:: ECONOMY :: ЗАЛУЧЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙ В АВІАЦІЙНУ ГАЛУЗЬ УКРАЇНИ :: ECONOMY :: ЗАЛУЧЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙ В АВІАЦІЙНУ ГАЛУЗЬ УКРАЇНИ
:: ECONOMY :: ЗАЛУЧЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙ В АВІАЦІЙНУ ГАЛУЗЬ УКРАЇНИ
 
UA  RU  EN
       

Світ наукових досліджень. Випуск 12

Термін подання матеріалів

29 вересня 2022

До початку конференції залишилось днів 52



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

ЗАЛУЧЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙ В АВІАЦІЙНУ ГАЛУЗЬ УКРАЇНИ

 
02.10.2014 00:18
Автор: Савченко Ганна Сергіївна, студентка Національного аерокосмічного університету ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут»
[Секція 7. Інвестиційно-інноваційні процеси в економіці;]
Інновації, нововведення,інноваційна діяльність та інноваційна політика – це нові категорії, що з’явилися в економічному розвитку України на етапі формування ринкових відносин. Здійснення економічних цілей суспільства з інноваційним типом розвитку, в основі якого закладений безперервний і цілеспрямований процес пошуку, підготовки та реалізації нововведень, які дають змогу підвищити ефективність роботи суспільного виробництва та кардинально змінити способи його розвитку. Невід’ємною частиною інноваційного розвитку є венчурні  інвестиції.
Діяльність фондів венчурного інвестування є порівняно новою для українського інвестиційного бізнесу і стало можливим після прийняття Закону України "Про ІСІ". Саме ж венчурне інвестування є різновидом прямих інвестицій, а венчурні фонди, що є джерелом для венчурного капіталу, у класичному розумінні фінансуються з пенсійних і страхових фондів. По суті - це залучення капіталу на декілька  років (зазвичай 4-6 років) в компанії, що мають шанси швидкого росту.
Літакобудівна сфера на світовому ринку  – це галузь, яка спроможна приносити Україні прибутки. Україна може розробити та презентувати світові конкурентоздатні та високоякісні проекти. Тому потенціал галузі складають не лише авіаційні заводи та авіакомпанії, а й наявність професіоналів  та високорозвиненої наукової бази для галузі. Задіяти їх і максимально використати – мета яка допоможе підняти не лише галузь, а й численні дослідницькі установи, фундаментальну науку. Потенціалом можна вважати і налагоджену кооперацію з партнерами в інших країнах.
Не дивлячись на складну економічну ситуацію, підприємствами, що входять до сфери  Державіаслужби, розроблено багато інвестиційних проектів, які передбачають залучення коштів не тільки українських ,але й  іноземних інвесторів на розвиток інноваційних проектів в галузі.
Інноваційний розвиток провідних національних економічних систем має своїм підґрунтям впровадження нових технологій. Загальновизнаним фактором є зв’язок між технологіями та науковими дослідженнями.
Головним завданням сучасного літакобудування є полегшення конструкції літального апарату та покращення міцності термічно стійких матеріалів для літаків, ракет, космічних станцій і дослідницьких супутників.
На основі цих запитів, провідні вчені та дослідники як  нашої країни так і зарубіжних науково-дослідницьких інститутів розробили досить багато проектів щодо покращення конструкцій літаків та ракет, а й також як зробити умови находження людини на висоті більш комфортними. Серед таких проектів є: нанопокриття, яке захищає літак від обледеніння (перше застосування на практиці властивостей  водовідштовхувальних речовин, як сверхгідрофобне покриття); покращення радіолокаційних характеристик для військових літаків ( це питання  є досить актуальним в даний час для нашої країни) за допомоги нанесення багатофункціональних нанорозмірних покриттів і органосилікатних складів товщиною 3-10 нм на вироби з силікатного і органічного скла; тауніт та «космічний ліфт» (міст або канат, протягнутий з поверхні Землі на орбіту) та багато інших.
В цілому застосування нанотехнологій в авіації та космосі дають широкий ряд можливостей для прориву в науці. Багато наукових розробок  вже давно застосовуються в цих областях і приносять відмінні результати. Але залишається ряд завдань, реалізація яких на даному етапі стикається з безліччю проблем.
Однією з таких проблем є низький рівень інвестицій в основний капітал підприємств авіаційного транспорту із-за відсутності економічних та правових гарантій захисту інтересів інвестора.
Негативні тенденції в сфері авіації значною мірою і наслідком криз в економіці нашої країни, а саме підвищення тарифів та собівартості перевезень, нецільове та неефективне  використання авіаційними підприємствами основних матеріальних фондів та недостатня ефективність державного регулювання.
Для подолання зазначених негативних явищ необхідно вирішити наступне:
 - знизити податок на авіаційні перевезення на внутрішніх повітряних лініях ;
- зберегти в державній власності найважливіші підприємства та об'єкти, які мають стратегічне значення і забезпечують безпеку функціонування цивільної авіації;
- створити умови, для ефективної інвестиційної діяльності.
- визначити необхідні заходи з боку держави.
- переглянути подовження пільгового податку на сферу літакобудування (згідно до статті 2 Закону України "Про розвиток літакобудівної промисловості", до 1 січня 2016 року суб'єкти літакобудування звільняються від сплати земельного податку).
Державна підтримка літакобудування залишається непослідовною та безсистемною. Більшість з передбачених Законом України "Про державну підтримку літакобудівної промисловості в Україні" заходів державної підтримки були відмінені іншими законодавчими актами. За таких умов не могло бути досягнуто головної мети - створення сприятливих умов для ефективного використання виробничого, науково-технічного потенціалу вітчизняного літакобудування.
Таким чином, головною особливістю інвестиційної політики України стосовно підприємств авіаційної галузі є також створення середовища для розширення позабюджетних джерел фінансування капітальних вкладень, залучення вітчизняних, а також іноземних інвестицій. Ці процеси повинні базуватися на подальшому вдосконаленні нормативно-законодавчої бази і державної підтримки інвестиційних проектів.

Список використаних джерел:
1. Буглак О.В. Забезпечення інвестиційної привабливості авіапідприємств: [Текст] Автореферат -К.: 2008.-20 с-укр.
2.  Дяченко Т.О. Особливості залучення інвестицій у авіаційну галузь України.


Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ЗАПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА ПІДПРИЄМСТВІ З МЕТОЮ ПІДВИЩЕННЯ ЙОГО КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
28.09.2014 01:13
РИЗИКИ ЗВОЛІКАННЯ ПЕРЕХОДУ ДО НИЗЬКОВУГЛЕЦЕВОГО РОЗВИТКУ
27.01.2017 11:13
НЕОБХІДНІСТЬ ЗАЛУЧЕННЯ ІНВЕСТИЦІЙ В ЕКОНОМІКУ УРАЇНИ
04.10.2014 00:52
РЕЙТИНГ ІННОВАЦІЙ УКРАЇНИ ТА ЧЕСЬКОЇ РЕСПУБЛІКИ У КОНТЕКСТІ ГЛОБАЛЬНОГО ІНДЕКСУ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ
02.10.2014 20:23




© 2010-2022 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.252 сек. / Mysql: 899 (0.214 сек.)