:: ECONOMY :: ШЛЯХИ ВИРІШЕННЯ КОРПОРАТИВНИХ КОНФЛІКТІВ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ :: ECONOMY :: ШЛЯХИ ВИРІШЕННЯ КОРПОРАТИВНИХ КОНФЛІКТІВ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
:: ECONOMY :: ШЛЯХИ ВИРІШЕННЯ КОРПОРАТИВНИХ КОНФЛІКТІВ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 25

Термін подання матеріалів

29 вересня 2020

До початку конференції залишилось днів 54



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ШЛЯХИ ВИРІШЕННЯ КОРПОРАТИВНИХ КОНФЛІКТІВ НА ТУРИСТИЧНОМУ ПІДПРИЄМСТВІ

 
17.11.2016 11:13
Автор: Ємець Аліна Володимирівна, магістрант, Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету; Круглов Віталій Вікторович, кандидат наук з державного управління, доцент кафедри менеджменту, Харківський торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету
[Секція 1. Економіка та підприємництво;]

На сьогодні, перед науковцями, менеджерами, державними органами та працівниками підприємств однією з основних проблем стали конфлікти, їх розпізнання та ефективне подолання, що стосується будь-якої корпоративної діяльності. Оскільки туристичні підприємства створюються в різних формах власності (державні, приватні), тому дані підприємства є цікавою базою для дослідження. Частинами туристичної індустрії є туристичні підприємства, котрі надають послуги. 

Корпоративний конфлікт – це розбіжність чи суперечка, що зароджується і розвивається всередині корпорації. Корпоративні конфлікти на туристичному підприємстві виникають між самими співробітниками, а також з її конкурентами, контрагентами, посередниками.

Суперечки можуть виникати внаслідок[1]:грошових взаємовідносин (економічна природа конфліктів); через певні ресурси та бажанням взяти собі краще і якнайбільше; різного способу життя, обставин, бажань, цілей або цінностей;взаємозалежність обов'язків;незадовільна комунікація, котра виникає завдяки різних факторів: організаційних, технічних, психологічних, особистісних;слабка або неповна організованість робочих місць; недоречний чи недостатній контроль;відмінності в манері поведінки і життєвому досвіді.

Конфлікти можуть виконувати і корисні функції для турфірми: дозволяють туроператору чи тур агенту розпізнавати свої слабкі сторони в роботі;слугують корисним прикладом того, як треба працювати надалі щоб уникнути такої ж ситуації;показувати туроператору, турагентуна що спроможні колишні партнери; змушують працівників тур фірми аналізувати своє ставлення до роботи, покращувати якість надання турпослуг, вдосконалювати і підвищувати професіоналізм; конфліктна ситуація може позитивно вплинути, зацікавивши населення туроператором чи турагентом.

Як свідчить світовий досвід, корпоративні конфлікти є неминучими [2]. І їхнє зростання на туристичних підприємствах змушує визначати причини виникнення, їх уникнення чи шляхи ліквідування. 

Для вирішення ситуацій з конфліктами у відносинах туроператора, тур агента або менеджерів потрібно: будувати ділові взаємовідносини тільки з фірмами, які мають досвід, партнерами котрі мають позитивну репутацію; всю діяльність максимально задекларувати, договори заключати в письмовій формі; покращувати, проводити інноваційну політику для покращення співробітництва, конкурентоспроможності, покращення іміджу; вирішення корпоративних конфліктів у межах судового розгляду повинно бути останнім і крайнім засобом вирішення корпоративних проблем туристичних підприємств.

Таким чином, корпоративні конфлікти неможливо повністю ліквідувати, адже особисті інтереси закладені в основну структуру суспільства, де різні групи індивідів переслідують різні ідеї та бажання. Саме тут важливе створення ефективних механізмів узгодження різних інтересів всіх учасників корпоративних відносин.

Список використаних джерел:

1. Руденко О.М. Психологія соціально-культурного сервісу і туризму /О.М. Руденко, М.А. Довгальова. Глава 5. Психологія конфлікту в туризмі. –[Електронний ресурс]. Режим доступу. –http://infotour.in.ua/rudenko52.

2. Холод В.В. Корпоративні конфлікти та шляхи їх подолання/ В.В. Холод, Л.С. Резнікова. –[Електронний ресурс]. Режим доступу. – http://www.rusnauka.com.



допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ОЦІНКА ВІДНОСНИХ ПОКАЗНИКІВ ЛІКВІДНОСТІ ТА ПЛАТОСПРОМОЖНОСТІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ
17.11.2016 15:39
НЕОБХІДНІСТЬ ЕКОНОМІЧНОЇ ДІАГНОСТИКИ СУЧАСНИХ ПІДПРИЄМСТВ З ВИКОРИСТАННЯМ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
17.11.2016 15:30
АКЦІОНЕРНІ ТОВАРИСТВА З ДЕРЖАВНОЮ КОРПОРАТИВНОЮ ВЛАСНІСТЮ ЯК ФОРМА ДЕРЖАВНО-ПРИВАТНОГО ПАРТНЕРСТВА
17.11.2016 15:24
РОЗВИТОК ІНСТИТУТУ МИТНОГО БРОКЕРА В УКРАЇНІ
17.11.2016 11:20
РОЛЬ ПОТЕНЦІАЛУ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ В КОНЦЕПЦІЇ ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ КРАЇНИ
17.11.2016 10:10
АНАЛІЗ ФІНАНСОВИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
16.11.2016 21:23
ХИМИЧЕСКАЯ ПРОМЫШЛЕННОСТЬ УКРАИНЫ И АР КРЫМ
16.11.2016 20:56
СТИМУЛЮВАННЯ РОЗВИТКУ СИСТЕМИ СТРАХУВАННЯ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ВИРОБНИЦТВА В УКРАЇНІ
16.11.2016 19:49
ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ПІДПРИЄМСТВ УКРАЇНИ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ
16.11.2016 16:17
СУЧАСНІ ФОРМИ ОПЛАТИ ПРАЦІ НА ХІМІЧНИХ ПІДПРИЄМСТВАХ
15.11.2016 11:38




© 2010-2020 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.528 сек. / Mysql: 706 (0.473 сек.)