, прийняття курсу дій та розподілення ресурсів, необхідних для виконання поставлених цілей. 

А. Томсон,  послідовність формування стратегії підприємства розглядає у складі таких етапів, як: встановлення загальних параметрів стратегії; розробка загальної стратегії; селекція напрямів діяльності та управління портфелем; визначення методів стабілізації; реструктуризація; ліквідація. [2]

Інноваційну стратегію підприємства можна вважати специфічним явищем, оскільки її сутність полягає  в активному впливі на ринок господарських суб’єктів, а також перспективній зміні внутрішнього середовища фірми відповідно до сформованих соціально-господарських тенденцій.

Вибір інноваційної стратегії, з урахуванням її життєвого циклу, зазвичай,  включає такі основні кроки: початок, народження, стверджування, стабільність, зрілість, спад, результативність, розпад. Отже, впровадження інформаційної системи (ІС) на підприємстві, в будь-якому випадку, має свій цикл: початок і кінець. І власне, впровадження на останньому етапі має свої переваги, оскільки цикл є незакінченим і відбувається переродження ІС у нову версію. 

Розробка та впровадження ІС на підприємстві може здійснюватися різними шляхами (при цьому підприємства мають бути готові для такого кроку), зокрема за допомогою консалтингової групи; коли керівництво прораховує всі етапи впровадження (зверху-вниз); знизу в гору (впровадження новацій у кожному відділі). 

Процес впровадження може складатися з різних методів і моделей, зокрема: метод отримання узгодженої думки [1]; метод повторюваного об’єднання незалежних сценаріїв [5]; метод матриць взаємовпливів, розроблених Гордоном і Хелмером [ 6]; проект PIMS (Profit Impact of Market Strategy) [3]; методика аналізу портфелю і т.ін.

Отже, всі розглянуті матричні моделі оцінки вибору стратегій розвитку підприємства можна застосовувати під час процесу формування останніх. Основне визначитися з моделлю, яка підходить для конкретного підприємства та змінити основні складові матриці і спрямувати аналіз на інноваційні складові підприємства.

Список використаних джерел:

1.Гужва В. М. Інформаційні системи і технології на підприємствах : навч. посібник / В. М. Гужва. – К. : КНЕУ, 2004. – 400 с. С. 10.

2.Томпсон А. Стратегический менеджмент. Искусство разработки и реализации стратегии : учебник для ВУЗов / А. Томпсон, А. Стрикленд ; пер. с англ. под ред. Л. Г. Зайцева и др. – М. : Банки и биржи, ЮНИТИ, 1998. – 576 с. 3.Українські підручники он лайн. Федулова Л. І. Менеджмент організацій [Електронний ресурс] / Л. І. Федулова. – Режим доступу:   http://pidruchniki.ws/10880816/menedzhment/innovatsiyniy_potentsial_osnova_viboru_innovatsiynoyi_strategiyi

4.Узун Д. Д. Огляд особливостей інноваційних стратегій підприємств у сучасних умовах українського ринку / Д. Д. Узун, Ю. О. Узун // Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі: проблеми теорії та практики. – 2010. – № 1 (9). – С. 65–77. 

5.Федоренко І. К. Дослідження операцій в економіці : підручник / І. К. Федоренко ; за ред. І. К. Федоренко, О. І. Черняка. – К. : Знання, 2007. – 558 с. 

6.Череп А. В. Стратегічне планування і управління : навч. посібник / А. В. Череп, А. В. Сучков. – К. : Кондор, 2011. – 334 с. С. 105–121. (118,119)

7.Chandler A. D. Strategy and Structure / A. D. Chandler // MIT. – Press. Cambridge, Mass..., 1962. – Р. 287.

8. Данилюк І.В. Сутність судово-експертної діяльності та класифікація послуг у сфері економічних досліджень/ І.В. Данилюк, Л.В. Дума// Open Access Peer-reviewed Journal. Science Review, 2(9), February 2018. Publisher –RS Global Sp. z O.O.,Scientific Educational Center Warsaw, Poland. – Р. 17-24



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
НЕОБХІДНІСТЬ ЗАХИСТУ БАНКІВСЬКОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЇЇ БЕЗПЕКИ
08.06.2018 15:17




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.203 сек. / Mysql: 1396 (0.161 сек.)