:: ECONOMY :: ІННОВАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ: ПОНЯТТЯ, ГЕНЕЗИС МОДЕЛЕЙ І МЕТОДІВ ВПРОВАДЖЕННЯ :: ECONOMY :: ІННОВАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ: ПОНЯТТЯ, ГЕНЕЗИС МОДЕЛЕЙ І МЕТОДІВ ВПРОВАДЖЕННЯ
:: ECONOMY :: ІННОВАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ: ПОНЯТТЯ, ГЕНЕЗИС МОДЕЛЕЙ І МЕТОДІВ ВПРОВАДЖЕННЯ
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 21



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ІННОВАЦІЙНА СТРАТЕГІЯ: ПОНЯТТЯ, ГЕНЕЗИС МОДЕЛЕЙ І МЕТОДІВ ВПРОВАДЖЕННЯ

 
08.06.2018 14:57
Автор: Данилюк Ірина Вадимівна, кандидат економічних наук, доцент, кафедра економічної кібернетики та інформатики,Тернопільський національний економічний університет; Ступак Юлія Олегівна, слухач магістратури, Тернопільський національний економічний університет
[Секція 4. Економічний аналіз. Економіко-математичне моделювання;]

Термін «стратегія» вперше був запозичений А. Чендлером [7] (молодшим) в 1962 році у військових та почав використовуватися в економіці для визначення одного із видів керівництва комерційним підприємством. В той  період починається етап стратегічного планування на підприємствах.

За А. Чендлером [7] стратегія – це визначення основних довготермінових цілей і завдань підприємства, прийняття курсу дій та розподілення ресурсів, необхідних для виконання поставлених цілей. 

А. Томсон,  послідовність формування стратегії підприємства розглядає у складі таких етапів, як: встановлення загальних параметрів стратегії; розробка загальної стратегії; селекція напрямів діяльності та управління портфелем; визначення методів стабілізації; реструктуризація; ліквідація. [2]

Інноваційну стратегію підприємства можна вважати специфічним явищем, оскільки її сутність полягає  в активному впливі на ринок господарських суб’єктів, а також перспективній зміні внутрішнього середовища фірми відповідно до сформованих соціально-господарських тенденцій.

Вибір інноваційної стратегії, з урахуванням її життєвого циклу, зазвичай,  включає такі основні кроки: початок, народження, стверджування, стабільність, зрілість, спад, результативність, розпад. Отже, впровадження інформаційної системи (ІС) на підприємстві, в будь-якому випадку, має свій цикл: початок і кінець. І власне, впровадження на останньому етапі має свої переваги, оскільки цикл є незакінченим і відбувається переродження ІС у нову версію. 

Розробка та впровадження ІС на підприємстві може здійснюватися різними шляхами (при цьому підприємства мають бути готові для такого кроку), зокрема за допомогою консалтингової групи; коли керівництво прораховує всі етапи впровадження (зверху-вниз); знизу в гору (впровадження новацій у кожному відділі). 

Процес впровадження може складатися з різних методів і моделей, зокрема: метод отримання узгодженої думки [1]; метод повторюваного об’єднання незалежних сценаріїв [5]; метод матриць взаємовпливів, розроблених Гордоном і Хелмером [ 6]; проект PIMS (Profit Impact of Market Strategy) [3]; методика аналізу портфелю і т.ін.

Отже, всі розглянуті матричні моделі оцінки вибору стратегій розвитку підприємства можна застосовувати під час процесу формування останніх. Основне визначитися з моделлю, яка підходить для конкретного підприємства та змінити основні складові матриці і спрямувати аналіз на інноваційні складові підприємства.

Список використаних джерел:

1.Гужва В. М. Інформаційні системи і технології на підприємствах : навч. посібник / В. М. Гужва. – К. : КНЕУ, 2004. – 400 с. С. 10.

2.Томпсон А. Стратегический менеджмент. Искусство разработки и реализации стратегии : учебник для ВУЗов / А. Томпсон, А. Стрикленд ; пер. с англ. под ред. Л. Г. Зайцева и др. – М. : Банки и биржи, ЮНИТИ, 1998. – 576 с. 3.Українські підручники он лайн. Федулова Л. І. Менеджмент організацій [Електронний ресурс] / Л. І. Федулова. – Режим доступу:   http://pidruchniki.ws/10880816/menedzhment/innovatsiyniy_potentsial_osnova_viboru_innovatsiynoyi_strategiyi

4.Узун Д. Д. Огляд особливостей інноваційних стратегій підприємств у сучасних умовах українського ринку / Д. Д. Узун, Ю. О. Узун // Економіка та управління підприємствами машинобудівної галузі: проблеми теорії та практики. – 2010. – № 1 (9). – С. 65–77. 

5.Федоренко І. К. Дослідження операцій в економіці : підручник / І. К. Федоренко ; за ред. І. К. Федоренко, О. І. Черняка. – К. : Знання, 2007. – 558 с. 

6.Череп А. В. Стратегічне планування і управління : навч. посібник / А. В. Череп, А. В. Сучков. – К. : Кондор, 2011. – 334 с. С. 105–121. (118,119)

7.Chandler A. D. Strategy and Structure / A. D. Chandler // MIT. – Press. Cambridge, Mass..., 1962. – Р. 287.

8. Данилюк І.В. Сутність судово-експертної діяльності та класифікація послуг у сфері економічних досліджень/ І.В. Данилюк, Л.В. Дума// Open Access Peer-reviewed Journal. Science Review, 2(9), February 2018. Publisher –RS Global Sp. z O.O.,Scientific Educational Center Warsaw, Poland. – Р. 17-24



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
НЕОБХІДНІСТЬ ЗАХИСТУ БАНКІВСЬКОЇ ІНФОРМАЦІЇ ТА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЇЇ БЕЗПЕКИ
08.06.2018 15:17




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.162 сек. / Mysql: 1396 (0.122 сек.)