|
|
|
Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;
|
Відображено [1-4] з 4 |
Сторінки:
1
|
|
| |
|
УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМИ КОМУНІКАЦІЯМИ
|
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
|
Автор: Прокопченко Аліна Олександрівна, бакалавр, Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського»
|
| 29.05.2018 22:48 |
| |
| |
|
АНАЛІЗ МОТИВАЦІЙНОЇ СКЛАДОВОЇ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ПЕРСОНАЛОМ НА ПІДПРИЄМСТВІ
|
|
[Секція 2. Менеджмент. Маркетинг;] |
|
Автор: Тищенко Анастасія Сергіївна, студентка Національного технічного університету України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», м. Київ; Чупріна Маргарита Олександрівна, кандидат економічних наук, доцент Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського», м. Київ
|
| 30.05.2018 00:02 |
| |
|
Відображено [1-4] з 4 |
Сторінки:
1
|
|
|
|