:: ECONOMY :: РОЗВИТОК МАЛОГО ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ :: ECONOMY :: РОЗВИТОК МАЛОГО ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ
:: ECONOMY :: РОЗВИТОК МАЛОГО ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ
 
   
       

Світ економічної науки. Випуск 25

Термін подання матеріалів

29 вересня 2020

До початку конференції залишилось днів 48



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Акція! 100 грн на мобільний
Календар конференцій
Наші збірники
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

РОЗВИТОК МАЛОГО ГОТЕЛЬНОГО БІЗНЕСУ

 
26.02.2014 13:44
Автор: Росенко Олена Юріївна, аспірантка Европейського Університету
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;]
Сьогодні готельний бізнес представлений величезною різноманітністю видів  підприємств, від розкішних готелів і готелів економ класу до мотелів і кемпінгів. При цьому споживачі туруслуг мають величезний вибір і до душі і за витратами.
Будучи одним з видів економічної діяльності, готельний бізнес, прямо чи побічно створює робочі місця і є важливим засобом поповнення казни іноземною валютою. У світі постійно відбувається процес освоєння нових концепцій готельного бізнесу і модернізації старих.Розклад сил в готельному бізнесі: 65% постояльців обслуговують великі готелі, 35% потоку - гарантована доля малих форматів.
Малі готелі в готельному бізнесі країн Європи дуже давно не лише міцно зайняли свою нішу, але і стали одним з ключових елементів готельної індустрії. У затишних готелях, кожна з яких неповторювана і унікальна, за помірну плату постоялець, безумовно, отримає куди більше задоволення, ніж оселившись у бездушному мережевому готелі, де клієнт відчуває себе швидше деталлю, що рухається по конвеєру, чим бажаним гостем. Перевага міні-готелів в можливості вибору, що надається клієнтові.
Головна особливість готельного бізнесу малого формату - можливість створити індивідуальну атмосферу затишку і комфорту, клієнт почуває себе як вдома, а таке відчуття у великому готелі іноді важко отримати навіть за дуже великі гроші. Малі готелі дозволяють оптимізувати об'єм послуг, що надаються, оперативно контролювати їх якість і кількість, а також вибирати найбільш ефективне співвідношення числа співробітників і відвідувачів.
Головна проблема готельного бізнесу - нерухомість. Найчастіше готелі розміщуються у викуплених, а потім перебудованих старих комуналках і в квартирах житлових будинків.  Для офіційного оформлення готелю вимагається перевести квартири до нежитлового фонду, що не просто. За підрахунками учасників ринку, від 50 до 70% малих готелів міста досі перебувають в житловому фонді і оформлені на фізичних осіб, а юридично їх діяльність обмежується щодобовою здачею квартир в оренду на умовах оформлення договорів з постояльцями. Відсутність конструктивної уваги держави до малого готельного бізнесу була б виправданою, якби готельна інфраструктура в країні була насичена і відлагоджена.Одне з гальм готельного бізнесу - горезвісний готельний збір, який складає до 20%. По суті, це абсолютно неправомірна дискримінація окремого виду бізнесу, коли отельеры платять ті ж податки, що і інші підприємці, плюс ще готельний збір.
Також до проблем можна віднести високі ціни, які готелі вимушені встановлювати із-за непомірного податкового пресу. Звідси - і високі ціни.
Існує ряд переваг малих готельних підприємств перед великими.



Усе це дозволяє малим формам готельного бізнесу активно розвиватися і бути конкурентоздатними.

Список використаних джерел:
1. Байлик С.М. Готельне господарство. Проблеми, перспективи, сертифікація / С.М.Байлик.Київ: ВИРА , 2009 – 7с.
2. Котлер Ф., Боусен Дж., Мейкенд Дж. Маркетинг. Гостеприимство и туризм: Учебник для вузов : Пер. с англ. – М.: ЮНИТИ, 1998. -  780 с


допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ВПРОВАДЖЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ НА ПІДПРИЄМСТВАХ СПОЖИВЧОЇ КООПЕРАЦІЇ З МЕТОЮ ПІДВИЩЕННЯ ЇХ КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНОСТІ
20.02.2014 18:51
СТАН ЕКОЛОГІЧНОЇ СТАНДАРТИЗАЦІЇ В УКРАЇНІ
06.02.2014 13:43




© 2010-2020 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.611 сек. / Mysql: 706 (0.567 сек.)