:: ECONOMY :: НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПРИБУТКОМ БІЗНЕС-СТРУКТУРИ НА ПРИКЛАДІ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «НОВА ПОШТА» :: ECONOMY :: НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПРИБУТКОМ БІЗНЕС-СТРУКТУРИ НА ПРИКЛАДІ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «НОВА ПОШТА»
:: ECONOMY :: НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПРИБУТКОМ БІЗНЕС-СТРУКТУРИ НА ПРИКЛАДІ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «НОВА ПОШТА»
 
UA  RU  EN
         

Світ наукових досліджень. Випуск 30

Термін подання матеріалів

24 травня 2024

До початку конференції залишилось днів 19



  Головна
Нові вимоги до публікацій результатів кандидатських та докторських дисертацій
Редакційна колегія. ГО «Наукова спільнота»
Договір про співробітництво з Wyzsza Szkola Zarzadzania i Administracji w Opolu
Календар конференцій
Архів
  Наукові конференції
 
 Лінки
 Форум
Наукові конференції
Наукова спільнота - інтернет конференції
Світ наукових досліджень www.economy-confer.com.ua

 Голосування 
З яких джерел Ви дізнались про нашу конференцію:

соціальні мережі;
інформування електронною поштою;
пошукові інтернет-системи (Google, Yahoo, Meta, Yandex);
інтернет-каталоги конференцій (science-community.org, konferencii.ru, vsenauki.ru, інші);
наукові підрозділи ВУЗів;
порекомендували знайомі.
з СМС повідомлення на мобільний телефон.


Результати голосувань Докладніше

 Наша кнопка
www.economy-confer.com.ua - Економічні наукові інтернет-конференції

 Лічильники
Українська рейтингова система

НАПРЯМИ УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПРИБУТКОМ БІЗНЕС-СТРУКТУРИ НА ПРИКЛАДІ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «НОВА ПОШТА»

 
03.12.2021 17:43
Автор: Дьомін Євгеній Володимирович, магістрант кафедри міжнародного бізнесу, фінансів та обліку, Харківський торговельно-економічний інститут Української інженерно-педагогічної академії
[Економічне спрямування]

Стратегічною метою фінансово-господарської діяльності бізнес-структур будь-якої галузевої приналежності та форми власності є отримання прибутку та досягнення соціального ефекту. В сучасних умовах функціонування економіки України на жаль значна кількість бізнес-структур зазнала збитків, що пов’язано з військовими діями на сході країни, пандемією, коливанням національної валюти, зниженням купівельної спроможності населення тощо. В цих умовах виникає потреба дослідження та виявлення напрямів удосконалення управління прибутком з метою його стабілізації та примноження.

Категорії «прибуток», «прибутковість», «управління прибутком» бізнес-структур знайшло відображення працях сучасних дослідників та практиків, серед яких: І. О. Бланк, В. А. Білошапка, І. Ю. Єпіфанова, В. С. Гуменюк, Д. І. Коваленко, В. І. Бейгул, Ж. М. Жигалкевич, Е. С. Фісенко [1-4] та ін.

ТOВ «Нoвa Пoштa» – бізнес-структура, яка надає послуги з перевезення вантажів, посилок та документів для фізичних на юридичних осіб як в Україні так і закордоном. Як і будь-яка інша бізнес-структура ТOВ «Нoвa Пoштa» має своїх конкурентів, серед яких: «Укp пoштa», «Meest Express», «Justin», «Aвтoлюкc», «Ін-Тaйм», «Євpo Eкcпpec», «CAТ», «Делівері» та ін. 

Виходячи з цього, з метою забезпечення подальшого стійкого та стабільного розвитку, підтримання та забезпечення конкурентоспроможності на ринку перевізників ТОВ «Нова пошта», можемо виділити наступні напрями удосконалення управління прибутком: узгодженість цілей управління прибутком із цілями стратегічного розвитку бізнес-структури; аудит управління прибутком у попередні планові періоди; аналіз стратегічних та тактичних цілей бізнес-структури; систематизація впливу екзогенних та ендогенних факторів на ефективність процесу управління прибутком бізнес-структури; розширення спектру наданих послуг в результаті удосконалення цінової, збутової, товарної та комунікаційної політик бізнес-структури, удосконалення та розробки дієвої конкурентної стратегії; чітке закріплення завдань з управління прибутком за виконавцями, створення комфортних умов роботи, удосконалення корпоративної культури бізнес-структури, впровадження прозорої та зрозумілої системи мотивації персоналу; проведення атестації кадрів, планування заходів з підвищення їх кваліфікації; розширення спектру експортних операцій, що дасть змогу збільшити обсяги продажів [1-4]; впровадження процесних інновацій у діяльність бізнес-структури, що дозволить ефективніше використовувати наявні ресурси бізнес-структури та нарощувати обсяги реалізації послуг; забезпечення рівня прибутку, який стимулює її розвиток у довгостроковій перспективі); забезпечення контролю реалізації розроблених комплексів управлінських рішень та корегування заходів з управління прибутком бізнес-структури у відповідності до змін у внутрішньому та зовнішньому середовищах.




Список використаних джерел:

1. Єпіфанова І. Ю. Прибутковість підприємства: сучасні підходи до визначення сутності / І. Ю. Єпіфанова, В. С. Гуменюк // Економіка і суспільство. – 2016. – Вип. 3. – С. 189–192.

4. Коваленко Д. І. Формування стратегії управління прибутковістю підприємства / Д. І. Коваленко, В. І. Бейгул // Міжнародний науковий журнал. – 2015. – № 2. – С. 43 – 48.

3. Жигалкевич Ж. М. Система управління прибутком як умова ефективного функціонування підприємством / Ж. М. Жигалкевич, Е. С. Фісенко // Економіка і суспільство. – 2016. – № 4. – С. 145 – 148.

4. Попович Д. В. Удосконалення системи управління прибутком як умова ефективного функціонування підприємств / Д. В. Попович, О. Р. Славчаник // Молодий вчений. – 2018. – № 2 (54). – С. 746 – 749.

________________________

Науковий керівник: Дяченко Катерина Сергіївна, кандидат економічних наук, кафедра міжнародно бізнесу, фінансів та обліку Харківського торговельно-економічного інституту Української інженерно-педагогічної академії



Creative Commons Attribution Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License

допомогаЗнайшли помилку? Виділіть помилковий текст мишкою і натисніть Ctrl + Enter


 Інші наукові праці даної секції
ПЕРВИННИЙ ОБЛІК НАДХОДЖЕННЯ ТОВАРНИХ ЗАПАСІВ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО БІЗНЕСУ
26.11.2021 20:44
ГЛОБАЛЬНИЙ ІНДЕКС СОЦІАЛЬНОЇ МОБІЛЬНОСТІ В ВИМІРЮВАННІ ІНКЛЮЗИВНОГО ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ
26.11.2021 20:36
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ОСНОВИ ВИЗНАЧЕННЯ ПРИБУТКУ
25.11.2021 21:41
СУЧАСНІ КОНТРОЛЬНІ МЕХАНІЗМИ В СИСТЕМІ КАЗНАЧЕЙСТВА
25.11.2021 21:22
МАРКЕТИНГ У СФЕРІ ПОСЛУГ
25.11.2021 21:13
ІМІДЖ ПІДПРИЄМСТВА ЯК ФАКТОР КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ В СУЧАСНИХ УМОВАХ
25.11.2021 13:18
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ІННОВАЦІЙНОГО МАРКЕТИНГУ
25.11.2021 13:10
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ПРОВЕДЕННЯ ІНВЕНТАРИЗАЦІЇ
25.11.2021 12:51
ОСОБЛИВОСТІ І ПРИЧИНИ БАР’ЄРІВ БІЗНЕС-КОМУНІКАЦІЇ В ОРГАНІЗАЦІЇ
24.11.2021 22:20
ДОСЛІДЖЕННЯ ТА АНАЛІТИКА: ЧИ ВАРТА МУЗИКА СВОЄЇ ЦІНИ?
24.11.2021 22:04




© 2010-2024 Всі права застережені При використанні матеріалів сайту посилання на www.economy-confer.com.ua обов’язкове!
Час: 0.272 сек. / Mysql: 1396 (0.208 сек.)